22 Şubat 2012 Çarşamba

vıntage şıklık..

Eskiyi seviyorum,eskiye ait olanı da...
Madem ki eskileri bulmak zor,bende eskiye benzeyenleri alıyorum....
Tıpkı bu çerçeveler gibi;


Ya da bu porselenler ve klasik danteller gibi;


Çerçevenin  içerisine henüz uygun bir örnek bulup işleyemedim ama en kısa zamanda tamamlanmış olacak(inşallah)..Şimdilik öyle bir köşe de içerisinin dolmasını bekliyor..


yanında bir fincan kahve ve ona eşlik eden şekerburaya özenmiş,nefis elmalı kurabiye..........



Hepinize mutlu haftalar..
Sevgilerimle,
İjlal..

19 yorum:

  1. İjlal'cim her kare çok özel çerçeve
    lere bayıldım.Eminim harika bir şe
    kilde işleyip çerçevelersin sevgi
    lerimle...

    YanıtlaSil
  2. en alttaki kahve fincanlarından bende de var çok seviyorum ben onları :)

    YanıtlaSil
  3. Bende de var o fincanlardannn... BAk cocukluguma gitti simdi... Sen ne zarif, ne hos bir hanimsin Ijlalcigim.... Zevkine saglik... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Derya ve Filiz,
    teşekkür ederim beğenileriniz için.
    _Petunyam;Teşekkürler canım,beğenmene çok sevindim,güzel gözlerle bakan herzaman gözel görür derler bence sende onlardansın...

    YanıtlaSil
  5. liebe Blogfreundin -
    was für einen traumhaft schönen Bilderrahmen hast du da - und das Porzellan lässt mein Herz auch höher schlagen -

    ich wünsche dir Gesundheit und viele schöne Momente - pass auf dich auf -

    liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  6. çerçeveler elmalı kurabiye harika görünüyor mutlulukla kullanın sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. I like your blog!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  8. Ben de eski , kullanılmış kahve fincanlarını , eskitme çerçeve ve eşyaları çok severim , çerçevelerini güle güle kullan , sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Fincan da eski. O zamanlar afyon'da bunlardan yok, akrabalardan biri babama sipariş vermiş. Babam da taaa Avusturyalardan 2 takım almış getirmişti. İkisi de akrabalara hediye gitti. Bende yok ama hatırlıyorum bunları:) Sene milattan önce falandı galiba: 1980'li yıllar... Gittim geldim sayende eskilere. Sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  10. İjlalcim çerçeven bu boş haliyle bile okadar güzel gözüküyor ki..

    YanıtlaSil
  11. Gelibolu17′nin hazırladığı

    “Çay,Kahve Bahane” etkinliğine

    24 ŞUBAT-9 MART tarihleri arasında

    http://elifindefterinden.com yani ben ev sahibeliği yapacağım…

    Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken “hadi çayı koy” geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen “sabah kahvesine geleceğim” deriz…
    Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız….

    “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”

    Muhammed Mustafa (s.a.v)

    Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz
    Tariflerinize “çay,kahve bahane” etkinliği için Elif’in Defteri’ne gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
    http://elifindefterinden.com adresimde yayınlayacağım
    Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

    YanıtlaSil
  12. tıpatıp aynı dusunuyorum
    eskıye ait hersey cok ilgimi cekiyor.
    yaptıgıgım objelerı muhakkak eskitme yapıyorum.
    kareledıgınız manzara cok guzel
    sevgıler

    YanıtlaSil
  13. MMM HERŞEY MÜKEMMEL CANIM
    MUHABBETLE KAL
    :))

    YanıtlaSil
  14. çerçeve harika eminimki o güzel işlerinden biri ile dahada güzelleşecektir elmalı kurabiye nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  15. fincan dahi vintage ;)

    YanıtlaSil
  16. alttaki fincandan annemdede var istedim ama ablamda istgemiş sanırım yarı yarıya paylaşıcağız kahve fincanlarını :))

    YanıtlaSil
  17. fincan...
    bir dönem her evde vardı:))

    YanıtlaSil
  18. Ya tariflerinizede hatta resimdeki tabağa da bayıldım:))
    Buarada blogunuzuda çok beğendim ve hemen izle kısmını tıkladım artık izlemekteyim:)))
    Sizi de benimkine beklerim
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil