2 Mayıs 2012 Çarşamba

çilek mevsimi..........

Herzamnki gibi bisürü bahanem var....Buralara uğramayı okadar çok istememe rağmen birşeyler hep engel oluyor..Kendi kendime acaba sıkılıyormuyum bu blog işinden diye sormadım değil ama öyle olsa sürekli o blogtan bu bloga dolaşıp durmam neyin nesi...


Sanırım farklı birşeylerle karşınıza çıkma isteğim sık sık çıkmamı engelliyor...
Bir de sizinde farkettiğiniz gibi hep yarım kalan elişlerim bu seferde terzi engeline takıldı...23.nisan kostümlerini dikmekle uğraşan terzimin zamansızlığından çok şikayetçiyim............

Gelgelelim bu nefis pastaya......
Malum çilek mevsimi geldi ve hemen kolları sıvadım bu  gördüğünüz pastayı yaptım..
Tarifi bizim pastane arşivinden ve daha önce de yayınlamıştım...
Çok beğenilen bu pasta sevgili arkadaşım Bülvin ve pastalarla arası pek iyi olmayan kızı Ceylin'in de favorisi...


Sizin için Bülvin ve benim yaptığım çilekli pervanenin görüntüleri...


Bu arada balkonum çiçeklendi..
Petunyalarım cıvıl cıvıl......


En yakın zamanda daha güzel görüntülerle tekrar buluşmak ümidiyle...
Şimdilik hoşçakalın..

26 yorum:

  1. Ce gâteau à la fraise a l'air très délicieux. Il correspond bien à cette période de printemps. Hummmm !!!

    YanıtlaSil
  2. bende evimin balkonunu böyle çiçeklendirmek istiyorum :)

    AYrıca pasta şahane görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Pastan harika görünüyor,ellerine saglik.Bizim pastanenin tarifini bende yapmis ve begenmistik ;)

    YanıtlaSil
  4. Mhmmmm, sieht das lecker aus.
    Laß es dir schmecken.
    Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  5. İjlal'cim çilek mevsimi açıldı her
    sayfada çilek var artık:)))Ellerine
    sağlık harika olmuş.Hele pasta takı
    mına bayıldım maşallah diyeyim ner
    den alıyorsun çok merak ettim?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Mmm nefis bir pasta olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Fanny,
    Thanks for your visit,
    Annerose,
    dankesehr für deine kommentare,
    Elif,
    çok teşekkürler canım.
    Derya'cığım,
    beğenmene çok sevindim,
    Vintage duygular,
    dimi ama çok leziz,güzel sözlern için çok teşekkürler tatlım..
    ssdesignbutik,
    hoşgeldin canım,beğenmene sevindim,daha çok yapılacak varda ben sadece bunlarla yetiniyorum....

    YanıtlaSil
  8. pastan nefis olmuş canım.. balkonunda cıvıl cıvıl:) renkler insanın içini açıyor.. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. çok güzellll, en çok kremasını merak ettim :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. şekercim,
    nefisss görünüyor ellerine sağlık.
    balkon sefası yaparız inşallah,
    öpüyorum,
    şeri...

    YanıtlaSil
  11. Hallo liebe Ijlal,
    diese Erdbeer-Torte sieht herrlich aus. Sehr lecker!!! Ich suche auf deiner Blogseite den Google Translator. Er war doch immer da und nun ist er weg? Deine Blumen auf dem Balkon / Terrasse sind sehr schön. Ich mag Petunien. Sicherlich ist es bei dir schon richtig sommerlich. Warme Temperaturen!

    Ganz viele liebe Grüße
    Tina

    YanıtlaSil
  12. Çiçeklere de resimlerede bayıldım,cıvıl cıvıl..Pastan muteşem görünüyor...Bende ödülünüz var almaya beklerim..

    YanıtlaSil
  13. Romantik pastacı İjlal, döktürmüşsün yine, iştahımı kabarttın. Ah o terzi bekleyen işler aaahhh !

