27 Mayıs 2013 Pazartesi

Çiçek açtık....

 Bu sabaha pek bir huzurlu uyandım.Küçük hanımı okula bıraktıktan sonra yol kenarında ki boş bir arsadan bu gördüğünüz güzellikleri topladım..Aslında çalı çırpının arasındayken pek farkedilemeyen bu güzellikler boş bir kavanozda nasılda ışıldadılar anlatamam..
Hemen sizinle paylaşmak istediğim salatamın resmiyle kolajladım..
Tavuklu erişte salatası...
Malzemeler:
Bir adet haşlanmış tavuk göğsü
1 su bardağı ev eriştesi
1 su bardağı konserve mısır
1 su bardağı kuru domates
1 su baardağı haşlanmış ve ince ince doğranmış mantar
yarım bağ dereotu
yarım bağ maydanoz
yarım su bardağı doğranmış kornişon turşu
2-3 yemek kaşığı halis zeytinyağı
2-3 yemek kaşığı limon suyu
tuz-karabiber-pulbiber..

Domatesleri sıcak suda biraz beklettikten sonra minik küpler halinde doğrayın..
erişteyi pilav gibi pişirin..
Tavuk göğsünü didikleyin.
Tüm malzemeleri karıştırın ve iyice harmanlayıp servis kasesine alın...
Afiyet bol olsun...
Balkonumdan başka bir görüntü..
Ahmet amca güvercinlerini salmış nihayet...

Hepinize güzel bir hafta dileğiyle,
şimdilik hoşçakalın...

26 yorum:

  1. Tam baharlık bir salata,i çiçek çiçek, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rengarenk ve çeşnili...
      Teşekkürler..

      Sil
  2. caanım merhaba senın sıksık post yazmanı ıstıyorum sana bayılıyorum :d
    cekılısm var mutlaka katılamnı ıstıyorum sevgıler:d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince sık uğramaya çalışyorum ama bazan uzun ra vermek iyi geliyor...
      Tebrikler canım..

      Sil
  3. salataya bakmaktan şaşı oldum yav ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Salata güzel,resimler güzel,güvercinler en güzel.

    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. AMAN ALLAHIM ŞÜKÜRLER OLSUN SENİN YARATTIKLARININ GÜZELLİKLERİNE
    HAYRANIZ...RABBİMİN GÜZEL GÖZLÜ... ŞEVKATLİ GÖNÜLLÜ KULUNADA İMRENDİM...BU GÜZELLİKLERİ BİZİMLE PAYLAŞMA NEZAKETİNDE BULUNMUŞ...BİNLERCE TEŞEKKÜRLER CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel dua gibi yorumun için çok teşekkürler canım..
      Sevgiler..

      Sil
  6. Ellerinize sağlık,salata çok hoş ve lezzetli görünüyor.Masa çiçekler ve mumlar da çok şık.Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Rabia,
      Benden de sevgiler...

      Sil
  7. salatanın en sevdiğim hali desem..

    birde bütün karelere bayıldım desem :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende nekadar teşekkür etsem....
      Az gelir...
      Teşekkürler Nunu'cuğum..

      Sil
  8. çiçekler,
    salat,
    güvercinler...
    her şey çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bir de şu fotoğraf çekme işini ilerletsem hiç fena olmayacak ama...
      Daha iyi bir makine alasım var,dersler için kapını sık sık çalabilirim...

      Sil
  9. özene bezene yetiştirilmiş gibiler doğayı bıraksak ne çok mucizeye tanık olacağız değil mi
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım haklısın bir bıraksak doğayı kendi haline...
      Benden de sevgiler..

      Sil
  10. çiçeklere bayıldım, resmen suan içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  11. cicekler solmusmudur acabaaa?
    olsun ben yeni toplamisin gibi mutlu oldum...
    hele begonvillere,,,,,guvercinlere
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  12. canım herşeyın kendın gıbı zarif ve ince ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar,
    En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
    Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
    Çalışmalarınızda başarılar...
    Ziyaret etmek isterseniz:
    En İyi Yemek Siteleri

    YanıtlaSil

  14. Merhabalar,
    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
  15. neden devam etmiyorsunuz. süpermiş blogunuz..

    YanıtlaSil
  16. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil