1 Şubat 2019 Cuma

Bloga dönüş....

Uzun zaman önce başladığım blog yazarlığı macerama web sayfalarının özelleşmesi,İnstagram v.b sosyal ağların hızla hayatımıza girip pratikliği açısından vazgeçilmez oluşu yüzünden son vermiştim...Her ne kadar buranın samimiyetini,ilham verme veya alma açısından zengin içeriğini özlesek de diğer sosyal ağların pratik kullanımından vazgeçemiyoruz...


Böyle nazlı nazlı bebekler yapmaya kendimi kaptırıp gitmişken sevgili Ezgi'nin 28 günlük blog davetini gördüm...

İlk gün buraya neden tekrar başlamamız gerektiğini anlatmamız istenmiş..Bunun birçok sebebi var ama en önemlisi burada kendimi özel hissediyordum..Diğer taraflarda hiçbir özelimiz kalmadı gibi..Herkesin elinde akıllı telefonlar var ve doğal olarak  herkesin paylaşacak bir sürü konusu var..
Ne var ki bu paylaşımların çok çok azı bana buranın verdiği ilhamı veriyor..Zaten takip ettiğim 3,5 kişi var ve elimden geldiğince onlara dokunup birşeyler öğrenmeye bakıyorum...


Bir de burası bana kendimi daha güvende hissettiriyor..Kendimi daha doğru ve olduğu gibi ifade edebiliyorum.Belki uzun uzun yazma fırsatı bulduğumuzdandır bunu tam olarak bilemiyorum.Nedense bu da ilginç geldi şimdi bana..Evet evet tam da böyle hissediyorum.Bir de buradan aldığım ilham sayesinde hobylerimi geliştirip, kendi işimi kurdum..Bana bu birikimi sağlayan burasıydı..


Yani anlayacağınız buranın bana kattığı çok şey var..Eminim hepinizin böyle hikayeleri vardır..Hepinizi tek tek okumak için sabırsızlanıyorum..Ama önce şu acemiliğimi üzerimden atmam lazım..Açıkçası bu kadar aradan sonra blogspotu kullanmada zorlanıyorum:))

 

son olarak böyle bir Challenge hazırlayan sevgili ezgi'ye çok çok teşekkür edip katılan tüm arkadaşlara sevgilerimi yolluyorum..
tekrar görüşmek üzere,
İjlal'iniz..

10 yorum:

  1. Asıl aramıza katıldığın için ben teşekkür ederim, güzel bir ay diliyorum... Heyecanla yazacaklarını bekliyor olacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım.. Çok iyi geldi İnan ..

      Sil
  2. Yazmak hep olsun o halde, hepimiz için keyifli meydan okumalar.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun inşallah ,çok teşekkürler.. Hemen zıplıyorum sayfanıza..

      Sil
  3. Hoşgeldin meydan okumadaki yazılarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum..Elimden geldiğince bol bol içimi dökeceğim buralara...

      Sil
  4. Tekrar hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Meeerhaba :) Bunlar da ne böyle! Özellikle son fotoğrafı pek bir sevdim. Galiba bunları sen yapıyorsun, değil mi? Ellerine sağlık :) Her gün yazılarına böyle fotoğraflar eşlik edecekse meydan okuma boyunca buraya hep gelirim ki :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba..Hoşbuldum..Ne güzel bir karşılama bu böyle..Bunlardan çok var:))diğer tarafları bıktırdım bile :))

      Sil