29 Nisan 2013 Pazartesi

Tini mini güller..

Bu aralar minik işlerle oyalıyorum kendimi...
Uzun zamandır aklımda planladığım bu minik çerçevelerime minik birşeyler işlemekti...
Birinci minik işlemem için, Eline pellinkof'un meşhur gül desenini seçtim..
İkincisi ise yakında görücüye çıkacak.. dediğim gibi  minik olduğundan pek uzun sürmez.Zaten bu minik desenlerin en güzel tarafı da çabucak bitivermeleri....
Bu aralar balkon keyfi yapıyoruz. Malum buralarda pek baharımız olmuyor çabucak geçiveriyoruz yaza...
Havalar iyice ısınmadan işlerden arta kalan zamanımızı balkonda geçiriyoruz...Hoş önümüzde ki büyük tadilat günleri bu keyfe biraz engel olucak gibi görünüyor ama olsun..Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmezmiş..Sonuç güzel olacağından bu keyfimden bir-iki hafta feragat edebilirim....
Hepinize mutlu-huzurlu-keyifli bir hafta dilerim efendim..
Şimdilik hoşçakalın..
İjlal'iniz..

56 yorum:

  1. Ellerinize saglık,imrenecek bakıyorum nakışlara ..inşallah bir gün bende işleyeceğim.çok güzeller:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim yaptıkça yapası geliyor insanın...

      Sil
  2. Ben de islicemmmm.... Cok begendim Ijlalcigim... Bayildim... Coookkk eskiden ben de islerdim kanavice, genclikte yani..:) Gecenlerde Flohmarkta iki tane eski mi eski Vintage cerceve buldum.... Simdi onlarin icine islemek istiyorum... Bakalim becerebilecek miyim.... Sevgilerimle, güzel balkon keyifleri...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o Flohmarkt'ları bilmem mi? Oralara yolum düşerse tek gezeceğim yerler bu pazarlar olacak galiba...
      Sonucu merakla bekliyorum marifetli arkadaşım...

      Sil
  3. Minik ama çok kıymetli el emeği göz nuru ellerine sağlık güle güle kullan sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok doğru minik ama kıymetli...
      Teşekkürler canım..
      Benden de sevgiler.

      Sil
  4. şahane! ne zamandır böyle bir gül deseni arıyordum,ellerine sağlık! bu arada bir önceki postta yer alan anahtarı işlemeye çoktan hazırım ama bir türlü grileri bulamadım :( bulana kadar her ikiside bekleyecek gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim...
      Sevgiler..

      Sil
  5. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Hah, tam bana göre işte bu minik işler, çabucak bitiyor, sonuca ulaşıveriyorsun :)
    Çok güzel olmuş işleme :) Ellerinize sağlık...
    Keyfiniz bol olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esencan,
      beğenmene sevindim bu aralar benimde favorim böyle minik desenler...

      Sil
  7. minikler ama ne çok mutluluk veriyorlar değil mi
    o balkonda da ne işlemeler yapılır çay eşliğinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım haklısın bu minik gül beni bir neşelendirdi ki sorma enerjim arttı. Yapılacaklar listemin üzerine bir çizik daha attım.Kalanlar biter bitmez yeni bir liste yapacağım..Bir işi daha bitirivermenin hazzını yaşıyorum....
      Balkon keyfi güzel ama pek uzun sürmeyecek gibi...

      Sil
  8. ne güzel olmuş yine. balkon sezonunu açmışınız
    sizde. ben de yeni yayınladım balkonumdan bir bölüm.
    birde böyle işlemeler yapabilsem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de öyle şirin baykuşlar yok canım,bende ona hayıflandım,işlemelerle avutuyorum kendimi...

      Sil
  9. Ayyyyy coook guzel bir etamin sever olarak bayildimmm :) senin blogunda dolasirken syrekli birseyler yapasim geliyo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üretmeye teşvik ediyorsam,ne mutlu bana...
      Sevgiler...

      Sil
  10. yerim ben mini mini guluuuuuu
    sevgiler bahcemden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım..
      Sevgiler..

      Sil
  11. ..complimenti ..bellissimo:)
    ciao Vania:)

    YanıtlaSil
  12. Fotolar çok iç açıcı, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bahar,
      hoşgeldin...

      Sil
  13. Çerçevesi , işi , renklerin uyumu ...

    hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık , ben de büyük işlerin altına elimi atıyorum ama arada böyle kçük işler başlayıp bitiriyorum ki hevesim kalmasın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,
      Haklısın minik işler detox etkisi yapıyor..Arada bir mola verip böyle minicik şirinlikler de yapnak lazım dimi?

      Sil
  14. elleriniz dert görmesin ....

    çok güzel olmuşşş

    YanıtlaSil
  15. Sevgili ijlal, heveslendirdin beni yine güzel güllerinle... çok hoşlar.

    YanıtlaSil
  16. Çerçeve ne kadar güzel.. Minicik nasıl da sevimli.. Bayıldım canım, balkonuna daha çok bayıldım aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet balkon da baharın keyfi ayrı bir güzel oluyor...
      Beğenmene sevindim tatlım...

      Sil
  17. ne kadar naif, ne kadar hoş... ve yine balkonuna hayran kaldık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldık derken çoğul kişileri merak ettim:))
      Balkonumda yapılacak daha çok iş var şimdilik idare ediyor ama...
      Beğenmenize sevindim canım...

      Sil
  18. çok tatlı ya bayıldım çerçeveye ellerinize sağlık :) gül deseni ben çok severim heleki içinde pembe varsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olursa olsun o pembeden biraz olsun dimi?..
      Pembe benimde olmazsa olmazlarımdan...

      Sil
  19. Hayran oldum,bayıldım.Çerçevelerini de yaptırdınız mı? Merak ettim. sevgilerle.
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Dilo,Hoşgeldin..
      Hayır maalesef yuvarlak çerçeve bulmakta zorlanıyorum bu minik çerçeveleri Chakra'dan almıştım..Bir daha bulamam diye 4-5 tane almıştım(hediyelik olarak ta kullanmak için idealler).

      Sil
  20. Sonunda beni de bulaştıracaksın bu işlere :)) Bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım..Bir başlarsan bırakamazsın emin ol...
      Fikirler,yapılacaklar derya gibi...

      Sil
  21. çok hoş , ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. şekercim,
    ba-yıl-dım...

    güzel günlerde,kahve eşliğinde inş...
    keyifler daim olsun,

    öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bacım..Beklerim..

      Sil
  23. Liebe İjlal,
    die gestickte Rose sieht so bezaubernd aus -
    du hast ein sehr schönes gemütliches Plätzchen
    auf dem Balkon geschaffen - wunderbar, um den
    Frühling zu genießen -

    liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  24. Harika görüntüler!

    Gül desenini çok severim. Minik panolar enfes olmuş, ellerinize sağlık. Gülleriniz de çok güzel açmışlar:) Keyifli güllere keyifli günler eşlik etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler ziyaretiniz ve nazik yorumunuz için.Beğenmenize de ayrıca çok sevindim..
      Sevgiler..

      Sil
  25. Bloğunuzu gezdim çok hoşuma gitti.Antalya da olduğunuzu da duyunca takibe almak istedim.Banada beklerim.Selamlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Rana Sultan..Beğenmene sevindim..Antalya merkeze biraz uzağım ama olsun..Dünyanın herhangi biryerinden bile olsa taktir edilmek güzelll...
      Sevgiler...

      Sil
  26. ben sizi yurtdışında yaşıyorsunuz sanıyordum:)) paylaşımlarınızı zevkle takip ediyorum ancak antalyada yaşadığınıza dikkat etmemişim. Bu fotoğraf benim yaşadığım yere çok benziyor ant. oldugunu duyunca şaşırdım, ben manavgattayım da:))

    YanıtlaSil
  27. Hoşgeldin canım..Çok sevindim..Bende Side'deyim..Çok memnun oldum..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  28. Ellerine sağlık marifetli arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler benim en en en marifetli arkadaşım...

      Sil
  29. balkon harika...güle güle otur...çiçekler açmış..aşk gelmiş..minik mink şeyler dediğin şeyler harika..o desenin iplerini ben de hazırlamıştım da hala yapıcam..çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkon ve çiçekler deyince senden puan almak güzel..
      Beğnmene sevindim..
      Teşekkürler..

      Sil