20 Mart 2013 Çarşamba

Aramıza yeni katılacak minik bir hanıma....

Minik bir hanım için yaptığım altın yastığı...


Henüz terzide son şeklini almadı ama ozaman  elimde olmayacağından şimdiden paylaşmak istedim....


Aslında önceden  Sedo'nun şurada işlediği  şablonla yazmak istemiştim fakat özellikle güllü ve melekli istenince,daha önce arşivimde bulunan bu harfleri işlemeye karar verdim...


Minik bir kız için işlendiğinden renklerini kumaşın tonuna uygun olan pembe tonlarından tercih ettim.


Haftanın kalan günlerinin hepinize neşe getirmesi dileğiyle...
Şimdilik hoşçakalın...

36 yorum:

  1. çok şık olmuş ellerinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım..

      Sil
  2. Allah, analı-babalı büyütsün
    hayırlı evlat etsin...

    seninde eline sağlık canım
    harika olmuş

    YanıtlaSil
  3. Çok zarif olmuş, ellerinize sağlık...
    Güzel günlerde kullanılsın, sağlıkla gelsin bebek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok sağol canım..
      Sevgiler..

      Sil
  4. Oh was ist das ein bezauberndes Muster mit den romantischen Rös´chen und Engelchen - ganz süß -

    liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Danke sehr mein liebe Blogfreundin..

      Sil
  5. Nefis olmuş. Renklerin yumuşaklığına uyumuna bayıldım. Ellerine sağlık İjlalciğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Hülya,beğenmene sevindim evet pastel renkler genelde favorim..

      Sil
  6. Çok güzel olmuş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Ohhh mis mis! Asil ağırbaşlı ve şirin bu üç özellik birarada.
    Ellerine sağlık İjlalciğim. Ben de bebek eşyaları işlemeye çok heves ediyorum,ilgili kişilere bi çıtlatıversen canım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colette'ciğim çok teşekkür ederim.
      Sen yaparsın da şirin olmazmı?.Hay hay canım ne demek...
      Sevgiler..

      Sil
  8. Minik hanima masallah diyelim.... Allah nazarlardan saklasin... Yastigi altin dolsun... Sevgilerimle ellerine saglik Ijlalcigim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım.Ne güzel dualar bunlar,Allah kabul etsin inşallah..
      Benden de bolca sevgiler..

      Sil
  9. Çok zarif olmuş bayıldım :) Ben de yapmak istiyorum bir şeyler ama inanılmaz üşengecim bu konuda. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara sıra üşeniyorum ama bazı yapan arkadaşlara baktıkça gaza gelip çakmak çakmak fikirlerle doluyorum..Nerden başlasam bilemiyorum modunda yani....
      Bir başlasan devamı gelir emin ol..
      Teşekkürler..

      Sil
  10. sen yaparsın da güzel olmaz mı şekercim,ellerine sağlık,
    bereketiyle sağlıcakla gelsin dünyaya inşallah,

    öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım.Çok çok sağol,
      bende çok öperim...

      Sil
  11. Çoooooook güzel olmuş. Emeğine sağlık canım. Sağlıkla dünyaya gelsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım,çok teşekkürler..

      Sil
  12. çok cici olmuş:)
    hayırlısı ile gelsin prenses:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım,teşekkürler..

      Sil
  13. son derece zarif ve güzel olmuş.tam haliyle enfes olacağından eminim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Alanay,
      beğenmene sevindim..

      Sil
  14. çok güzel olmuş,
    eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. Çok zarif olmuş bütün elişleriniz gibi...Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım,
      Benden de sevgiler...

      Sil
  16. Çok şık ve zarif olmuş ellerine sağlık sağlıklı güzel günlerde kullanılsın sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inşallah..
      Çok teşekkürler..

      Sil
  17. altın takmaya kıyamam ben bu şirin yastığa ;)
    ellerinize sağlık çok cici olmuş Bengisu'ya huzurlu ve sağlıklı ömürler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Muhterem..Sahibi de öyle dedi.Artık ne şekilde isterse kullanılabilir...
      Sevgiler..

      Sil
  18. merhaba;
    yastık gerçekten çok güzel olmus ellerinize sağlık bu harflerin sablonunu yayınlayabilir misiniz?bu şablonun bütün harflerini..googlede çok arattım ama sizin yaptığınız gibi minik be kibar harfler yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Maalesef Spam olduğu için yayınlayamam ama eğer yardımcı olacaksa Desen Veronigue Enginger'in Deuces Gurmandies adlı kitabından...DMC yayınlarından bulabilirsin...

      Sil