30 Haziran 2015 Salı

mutfağımdan





11 yorum:

  1. che delizia che foto beeeeeele
    ciao
    silvana

    YanıtlaSil
  2. O güzel mutfağın güzeller güzeli sahibesi var ya işte ona selam söyle, onu çok seven ilgiyle takip edenler varmış bu yayını da çok beğenmişler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilgün Abla,inan buraya Çok şey yazasım ve ekleyesim var ama p.c nin biri çalındı diğeri bozuldu ve çocukların tabletler de benim işimi görmüyor.Anca telefondan o da pratik olmadığından üşeniyorum♡ ben de seni zevkle takip ediyorum biliyorsun dimi:))

      Sil
  3. Renkler harika tertemiz miss gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,sevgiler.♡

      Sil
  4. aman ne güzel mutfak öyle yaaa insanın girip çıkmayası geliyor....
    bayıldım huzurla kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler,sevgiler.♡

      Sil
  5. bu mutfak çiçeklerle, böceklerle dolmuş. ne güzel:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım,benden de kocaman sevgiler♡

      Sil
  6. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
    Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. http://beyazlimon.blogspot.com/.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil