20 Ocak 2013 Pazar

peace in the world,peace in the Country.

Yeniyıla tembel girmedim aslında ama herkesin bir dönemi vardır ya kendini dinleme ve birçok şeyden soyutlama gibisinden..İşte bende o moddayım,sakininm,dinginim.....
Geçenyılın son ayında başladığım Barış kızımı ancak şimdi bitirebildim..


Ah bir de şu makinayı manuelde yansıtmadan çekebilmeyi öğrenebilseydim içime sinecekti ama......


Bu desen ''Cross stitcher '' dergisinin Kasım ayına ait bir desen..
Belle bo serisinden..
 
 
Artık yeni bir desen işleme vakti geldi...
Yapmak istediğim,özenipte yapamadığım çooook iş var.En zoru ise hangisine yapacağıma karar vermek..
 
 
Bu işi Ülkemiz de pek bir usta şekilde yapan birkaç şirin blog var..Onları takip etmekten ve de herseferinde birşeyler öğrenmekten çok keyif alıyorum..Öyle ki çarpıişine bloglardan heveslenerek başlayan ben için ,yaptıkça öğrenilen,harika bir uğraş...


Ülkemize ve içinde yaşayan Halkına ;Temiz,ışıl ışıl ,barış ve huzur dolu bir gelecek diliyorum.....
 
Mutlu pazarlar...

38 yorum:

  1. Meine liebe Blogfreundin,
    deine neue Stickerei ist so bezaubernd schön - ich beneide dich um diese Kunstfertigkeit - ein so schönes Motiv hast du gewählt - ich wäre so glücklich, wenn auf der Welt, in jedem Land, in jedem Haus Frieden wäre....

    leider ist die Übersetzung nicht gut und ich weiß leider nicht, was genau du schreibst -

    ich hoffe, alle sind gesund und es geht dir/euch gut -

    ich schicke dir aus Deutschland ganz liebe Grüße -

    Ruth

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Renkleri de çok uyumlu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,Renklerine vurulmuştum...

      Sil
  3. Bayıldım.
    Çok güzel...
    Biliyorsun bu (Boo & Bell) üçleme.
    Birini ben yaptım,birini Sen yaptın.Sonuncuyu da birisi yapsa keşke.Belki Sevdiye yapar.
    Gökten üç elma düştü gibi oldu...
    Gökten düşen elmalar sana,ailene sevdiklerine güzellikler getirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,evet üçüncüsü kimden gelecek acaba..Sedo mu? Ahu mu?..( gaz verir gibi oldu biraz):)

      Sil
  4. enfes olmuş.çok beğendim..ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel olmuş ellerine saglik...bu serideben e yaptım bir tane...mutlu pazarlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,hoşgeldin,iyiki geldin bir çarpıişisever daha tanımak keyifli..Blogunu gezdim çok hoş...

      Sil
  6. çok guzel olmuş İjlalcim, gerçekten fazla emekli bir iş, ellerin dert gormesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin işlemelerinin yanında pek bişey değil ama beğenmene sevindim...

      Sil
  7. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş gerçekten, ben de güvercin sever bir arkadaşım için işlemek istiyorum, Keşke kanaviçe dergileri ülkemizde yaygınlaşsa da derdi arşivi yapabilsek kolayca, ben mail adresimi yazıyorum şablonu gönderirseniz çok umutlu olacağım gerçekten.

    iclalozabaci@gmail.com (adaşız bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iclal hanim, ijlal arkadasim ince dusuncelidir isteyene semayi yollarim demis ama ben ilave bir bilgi vereyim, bu dergi Turkiye'de satiliyor, d aktuel, remzi kitabevi vb dergi bayilerinde ayrica cross stitcher dergilerisini ipad ve iphone uygulamasi uzerinden satin alabilirsiniz :)

      Sil
    2. Sevgili Adaşım yorumun ve ziyaretin için çok teşekkür ederim aslında bende senin gibi aynı sıkıntıyı çekenlerdenim..İşlediğimiz muline ipler bile Manavgat'a henüz geçen hafta gelmeye başladı..Bununla birlikte kumaşlarda ve desen seçimlerinde aynı sorunları yaşıyorum ama Ahu'nun da dediği gibi artık İnternetten siparişlerle de ulaşmak mümkün..Bununla ilgili sevgili Sedo'nun ve Ahu'nun bloglarında bilgilendirici yazılar var umarım yardımcı olmuşuzdur...

      Sil
  8. Auf den ersten Blick, dachte ich, das gerahmte Bild sei ein Gemälde. Erst bei näherem Hinschauen sah ich, daß es ein Stickbild. So feine Stiche, tolle Farben ..... eine wunderschöne Arbeit. Und die kleine Porzellanfigur passt perfekt zum Bild.
    Ganz viele liebe Grüße
    aus dem kalten, verschneiten Germany
    sendet dir: Tina

    YanıtlaSil
  9. ne de güzel olmuş , küçük küçük karelerden neler yapıyoruz , ben de yapıp ama bloğunda paylaşma üşenen grubundanım ;)

    Keşke barış resimlerde ve işlediğimiz hobilerde ki gibi kolay oluverse ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Muhterem..Yaptıklarınızı yayınlarsanız bizleri de mutlu etmiş olursunuz...

      Barış veya huzur ortamı kolay değil belki ama imkansız da değil...

      Sil
  10. Ahu Hanım bu haberi sizden almak ne güzel :) Rize'de görev yaptığım için bulabildiğim tek dergi Kanaviçe Dergisi ve İstanbulda da sadece Nezih'e bakabilmiştim. Artık başka bir İstanbul kaçamağımda bakacağım, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş İjlal, çok beğendim, bloğunun yeni teması da çok güzel olmuş. Yenilik iyidir :)
    Dolunay çok güldürdü beni, aslında dediği çok doğru. Ben bu sayının Bella ve Boo serisine hayran olup işlemek için sıraya almıştım. Önce tavşanlı olan ki onu Dodo işledi, tam bari kuşlu olanı yapayım dedim ki sen yaptın bana da ördekli olanı işlemek düştü şimdi :))
    Biz de seni çok büyük keyifle takip ediyoruz efendim, bilginize :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım..Dolunay'ın işlediğinde aklım kaldı eş olarak onu da işleyebilirim ama ev pano doldu..Terzilerle de aram iyi değil ya beğenmiyorum,ya geç alıyorum..
      Bu yüzden muallaktayım....
      Ördeklisini de bir işleyen olsa ne güzel olur.....

      Sil
  12. Hay maşallah. Günün birinde böyle şeyler yapmayı çok istiyorum...

    YanıtlaSil
  13. Oyyy ijlalim bu çok güzel olmuş, resim gibi işlemişsin. Bana da hayran hayran bakmak düşüyor :)
    Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım..Teşekkür ederim..

      Sil
  14. çok beğendim ellerinize sağlık.
    ben de sizin gibi bloglardan görüp özenenlerdenim fakat henüz o cesareti bulamıyorum kendimde:)
    hoşça ve sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve yardımcı olurum efendim..Bir Craftdaş(ne demekse artık) daha edinmek güzel:))

      Sil
  15. şekercim,
    ben her an el koyabilirim haberin olsun:)
    evin için de arayıp bulamazsan yeri bellidir:)
    kahve kokusunu alıyormusun sende?
    öpüyorum,
    keyifle kullan,
    şeri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusunu aldım,sohpetini de ayrıca özledim:)

      Sil
  16. Harika olmuş, çerçevesiyle yanındaki mavi minik bibloyla da çok uyumlu bir fotoğraf vermiş, yansımalar kimin umurunda, öyle güzel ki pano, gerisi hikaye bence ;)
    Ellerinize sağlık, hayranlıkla izledim vallahi ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Esen,beğenmene sevindim dediğim gibi şu makinanın ayarlarını hala çözmüş değilim ama inşallah o da olucak.......

      Sil
  17. Bu harika barış tablosunu ben de yapmak isterim çeyizime. Böylelikle çeyizime ufak bir katkınız olur :) Şablonunun mail adresime atarsanız çok sevinirim. Sevgilerile,,,, :)
    rengiaheng@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim tatlım..

      Sil
  18. dualarına amin diyorum....
    ne güzel,ne düzgün işlemişsin..maşaallah..

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş çok güzel işlemişsiniz emeğinize sağlık.özellikle tatlı kızın saçlarına bayıldım.şablonu müsait bi zamanınızda yollarsanız çok mutlu olurum keyifli işlemeler :)
    minikmarifetlerim@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler,en uygun bir zamanda yollamaya çalışacağım..

      Sil
  20. cokkkkkkkkkkkkkk guzel bır bloguunuuuz var bayıldım yenı takıpcınızım banaad bekleırım sevgıler :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Bircan,
      teşekkürler...

      Sil