27 Haziran 2012 Çarşamba

masam..

Geçtiğimiz hftalarda misafirim vardı...
Bende bu vesileyle yaza uygun güzel bir masa hazırlamaya çalıştım..

Kenarda oturan köşe mankenini de çekivermişim...


Menüde:
Mercimekli köfte




Zeytinyağlı yaprak sarma:


portakallı kurabiye:


ve henüz masada olmayan.
Çilekli pasta
tavuklu semizotu salatası
Havuçlu tarator..
Vardı..


Tarifleri üzerine tıklayınca bulabilirsiniz...


Umarım sizde beğenmişsinizdir..
Hepinize güzel bir akşam diliyorum,
sevgilerimle,
ijlal'iniz....

27 yorum:

  1. cok guzel bır sofra guzel yıyecekler hazırlamıssın ellerıne saglık:))

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık masada menüde harika

    YanıtlaSil
  3. İjlal'cim masaya ve menüye bayıldım ellerine sağlık.Ama özellikle runnere
    bittim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çok şık ve zarif bir masa olmuş..Menuye bayıldım..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok şık bir sofra.Acaba runner nerden:))

    YanıtlaSil
  6. Hepinize kucak dolusu sevgiler ve çok çok teşekkürler..
    Runner:English home
    masa örtüsü: somon rengi fay kumaş
    Krem servis tabakları:Karaca
    pudra tatlı tabakları:züccaciyeden
    peçete halkaları:biev
    Krem jakarlı peçeteler.English home...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Her şey gerçekten harika görünüyor :) Ellerinize sağlık ♥

    YanıtlaSil
  8. Masa çok güzel süslenmiş, manken bacağısı çok güzel tamamlamış süsleri bezekleri de! hayırlısıyla bir tarafım şişmeden sonuna kadar bakıp okuyabileydim!

    YanıtlaSil
  9. Hem güzel, hem romantik bir masa olmuş.Tam senin zevkini yansıtıyor ijlalacim. Ama masa üstündeki mamaları görmemeyi tercih ederdim hepsini canım çekti çünkü :(

    YanıtlaSil
  10. Magnifique !! Tes photos donnent envie de s'installer confortablement à cette table et de goûter à chacun de ces mets. Mmmmmmmmmm......

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar ic acici bir masa! Hem görüntüsüyle hem de lezzetiyle! Ellerinize saglik!

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar estetik , iç açıcı bir soffra olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. masa çok güzel olmuş tam yaza göre :))

    YanıtlaSil
  14. che splendore, che bontà.
    Silvana

    YanıtlaSil
  15. ne kadar güzel ve iç açıcı bir blog, yeni keşfettim! bana da beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. hımmmmmm hem göz zevkime hemde damak zevkime fazlasıyla hitap ediyor...

    YanıtlaSil
  17. Sade ve şık bir masa olmuş ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. sofranın çok özenle hazırlandığı belli oluyor ellerinize sağlık renkseçimi çok güzel olmuş iç açıcı, menüde iştah açıcı,sevgiler

    YanıtlaSil
  19. çok lezzetli bir masa olmus =)

    YanıtlaSil
  20. ay ay böyle zevkle ve zevkli hazırlanmış sofralarda ne keyif olur...ellerinize sağlık sofra çok şık görünüyor,yalnız elimi uzatıp alma imkanım olsaydı kurabiyelerin hiç şansı yoktu :)... sevgiler

    YanıtlaSil
  21. beğenmek mi,bayıldım,çok şık bir sofra.

    YanıtlaSil
  22. Begenmek ne demek, o kadar güzel bir sofra ki, ellerine saglik canim ;)

    YanıtlaSil
  23. Çok mzarif bir sofra ,harika...

    YanıtlaSil
  24. çok çok beğendim ne kadar da zevkli bir masa.
    runner ve peçetelerden almam lazım :)

    YanıtlaSil
  25. Şık ve zarif bir masa. yaptığınız herşey de birbirinden nefis. Hangisine bakacağıma şaşırdım:)

    YanıtlaSil