21 Şubat 2013 Perşembe

Paris'te bir tur....

Çok yoğun bir ay geçiriyorum..Birçok özel günümüz bu ay içinde olduğundan,bu ay blogumla pek ilgilenemedim...Tam ilgileneyim diyorum elektirik kesiliyor (bu aralar buralarda çok fazla elektirik tadilatları varmış)
Ya da misafirim oluyor..Bu yüzden Birkaç gün önce bitirdiğim bu şablonu ancak şimdi çerçeveledim...


Akşam çektiğim fotoğraflarım yine istediğim sonucu pek vermedi..


Daha önceden elimde olan bu çerçeveyi denedim. Eşimin ençok şikayeti de bu zaten evin heryeri çerçeve oldu:))
Sonuçtaysa bu desen,bu çerçeveyle, klasik ve rustik olan salonumda fena durmadı...

 
 
Bu aralar bu retro hatunlara merak saldım.Desenin mevcut bazı yerlerini daha sade olması açısından işlemedim.
Bu deseni merak edenler için adresi burada.İnternetten satın almak isteyenler bu adresten sorabilirler....
 
 
Hepinize güzel bir Şubat akşamı diliyor ve hayatınızdan huzur hiç eksik olmasın diyorum...
Sevgilerimle,
İjlal'iniz...

34 yorum:

  1. O kadar güzel görünüyor ki bayıldım :) ellerinize sağlık..

    Adresi merak ettim ama girilmiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar denedim sitenin tanıtım sayfası açılıyor şeması yok malesef.Ama dediğim gibi satış sayfasından şemasını alabilirsiniz...

      Sil
  2. hatunun çantası da pek afilliymiş doğrusu :D
    kendisi de pek şık tabiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok mantosuna bayıldım....

      Sil
  3. cooook güzel olmuş İjlalim, malum Paris temalı desenlere bayılıyorum zaten, bir de guzel işlenince tadından yenmiyor, ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  4. ijlalcim ne kadar güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım. Zevkli hatunlardan böyle güzel sözler duymak ayrı bir zevk...

      Sil
  5. süper ve süper.halkulade olmuş ijlalcim..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Şehnaz..Beğenmene sevindim..

      Sil
  6. bayıldım harika olmuş eline gözüne sağlık

    YanıtlaSil
  7. harikasın yine her zaman ki gibi,
    ellerin dert görmesin canımın içi,çerçevesine çok yakışmış,yerine de yakışacağına eminim,
    ne keyiflidir seyretmesi öyle değil mi?

    sana da keyifli akşamlar olsun:)

    hediye deme mahçup etme beni beyah...

    öpüldün,şeri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa büyütmeyeyim ama beğeneceğini ve değerlendireceğini umuyorum...
      Hakkatten seyretmesi çok güzel..

      Sil
  8. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.romantik bir Paris bayanı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şeker..Tam benlik bir hatun.. Paris'in tadını çıkartıyor..

      Sil
  9. bu kadar mı şık olur bir pano. olurmuş...
    iyiki çıkarmışsınız modelden bazı yerleri:)
    böylesi daha güzel olmuş.
    elinize sağlık, çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadelik güzeldir dimi efemm..beğenmenize sevindim..
      teşekkürler..

      Sil
  10. Çok güzel, bende mi sarsam şu çarpı işine bilemedim ki : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen dene bence yeni birşeyler öğrenmenin sınırı yok..Elimden geldiğince yardımcı olmaya hazırım canım...

      Sil
  11. çok güzel olmuş, çercevesi de ayrı yakışmış..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,beğenmene sevindim...

      Sil
  12. Ben de çok beğeniyorum bu retro hanımları İjlal gözümü gönlümü şenlendirdin doğrusu, inci gibi işlemişsin, fazlalıkları çıkarman da çok iyi olmuş.
    Çok şık bir pano olmuş çooooook...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sedo'm,bende bu işi yaparken çok zevkle çalıştım önce hatunu yaptım en son kuleye geçtim ama kuleyi işlemek için sabırsızlandığımdan hatunu tahminimden daha çabuk bitirdim...Dalları falan hiççç gözüm yemedi...

      Beğenmene sevindim.

      Sil
  13. Hallo liebe Freundin,

    wie kann man nur so etwas Schönes sticken? Eine wundervolle Arbeit - all die vielen kleinen Details - immer wieder eine andere Farbe - wunderschön - ich bewundere deine Geduld -

    auch dir gute Besserung weiterhin und alles Gute -

    Ruth

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vielen dank, meine liebe Blogfreundin..

      Sil
  14. Hallo,

    eine wundervolle Arbeit in dem Stil der 50er Jahre - ein sehr schönes Klima ist Dir damit gelungen.

    Einen lieben Sonntagsgruß von Senna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hallo liebe Senna,
      Danke sehr wegen deinen lieben kommentare..
      İch freue mich,
      Liebe gürüsse,
      İjlal..

      Sil
  15. Ellerinize sağlık çok şık olmuş :) http://denizevin.blogspot.com/ Beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deniz..
      Hoşgeldin...

      Sil
  16. Hem bu panodaki hem de son posttaki panodaki kadın çok zarif, çok ama çok hem de... Bakarken böyle derin derin bu güzel kadınlara, kendi kendime düşündüm "İnsan 40'ından sonra zarif olabilir mi?" "Yüürrrüü dedim sonra, geç kaldın kızım" :)))
    Çok güzel işlemişsiniz, demem o ki bu zarafet biraz da sizden kaynaklı ;)
    Ellerinize sağlık, pek çok mutlu oldum bakarken....

    YanıtlaSil
  17. bencede çok guzel olmus :)ellerinize saglik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merci Eda,
      Ziyaretin için de ayrıca teşekkürler...

      Sil
  18. İjlal hanım, kanaviçelerinize hayranım. Sizin sayenizde ben de ufak ufak alıp yapmaya başladım sayılır.
    Çerçeve içindeki şık hanım ve geri plan çok güzel, ellerinize sağlık.
    Adana'dan sevgiler.

    YanıtlaSil