13 Aralık 2012 Perşembe

Dünden bir tarif....


Dün okulda yerli malı günüydü ve ben de bugüne ne hazırlasam derdindeyken..Narincenin yaptığı bu nefis poaçalarla karşılaştım..
Hernekadar bardaktan boşalırcasına yağan yağmur yüzünden okul tatil edilse de..Yerli malı haftasını,içerisine Rukiye teyze'nin yerli peynirlerini koyduğum bu börekvari poaçaları yaparak kendi aramızda kutlayıverdik......


Not:
Tarifi ayrıntılı resimleriyle anlattığı için tekrar yazmadan sizi Narince'ye yönlendriyorum.....
Akşamdan kalma bu kötü resimler için..Çok özür dilerim...
Birdaha nezaman yaparım bilemiyorum bu yüzden acil bir şekilde tarifi arşivime kaydetmeliydim...

Sevgilerimle,
İjlal...

8 yorum:

  1. Eee tarif nerede İjlal ?
    Diye sormayacağım çünkü görüntünün güzelliği beni zaten doyurdu.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. liebe İjlal,

    so schön adventlich hast du geschmückt - deine Leckereien erfreuen immer wieder deine Familie und mein Auge -

    ich wünsche dir eine schöne Zeit - bleib gesund -

    liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  3. aaah yagmur yaginca okulmu tatil ediyorlar.firtina kopsa tatil yok biz de.ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  4. Nilün abla'cığım; Tarifi sevgili Narince okadar ayrıntılı anlatmış ve reimlemi ki tekrar yazma gereği duymadım çünkü olduğu gibi yaptım...

    Özgür tatlar: Teşekkürler canım evet artık buralarda yağmur yağarken okullları tatil ediyorlar çünkü haddinden fazla şimek çaktığından elektrikleride kesiyorlar dolayısiyle okullar hem karanlık hemde soğuk oluyor..Çocukları madur etmemek adına imiş....

    YanıtlaSil
  5. Yılbaşı mumuna bayıldım, çok güzel..
    Poğaçalarda nefis görünüyor, ellerine sağlık..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık, afiyet olsun , yarasın:)

    YanıtlaSil
  7. canım benim,nefis görünüyorlar,ellerine sağlık,kısmet olmadı tadına bakmak:)

    afiyet şifa olsun kuzulara,
    öpüyorum,
    şeri...

    YanıtlaSil
  8. cok güzeller bende Prensesin Masalina beklerim sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil