24 Eylül 2012 Pazartesi

günlerden eylül ve yazın son kareleri.....

Hepinize uzun,upuzun bir aradan sonra merhaba....
Güzel bir tatilin ardından başlayan okul maratonu uzunca bir süre buralara uğramama engel oldu..
Malum oğlum 1.sınıf oldu ve okul heyecanımız ve koşuşturmacamız ikiye katlandı....
Bu arada yokluğumda mesaj atan ve birbirinden güzel paylaşımlarıyla blog alemini süsleyen arkadaşlarıa çok çok selamlar ve kucak dolusu öpücüklerimi yolluyorum..
 

Geçen sezon işlediğim maviş kırlentimin bitmiş halini paylaşmadığımı farkettim.....

 

Bu arada biz hala yazın tadını çıkarıyoruz.......


Gördüğünüz gibi sahillere ayakizlerimizi bırakmaya devam ediyoruz........


Alanya kalesi eteklerinden hepinize sevgi ve selamlar gönderiyorum..
Şimdilik hoşçakalın......
İjlal'iniz...

19 yorum:

  1. schön, von dir zu hören - das Kissen ist herrlich - eine tolle Arbeit - die Urlaubsbilder sprechen für sich - toll -

    schade, dass du die Übersetzung nicht mehr auf deiner Seite hast - das war einfacher für mich -

    ich wünsche dir eine schöne Woche und schicke dir liebe Grüße-

    Ruth

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin.Oğlusuna okul hayatında başarılar dilerim..Güzel paylaşımlarını merakla bekliyorum...sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ayak izlerinize bayildimmmmmmmmm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Alanyadami yasiyosunuz harika bi yer.bizim yazligimiz var yazlari geliyoruz.keske hep orda olsak.mutluluklar:))

    YanıtlaSil
  5. İjlal'cim yine her kare çok özel...
    Paşaya başarılar dilerim,rabbim kolay
    lıklar versin sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin beyaaa:)

    renk geldi,huzur geldi şekercim,

    öpüyorum,

    şeri...

    YanıtlaSil
  7. okul hayatında başarılar diliyorum,
    İstanbul'dan da Alanyaya selam olsun...

    YanıtlaSil
  8. İclalcim hoşgeldin..
    oĞLUNA hayırlı bir eğitim hayatı diliyorum !

    her sayfana geldiğimde içim açıla açıla dönüyorum..
    çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. A size kış gelmemiş ki daha:) Bizim burası nasıl soğudu İjlal tam ılık serin havası biryerlerdeyiz. Ama imrenmiycek gibi değil ki sizin oralara:)
    1. Sınıf bu sene zor başladı ama kolay devam etsin inşallah canım okul yaşamınız hayırlı olsun, güzel başlangıçları olsun inşallah yavrunun:)

    YanıtlaSil
  10. Oyy oyy ijlal ne yapmışsın sen yahu. Bayıldım yastığa...
    Buarada oğluşun yeni eğitim dönemi hayırlı olsun.
    Arayı açma artık :)

    YanıtlaSil
  11. Selam arkadaşlar,hoşgeldiniz...
    Hepinize ziyaretiniz için teker teker teşekürler,beğenmenize sevindim...
    Bu arada Alanya'da yaşamıyorum,Side'de yaşıyorum ama sık sık Alanya ya gidiyorum....


    YanıtlaSil
  12. hoş geldin oğluşuna başarılar allah zihin açıklığı versin kırlent her zamanki gibi zarif emeklerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  13. maşallah kırlent harika olmuş emeğinize sağlık.oğlunuza da başarılar diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Bayılıyorum bu pastel renklere, içim açıldı yine. Yastık nefis olmuş. Hala yaz'ı yaşamak harika olmalı, biz buralarda üşümeye başladık..

    YanıtlaSil
  15. Ich freue mich wieder von dir zu lesen. Das Kissen sieht wunderschön aus! Wie ich sehe warst du in diesem Sommer sehr fleissig. Wenn ich mir deine Fotos anschaue und den kleinen Jungen am Stand, sowie die beiden Schiffe betrachte, so bekomme ich Fernweh und möchte in den Süden verreisen. Hier bei uns wehen die ersten Herbststürme und wir haben bereits jeden Tag den Kamin an.
    Ganz viele liebe Grüße
    Tina

    YanıtlaSil
  16. ayak izleri ne hoş :) melekli biblo da öyle =) yeni eğitim yılında başarılar =)

    YanıtlaSil
  17. hoşgeldin:)
    oğluşa başarılı ve seveceği bir öğretim hayatı diliyorum:)

    YanıtlaSil
  18. Benden de sevgi ve selamlar canim.Cok güzel olmus,ellerine saglik ;)

    YanıtlaSil
  19. offff ,muhteşem fotolar hele şu alttaki.....nasıl iyi geldi :)neresi burası:)

    YanıtlaSil