23 Mayıs 2013 Perşembe

Son zamanlar yaptıklarımı sormayın noolur...

Herşeye ara verdiğim ve bundan tuhaf bir huzur bulduğum bir dönemdeyim...
Eski mektuplara dalıp gidiyorum..
Dinginliği,erdemi nekadar özlemişim meğer....
Yeni pek bir şey yok hayatımda ama aslında çok şey var eskimeyen (Yılmaz Odabaşı'msı bir cümle oldu benimkisi)..
Dedim ya eskimeyen şeyler de var..
Evimden keyif almak gibi mesela.....

Madem ki yeni pek bişey yok..Eskilerden kolajlar yapayım dedim.

Hepinize Haftanın kalan günlerini daha güzel geçirmeniz dileğiyle şimdilik hoşçakalın......

30 yorum:

  1. ama evinde keyif alınmayacak gibi değil..

    YanıtlaSil
  2. merhabalarrrr
    tam sizi takibe aldim...tanidim:)
    sakin ara vermeyinnn
    ama bayildim karelere
    hele hele o sandall varya....
    beni ayvaliga eski yazevime aldi goturduuuu:)))))
    hersey cokcok guzel
    kasnaktaki isiniz gozumden kacmadi:)
    sevgiler
    saka bir yana nasil mutluysaniz oyle yasayinnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Cihan..Hoşgeldin bu arada..

      Sil
  3. harika kareler.sabah sabah içim açıldı...

    YanıtlaSil
  4. Yeni bir şeye gerek yok ki, hepsi oldukça ferah ve aydınlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım..çok eksik var çoook:))

      Sil
  5. o balkonda insan neler yapmaz ki sevgiler

    YanıtlaSil
  6. E, yaaani... Bu evde sıkılınır mı hiç! :) Hepsi hepsi çok güzel de ilk fotoğraftaki ferforje sepetli saksı beni benden aldı. Oy oy oy o ne güzellik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim onu eskidikçe daha da bi güzelleşiyor...

      Sil
  7. Masa örtüsü ve tavşanlı kapaklı kaseye de...:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masa örtüsü kayınvalidemin hediyesiydi..Tvşn tuzluğun bir parçasıyken kapaklı porselen kabıma kapak süsü oldu:))

      Sil
  8. Aman zaten en önemlisi o, evin seni sıkmıyorsa, demek ki evinde seni sıkan bir şeyler yok, demek ki hayatındaki eşyalar tam yerindeler, hayatındaki insanlar tam da doğru kişiler..Amaaannn, gerisi hikaye, bir varmış, bir yokmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vazgeçemediğimiz şeyler,kişiler var elbet ama bazı şeyler için de fazla kasmaya gerek yok.İhtiyaç duymamayı,kendi kendimize yetmeyi öğrenmek de güzel...

      Sil
  9. Bazen böylesi de iyi geliyor insana,
    keyifle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl...Sana da mutlu,keyifli günler canım...

      Sil
  10. Şiir gibi bir ev... Her köşesi ince ve zarif!
    Tadilat nasıl gidiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım çok zarifsin..Dış cephe boyandı çok şükür. Hoş beğendiğim renk katalogta ki gibi durmadı ama temizlik oldu diye avutuyorum kendimi..Yapmak istediğim yeni mutfak olayına ise ara verildi..Ustalarla uğraşmak zormuş...

      Sil
  11. o balkonda oturup,
    dergilere dalıp gitmek istedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bigün o da olur Cepaynam..Neden olmasın...

      Sil

  12. Emin Ol

    hepimize öyle iyi geldi ki..
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir nevi Detox oldu bu..
      Tazelendik yani...

      Sil
  13. Balkonunuzda insana huzur veren bir hava var.Masa ve sandalyeler,hele ki o raf üzerindeki çerçeve,galvanizler,o minicik tavşanlar...Kendimi kaybettiğim nadir bloglardan birini gezdiğim için ,inanın çok ama çok mutluyum.Vaktiniz olursa ben de her zaman size evime bekler gibi bloguma beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabia'cığım,
      her ayrıntıyı bu kadar naif tasvir etmen çok hoşuma gitti,bir nebze olsun şevk verebildiysem ne mutlu bana...
      Güzel sözlerin için çok çok teşekkürler canım..
      Sevgiler...

      Sil
  14. canım benım herşey senın gıbı zarıf romantık kıbar.... iyiki tanımışım senı sevgıyle kal..

    YanıtlaSil
  15. Hep keyifli olun:) sevgiler

    YanıtlaSil
  16. ne güzel bir ev dedim içimden, diğer fotolarada daldım gittim...Keyfiniz bol olsun, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni zevkle takip ediyorum Emel hanimcığım, begenmene çok sevindim😊

      Sil