26 Aralık 2012 Çarşamba

Redwork snowman

Yeniyıla sayılı zaman kaldı..
Yapmak istediğim birçok iş rafta beni bekliyor...
Bu aralar üst üste gelen hastalıklardan dışarıya pek çıkma fırsatı bulamadım..
Çok şükür atlattık ve şuan gayet iyiyiz...
Bu yüzden hediyelerimi dükkan dükkan aramak yerine kendim yapma niyetindeyim...
Desenini internette dolaşırken bulduğum bu kırmızıiş kardan adamı pratik bir hediye fikri olması açısından paylaşmak istedim...
Hepinize güzel bir çarşamba gecesi dileğiyle,
Şimdilik hoşçakalın..
Sevgilerimle,
İjlal.

19 yorum:

  1. Liebe İjlal,

    der Schneemann mit Elch ist eine so schöne Stickarbeit und ein tolles Geschenk -

    ich hoffe, ihr seid nun alle wieder gesund?

    so schöne Sterne hast du als Dekoration - auch das kleine Häuschen ist sehr süß

    ich wünsche dir noch schöne Nachweihnachtstage -

    liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun canım

    kırmızı kardan adam şirin olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun, ama şimdi iyi olduğunuza sevindim. Her zamanki gibi harika bir işleme, keten üzerine sanıyorum, çok zarif durmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Liebe Ijlal,
    der gestickte Schneemann mit Elch ist sehr schön und passt perfekt in den Holzrahmen. Ich hoffe ihr hatte schöne Weihnachtstage.

    Herzliche Grüße
    Tina

    YanıtlaSil
  5. sorma bisürü iş beni de bekliyor ama bu ara tembellik var üstümde..ellerine sağlık işleme çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,her ikisi de çok olmuşlar.Ben çerçeveyi daha çok beğendim.

    YanıtlaSil
  7. canım benim,
    harika olmuş ellerine sağlık,
    çerçeve bahsettiğin sanırım,
    keyif getirsin inş.kıymızı kıymızı:)

    geçmiş olsun ekin kuzusuna,

    öptü şeri...

    YanıtlaSil
  8. İjlalciğimm önce çokk geçmiş olsun...
    Aman hastalıklar bizden uzak dursunn biz böyle güzel paylaşımlar yapalım böyle güzel görseller seyredelim..Hepsi yine çok güzel.ellerine sağlıkkk....

    YanıtlaSil
  9. Zarif asil ve yaratıcı... İşte bir İjlal klasiği daha.

    Canım geçmiş olsun hepinize.
    Yeni yılda her gününüz sağlıklı ve mutlu geçsin inşallah!

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun İjlal.
    Kardan adamın, geyiğin, işlemen, çerçeven, sunumun... hepsi çok zarif her zaman ki gibi.
    En güzel hediye emek verilmiş olandır. Şimdiden iyi seneler dilerim sana.

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlı, çok şirin, ellerine sağlık İjlal'ciğim. Ben çerçeveyi çok beğendim bayılıyorum eski görünümlü objelere.

    YanıtlaSil
  12. Bende yıbaşı öncesi kurabiye ev-kütük pasta-macaron kulesi yapıcam diye planlamıştım, yalan mı oldu ne:(

    YanıtlaSil
  13. geçmil olsun öncelikle ve çok güzel olmuş objeler.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun, umarım şimdi daha iyisinizdir.
    Hediye fikrinde, evinin detayları da herzamanki gibi çok güzel...

    YanıtlaSil
  15. geçmiş olsun canım ve ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. mutlu yıllar İjlalciğim,
    güzelliklerle dolu bir yıl diliyorum:)

    YanıtlaSil
  17. Mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum.

    Sevilerimle.

    YanıtlaSil
  18. geçmiş olsun
    herşey çok güzel görünüyor sevgiler;)

    YanıtlaSil