    YanıtlaSil
  14. İjlal beni balkonunda misafir edermisin bana da bu pastadan yaparmısınnnn:)

    YanıtlaSil
  15. İjlal hanım size bir hediyem var.Eğer kabul ederseniz...
    Bloğuma bekliyorum.Sevgiler.
    Dolunay Ünsalan

    YanıtlaSil
  16. Aslında kitap değiş tokuşu yapmamız iyi bi fikir olur.
    Pastayı mutlaka denicem

    YanıtlaSil
  17. Harika bir psta. Çilekli herşeye bayılıyorum.. Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  18. çilek tek başına bile harika bir meyve helede senin bu güzel pastalarınla birleşince tadına doyum olmaz harikasın her zaman söylüyorum kesinlikle bir pastacı dükkanı açmalısın nefis görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Yemek bir aşk,
    teşekkürler canım,
    Leyla'
    sizin gibi ustalardan böyle güzel sözler duymak çok güzel,
    Derya'cığım
    porselenler sevgili arkadaşım Bülvin'e ait harika ingiliz porselenler...
    Gönül'cüğüm,
    teşekkürler canım,şimdilik sevdiğim arkadaşlarım ve misafirlerim için yapıyorum ama ileri de belki:))
    Hülya,
    teşekkürler canım,
    Red riding hood,
    Harika bir fikir,neden olmasın?
    Dolunay'cığım,
    bu ödülü senden almak inan çok keyifli,en yakın zamanda yayınlayacağım mutlaka...
    Zeynep'ciğim,
    ne demek canım,sen yeterki gel ben seni zevkle ağırlarım romantik sardunya kokusuyla...
    Mehtap,:))
    Nurşen aksoy,
    teşekkürler adaşım,..
    Şeri,
    bekliyorum canım,biliyorsun herdaim....
    Sedocan,
    en sonund dikişte öğretecekler bana,

    YanıtlaSil
  20. Ahh benimde sırada denenmeyi bekleyen bir sürü çilekli tarifim var:)seninkinede bayıldım ne yapacağız şimdi:)) bir tarif daha eklendi ellerine emeğine sağlık balkonundaki çiçeklerede bayıldım:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. eline sağlık canım

    görüntüsü harika

    bu saatte bile iştahımı kabarttı resmen :D

    YanıtlaSil
  22. pastayami baksam
    patunyalarimi sevsem karar veremedim:))))))))

    YanıtlaSil
  23. Bazen bende aynı duygular içinde oluyorum ama en büyük etken fotoğraflayamamak ( son makina süper profesyonel ama ben anlamıyorum )dolayısıyla akşam işten eve gelince yapılan yemek pasta börek her ne ise kızlara onu fotoğraflatmak zaman açısından bize uymuyor büyük kızın bebeğiyle meşguliyeti var, küçük kpss ye hazırlanıyor babamız çok anlamıyor derken benim blogluk bir çok tarif kaynayıp gidiyor. bir önceki makine ile pek ala çekebiliyordum ama bozuldu yenisini almakta bu varken gereksiz geliyor. neyse artık ortasını bulmaya çalışıyoruz. bir de bankadan şu aralar giriş kısıtlılığ yaşıyorum bazı bloıgerlere hiç yorum yollayamiyorum bazılarını açamıyorum hatta bazen kendi bloğuma bile gelen yoruma cevap yazamıyorum dolayısıyla akşam evde bir çok işin yanında zamanım da olmuyor açıkçası.. yinede burada olmak, sizlerle olmak beni müthüş keyiflendiriyor.. devam edelim ..

    YanıtlaSil
  24. cok guzlllll hepsıı
    bu arada blogumda 3 kısıye ayakkabı hedıye edıyorum :) beklerım! Sevgılerr :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil
  25. arkadaşının ismi :)
    pasta,
    çiçekler
    servisler bir harikaaaaa :=)
    -----

    tüm annelerin günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil