4 Şubat 2019 Pazartesi

meydan okuma bahane,bloguma kavuşmak şahane....

Tekrar burdayım .. Meydan okuma’nın 4.günü .. Dünü kaçırdığım için 3. Ve 4.günün sorusunu birleştirip yazıyorum... 3. Günün sorusu evde en çok pişen yemek ve tarifi imiş.. Yani ne desem bilemedim.Evde çocuklar olunca  tabiki en çok pişen yemek makarna veya pilav,köfte,patates :)) uzmanı olmadığım için bunlarla alakalı uzun yazılar yazmam biraz tuhaf olur ama en çok yaptığım turtayı anlatabilirim size,hatta geçenlerde yapmıştım.


Vazodaki dalın, turtayı gölgede bıraktığı bir fotoğraf kalmış arşivimde..Görüntüden anlaşılmasa da hindistancevizi ve bademin birleşen lezzetini hayal edebilirsiniz....Rafello çikolatasını ve Alman turtalarını seviyorsanız bu turtayı mutlaka deneyin..Tarifini çok çok defa yazdım instagram sayfamda..Geniş bir zamanda buraya da ekleyeceğim.
4.soruya gelince,sanki bu maddeyi arkadaşlarım eklemiş gibi..Çünkü onların en çok şikayet ettiği konu bu..Daha az dışarı çıkıyorum artık..Bugünü de evde geçirdim..bol bol internete takıldım,dikiş diktim..Dışarıya çıkmamak için bir sürü bahane uydurdum..Evet son zamanlarda çok kapattım kendimi,dışarıya çıkınca bol bol fotoğraf çekip telafi edeceğim..söz..



10 yorum:

  1. Sizinle o camın önünde turtalarımızı yiyip kahvelerimizi içmek istedim.Öyle bir fotoğraf olmuş resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bloga filtresiz yüklüyorum tüm fotoğrafları..Böyle daha samimi geliyor..Ve evet neden olmasın..Buyrun birlikte hüpletelim..

      Sil
  2. O zaman yürüyüş fotoğraflarını sevgiyle bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Turta gayet güzel görünüyor tarifini merakla bekliyorum ve tabi yürüyüş fotograflarinida :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söz ilk fırsatta burda da paylaşacağım...

      Sil
  4. Konudan bağımsız olarak kokinayı suya koyduğunuz dikkatimi çekti. Suya koyulduğunu bilmiyordum. Benimkiler hemen soldu 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. suya koymayınca çok çabuk soluyor,böyle bir haftadan fazla dayanıyor...

      Sil
  5. ne güzel yazanlardansın bu meydan okumada. çok sevdim ben de
    ama daha başlayamadan kaçıncı yazı geldi, neyse okumakta güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar..Çok mutlu oldum buradaki buluşmalara..Yazmak iyi geliyormuş,özlemişim gerçekten..

      Sil