14 Aralık 2011 Çarşamba

yeniyıl-yeniyıl....

Yeniyıla girmek üzereyiz,çok az kaldı..Bu yıl maalesef evimizi pek süsleyemedik,çünkü sırayla boğaz enfeksiyonuyla uğraşıyoruz:(
Eeeeee bu da insanda pek şevk bırakmıyor...
Yine de çocuklarımın en çok sevdiği ağaç süsleme oyununu oynadık...İşin dini yönü beni pek ilgilendirmiyor ama ağaç süslerken çocuklarımın hasta olmaları bile eylenmelerine engel olmuyor...


Dört gözle ağacın altına konması gereken oyuncakları bekliyorlar bende onları bu arada böyle leziz kurabiyelerle oyalıyorum...

Tarifi sevgili Gül'ün Blogunda buldum..İçerisine kayısı yerine kendi yaptığım siyah erik marmelatından koydum....Bu güzel ve pratik tarif için kendisine tekrardan teşekkürlerimi yolluyorum....


Birde kurabiyelerin ölçülerinde,unu 2 su bardağı olarak kullandım ...


Şimdilik hepinize mutlu günler diliyorum..Sevgi ve selamlarımla,
Hoşçakalın,
İjlal......

16 yorum:

  1. Harika fotolar:) Ağacınıza bayıldım:) Herkesten farklı ve çok güzel olmuş:) Kurabiyeleriniz de çok leziz göüzüküyor. Dİlerim hastalıklar geçsin gitsin tez zamanda!

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun acil şifalar diliyorum ağaç çok şirin olmuş hel kurabiyeler nefis görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle geçmiş olsun.yılbaşı ağacına dantelde yakışmış. kurabiye leziz görünüyor. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ağacın çok harika olmuş
    dantel çok şirin bir hava katmış..
    kurabiyeler ise nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  5. Gecmis olsun insallah yeni yila saglikla girersini.
    Bayilirim bende bu agaclari suslemeye. Gercek evcilik oyunu..
    Susler cok guzel ve hatta kirmisi toplarin üzerinde sizin resim çetkiginizi gormek mümkün.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Kirpikteki gözyaşı:beğenmene sevindim canım,güzel dileklerin için de çok teşekkürler...

    Gönül'cüğüm:Herzaanki gibi çok naziksin canım,sevgiler.

    Hülya ve Darla:Herikinize de çok çok teşekkürler,öpüyorum...

    Mutfak dili:Çok güldüm tatlım ben hiç dikkat etmemiştim..Dikkatin için ve güzel yorumun için çok teşekkürler canım:))

    YanıtlaSil
  7. Bu gördüğüm en romantik ağaç süslemesi:))

    YanıtlaSil
  8. Cok gecmis olsun canim,umarim kisa zamanda iyilesirsiniz. Cok romantik olmus,gercekten cok zevklisin.Ellerine saglik ;)

    YanıtlaSil
  9. ne kdar da hoş bir aqğaç süsleme sıradanlıktan çıkması o kadar güzelki ee evciliğede bu yakışır sevgilerimle geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  10. oh wie schön festlich sieht euer Bäumchen aus mit der Spitze -

    ich könnte mich gleich auf´s Sofa setzen, die Bärchen auf dem Schoß und an den Keksen knabbern -

    ich wünsche dir eine schöne Adventszeit -

    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  11. Dantel fikrine bayıldım, zerafet hat safhada, zevk budur...

    YanıtlaSil
  12. geçmişler olsun... ağaç bende süslemek istiyorum ama kızımın biraz daha büyümesi lazım ağaçta yolunmadık yer kalmaz:) kurabiyelerde nefis.. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Dantel çok yakışmış. Acil şifalar diliyorum. Bir an önce iyileşip yeni yıla keyifle karşılarsınız umarım.

    YanıtlaSil
  14. göz açıp kapayana kadar koca seneyi devirdik, hiç bir şey anlamadım ben bu seneden :/

    Allah yeni yılda hayırlar getirsin herkese....

    YanıtlaSil
  15. dantel inanılmaz yakışmış romantik bir hava estirmiş köşesinde bayıldım:) ayriyeten kurabiyelere bayıldım:))

    YanıtlaSil
  16. ağaçtaki dantele bayıldım doğrusu,
    kurabiyelere bakmamaya çalışıyorum:)

    YanıtlaSil