16 Mart 2012 Cuma

bize bahar geldi......

Bahar geldi nihayet ama hala yağmurlar ve soğuk devam ediyor...


Balkondaki çiçekler tomurcuklanmaya başlayadursun,ben evde çiçeklerle uğraşıyorum..
Tıpkı bu güllü kurabiyeler gibi:))


Birçok blogta gördüğüm bu güllü kurabiyelerin yapımını yabancı bir blogta gördüğüm gibi denedim...

Tarifi ise kurs arkadaşlarımdan sevgili Serap'ın çok beğenilen kurabiyesi:
Malzemeler:

1 paket margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
2 yumurta (birisinin beyazı üstüne)
1 su bardağı pudraşekeri
1 çay bardağı hindistancevizi
1 paket kabartma tozu...

Hazırlanışı:

Hepsini karıştırıp yumuşak bir hamur yapıyoruz,büyük bir çaybardağı ile 4 adet yuvarlak yapıp,yukarı da ki gibi rulolar yapıyoruz ve üzeri hafif kızarına kadar pişiriyoruz......

Bu arada farklı çiçeklerle uğraşmaya devam ediyorum......


Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum....
Hoşça ve sevgiyle kalın,
İjlal'iniz....

28 yorum:

  1. kurabiyeler mükemmel görünüyor:) bende denemek istedim:)

    YanıtlaSil
  2. ewettt:)
    antalya ya bahar geldi,sizin sayfada zaten her daim bahar maşallahh:)
    bayılıyorum görsellerinizr,anlatımınıza:)
    kurabiye çok cici görünüyor.
    lezzet garantili resimleriniz.
    ellerinize sağlık..
    sıcacık sevgiler antalya,dan:)
    mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  3. aa bayıldım ben bu kurabiyelerin görünümüne..tadıda harikadır kesin.

    YanıtlaSil
  4. bende güzel hafta sonları dilerim sevgili arkadaşım hafta sonu vakit bulursam bu güllerden ben de deneyeceğim ..

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık..süper görünüyorlar..Bende bunları renkli deneyeceğim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel görünüyorlar, ellerine sağlık. Ben de iyi bir hafta sonu diliyorum. sevgilerle.

    YanıtlaSil
  7. Ciceklerine ve de kurabiyelerine bayildim arkadasim.... Umarim disariya da cabuk gelir bahar.... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  8. çekimler ve kurabiye şahene görünüyor:)

    YanıtlaSil
  9. Kurabiyeler harika olmuş , çayın yanına bir tane alıyorum ve yemeğe kıyamıyorum . Eline sağlık , sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. içine bir kaç damla gül suyu damlatsak da gül koksa nasıl olur acaba :)

    YanıtlaSil
  11. buralara henüz uğramayan baharı dört gözle bekliyoruz:)) ellerine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Kurabiyeler ne kadar da güzel görünüyor öyle! Birde baharı artık özlemiycez çünkü hava sıcaklıkları önümüzdeki haftadan itibaren artacakmış merakla bekliyoruz..
    Mutlu haftasonları İjlalcim..

    YanıtlaSil
  13. Sen ne yaptın ijlalcim tablo gibi olmuş bunlar...heves etsem ıhhh beceremem. Bahar geldiğini anlamadan yaz geliyor.Uzun yıllar tadını çıkara çıkara baharı yaşıyamıyoruz. İnşllh bu sene tabiat bol bol gülümser bize, evlerimize...
    Mutlu haftasonları canım

    YanıtlaSil
  14. evettt buralarda aynı gündüzleri 20C güneşi görmek hissetmek çok güzel.. Ellerine sağlık çiçeklerde kurabiyelerde nefis olmuş sevgilerimle..
    seval

    YanıtlaSil
  15. kurabiyeler ve çiçeğin harika..her zamanki gibi naif çekimler..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  16. kurabiyeler enfes
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Selam bizde iki gündür tam bahar havası yasadık. Özleminiz çok güzeldi. Kurabiyeler ve nakış gülleriniz çok güzel ve zarif. Ellerinize,emeginize saglık sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. her yaptığınız güzel özenli ve sevgiyle yapıldığı çok belli harikasınız sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. İjlal'cim bahara uyanıyor doğa içi
    cıvıl cıvıl oluyor insanın:)))Kura
    biyelerin harika ellerine sağlık sımsıcak sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. Ayy kurabiyelere bayıldım harika gözüküyorlar bence banada beklerim. bubenimdefterim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. kurabiyelerden mutlaka yapacagım. ebnimde sson postum aynı böle eve bahar geldi postu, beklerim :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. Gül kurabiye ve farklı çiçekler... Hepsi birbirinden güzel olmuş, canım.
    El işlerinize bayılıyorum.
    Güzel bir bahar günü diliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. bende aynen böyle yaparım canım,
    nede güzel olurlar,
    tıpkı seninkiler gibi,

    sevgiler iyi haftalar dilerim.

    YanıtlaSil
  24. Kurabiyeler çok güzeller. Ellerine sağlık canım..

    Bahar gelse de her yer çiçek-böcek olsa :))

    YanıtlaSil
  25. Bu kurabiyeleri görüp de yapmamak olmaz ilk fırsatta denemem lazım, brezilya nakışı da ayrı güzel olmuş. maviyle kahverengi uyumunu çok beğeniyorum.
    Ellerine emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  26. kurabiyeler çok güzel gözüküyo teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  27. pardon soylemeyi unuttum
    700 uyenizimmmmmmmm
    allah banada nasip etsin:))))))))

    YanıtlaSil
  28. J'ai aussi des lapins en porcelaine comme le tien !!

    YanıtlaSil