25 Aralık 2011 Pazar

Kurabiye canavarlarına....

Yeniyıl hazırlıklarının en güzeli galiba böyle nefis kurabiyeler hazırlamak...


Daha önce reçellisini denemiştim fakat bu sefer daha farklı bir hamurla denedim..Hem fazla miktarda çıkması hemde daha lezzetli,kıyır kıyır olmaları açısından kesinlikle önerdiğim bu güzelim kurabiyeler sevdiğim bir komşum olan Monic için yapıldı...



Tarifi en sevdiğim bloglardan biri olan sevgili Filiz'e ait.Ben sadece tarifteki tereyağı miktarını birazcık azalttım okadar..Daha güzel bir görsel Show için buraya bir tık tık...



İlk önce teryağını iyice kremsi bir kıvam alana kadar çırpıyoruz ve sırasıyla Pudraşekeri + nişasta + vanilya +yumurta ekleyip iyice karıştırıyoruz ve unu azar azar ele yapışmayacak bir kıvam alana kadar ekliyoruz..kapalı bir kapta yarım saat dolpta bekletiyoruz ve şekil verip ortaısılı bir fırında 15-20 dakika pişiriyoruz...
Arşivimde bulunması için yazdığım bu tarifin daha güzel ve ayrıntılı anlatımı için Filiz'e mutlaka uğrayın derim....


Monic'in evinden beğendiğim bu şirin köşeyle size güzel bir hafta diliyorum..
Şimdilik Hoşçakalın..

25 yorum:

  1. tam da çay içiyordum ,çok güzel görünüyorlar , ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Şanslı komşu Monic'e selamlar ! Seyretmesi bile güzel bu kurabiyelerin. Mutlu yıllar İjlal'im !

    YanıtlaSil
  3. Canim benim, kurabiyeleri begendigine cok sevindim... Biz de cok severek tükettik inan. Bu tarif ile seker hamurlu (gerekirse-hediye götürmek icin) kurabiyeler yapabilirsin...Bir de vanilya olarak icine, Türkiye`de olan ve burada olmayan Dr. Oetker`in Gourme Vanilyasinin yarim paketini kullanirsan, sahane bir lezzet yakalayacaksin..::)) Sevgilerimle,saglikli, mutlu bir yeniyil diliyorum....

    YanıtlaSil
  4. çok cici çok güzeller. ben en çok üzeri çikolata desenli kalpleri beğendim :) ellerine sağlık İjlal...

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  5. Yine nefis gözüküyor,ahhh bir de şu kilolarla başım dertte olmassa,şöyle keyifle canımın çektiği kadar yesem yesem... Melek fikürlü olanları ayrıca sevdim çoook hoş,kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. harika gözüküyor

    eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. fotolarla harika bir anlatım ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Eline saglık muhteşem görünüyorlar;)

    YanıtlaSil
  9. Hallo Ijlal.
    Danke für deinen Weihnachtsgrüße.
    Wunderschön sieht deine Lichterstadt aus.Und deine Plätzchen wie immer sehr lecker.
    Wünsche dir auch einen Guten Rutsch ins Neue Jahr und alles Liebe für dich und deine Familie.
    Sende dir liebe Weihnachtsgrüße und schönen 2.Feiertag.Herzlichst Jana

    YanıtlaSil
  10. reçel yerine nutella kullanmak da çok güzel fikir ellerine sağlık dayanamayacağım kurabiyelerden biri ...

    YanıtlaSil
  11. Ben pazar günlerine çok yakıştırıyorum böyle kurabiyeleri..nefis nefis

    YanıtlaSil
  12. çok çok güzel olmuş bu kurabiyeler. yine her zamanki gibi çok özenli her şey:)
    sevgilerimle..
    seval

    YanıtlaSil
  13. mutlaka denıcem tarıfınızı tskler :)

    YanıtlaSil
  14. oy oy oy ben o kalpleri yerimmmm,
    ellerine sağlık nefis görünüyorlar.

    öpüyorum.

    şeri...

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel yine herşey, bütün fotoğraflar, kurabiyeler.. Ellerine sağlık İjlal'ciğim..

    Monic'in köşesine bayıldım :))

    YanıtlaSil
  16. nefis görünüyor ellerine sağlık
    kesinlikle deneyeceğim görüntüler çok güzel

    YanıtlaSil
  17. Sunumları ve kendileri süper görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşım Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, tarifleri gramla değilde ölçü ile verebilirmisiniz acaba.

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Janset enelde gramla verilen tarifler olduğu için bende orjinalinden sapmamak adına gramla vermeyi tercih ediyorum ama bu tarifi senin için bardak ölçüsüne göre uyarladım yani,
    1 su bardağı pudra şekeri
    1 çay bardağı mısır nişastası
    su bardağı un
    1 paket veya birazcık daha az tereyağı..
    umarım yardıcı olmuşumdur...
    ilgin için teşekkürler..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. çok güzel olmus kurabıyeler nefıs gorunuyor ellerıne sağlık canım

    YanıtlaSil
  22. Mutlu sağlıklı sevdiklerinle geçireceğin keyifli bir yıl dilerim:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  23. tarifi uyarladığınız için cok teşekkür ederim. bugün denedim cok güzel oldu. Tekrar sağolun, zahmet verdim size.

    YanıtlaSil
  24. quel dommage que je ne comprenne pas ....

    Cela a l'air vraiment bon tous tes plats !

    YanıtlaSil
  25. canim ne guzel kurabiyelerin.ilk firsatta deneyecegim.

    YanıtlaSil