29 Aralık 2012 Cumartesi

yılın son günleri.....

Öyle mi yapsam böylemi derken yılın sonunu getirdim.
Yılın bu son kurabiyeleri de yerine çoktan gönderildi...

Paketlemeden önce resimlemeyi unuttuğum hatta ancak son paketi çekmeyi akıl ettiğim bu kurabiyelerin tarifi yine Almanca bir dergiden çevrildi..
Bu yıl yapmayı planladığım birkaç minik fikri yapamadım ama sizinle paylaşmak istedim......
Mesela ormana gidip topladığım kozalaklardan bu tarz çelenkler ve ağaç süsleri yapmak istedim..
Yaptığım kurabiyeleri bu tarz kumaş keseciklere paylaştırıp tarçın ve tahta kaşıklarla süsleyip yerlerine yollamak istedim...
Beyaz kağıtlardan bunun gibi minik mum evler yapmak istedim..
Ama maalesef bu yıl geç kaldım..
***
Yapmak istediğim ve dilediğim birçok şey var ama en önemlisi
hepinize mutlu,sağlıklı ve huzur dolu sıkıntısız bir yıl diliyorum....

sevgilerimle,
İjlal....

7 yorum:

  1. ellerine sağlık..
    keseciklere bayyıllldımm :)))
    bende naçizane hazırladım .. ama böyle güzel olamadılar tabii :((

    o tepsideki kağıt evlerden bir çok yabancı sitede bende rastladım..
    inatla yapmak niyetindeyim :)
    isterse haziran gelsin :))

    Ve güzelliklerle bir dolu yıl daha gelsin geçsin..

    çok sevgiler..
    mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  2. Ahh keşke o mum evleri, ve kozalaktan çelengi yapsaydın da benim gibi beceride fakir ama imrenmede zengin olanlar da yolunu yordamını öğrenseydi bu işlerin. Neyse, seneye görürüz inşallah.

    Mutlu yıllar dilerim bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. Kurabiyeler ayrı güzel,kesecikler bir başka..bayıldım ellerine sağlık,çok keyifli hediyeler olmuş..mutlu güzel yıllar...

    YanıtlaSil
  4. Hepsi ayrı güzel. Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  5. İjlal'cim umarım yeni yılda bütün istediklerini gerçekleştirirsin.Mutlu yıllar,sevgiler Zehr@

    YanıtlaSil
  6. İçinde mısır unu bulunan kurabiyeler nefis oluyor. Ellerine sağlık İjlal. Mutlu seneler ...

    YanıtlaSil
  7. kesecikler ne kadar tatlıymış öyle :)

    YanıtlaSil