4 Aralık 2011 Pazar

Erikli tart


Bayılıyorum bu kara eriğin marifetlerine...
Kekini,pastasını,payını derken geçenlerde de bu nefis tartı yaptım....


Tarif, sevdiğim bir yemek blogu olan yemek bir aşk'a ait..Ayrıntılarıyla anlatılmış bu güzel tarif için burayı tıklayınız...


Ben yaparken fırın ısısını ayarlayamadım,daha doğrusu öncesinde pişen böreğin gazabına uğradım..
Yine de müthiş lezzetli bir tart oldu,mutlaka tavsiye ederim....


Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum..
sevgilerimle,
İjlal..

23 yorum:

  1. Ohhh yine nefis gözüküyor,ben o çifte kavrulmuş köşelerinden alabilirmiyim,bayılırım...Ellerinize sağlık,size de mutlu pazarlar..

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Liebe İjlal,

    manchmal bin ich schon traurig, dass ich nicht an deinem Tisch mitsitzen kann und die verführerischen Kuchen essen -

    die kleinen Bären mag ich sehr -

    ich wünsche dir einen wundervollen 2. Advent - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglık erikli hersey cok güzel gercekten
    Sevgiler iyi pazarlar.

    YanıtlaSil
  4. Günaydın...
    Şekercim lezzetine bakmış olmanın verdiği keyifle yazıyorum,amaaa tabağım kaldı ordaa:)
    ah!bu yaşlılık başa bela:)
    ellerine sağlık,
    harikaydı...
    birazdan arayacağım,kaptan beliden haber beklıyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. İjlal'cim ellerine sağlık tart enfes:)))Mürdüm eriğini çok severim
    ama bu sene kısmet olmadı onla lez
    zetler denemek.Mutlu pazarlar öpüyo
    rum.

    YanıtlaSil
  6. Çok leziz görünüyor.afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  7. eriklerin görüntüsü bile beni benden aldı, nefis örünüyor, denenecekkk. ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  8. canım ellerine sağlık...
    her zamanki zarif ve nefis sunumunla bu tarifin de çok hoş görünüyor...

    bu arada, eva keçeyi andıran deriye de benzer ama her ikisinden de bambaşka bir madde... kırtasiyelerde çok görüyorum... simlisi var, düz renklileri var, hatta arkası yapışkanlısını buldum son kez... ayrıca çocukların okuldaki elişi projeleri için kesilip biçilmiş ve torbalanmış olarak satılan minik şekilli, harfli olanları var... çok yerde, kolaylıkla kullanmak mümkün... o minik şekilleri kapı süslerinde vb. çok kullanıyorum ben... çok da güzel oluyor. kırtasiyelere bi soruver... oralara da gelmiştir diye düşünüyorum...

    güzel bir pazar dileğimle... sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Schöne Bärenbande liebe Ijlal.
    Und dein Kuchen sieht immer verführerisch aus.
    Schönen Abend und ne schöne Zeit.
    Liebe GRüße Jana

    YanıtlaSil
  10. valla pek börek azizliğine uğramış gibi durmuyor harika görünüyor. Bu saatte bu resimleri görünce inanılmaz cnm çekti:)))

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Bu ne hos bir görüntü, ne istah acici.. Ne zarif... Ellerine saglik sevgili arkadasim... Sevgilerimle, saglikli ve mutlu bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık, böreklerin gazabına uğrasada yine güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  13. canım ne guzel goruntuler bunlar ,tart harıka,ellerıne sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. ellerinize sağlık iclal hanım..
    tartınız ve çekimleriniz yine şık hanım hanımcık:))

    YanıtlaSil
  16. sevgili ijlal leziz görünüyor erikler o kadar güzel görünüyor ki canım istedi vallahi ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  17. footoğraflar o kadar güzel ki sıcacık bir görünümü var tart ise mükemmel olmuş ellerine sağlık:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  18. çok nefis bir görüntü...
    eriğe gelince...kurusuna da bayılırım ben:)
    güzel bir hafta diliyorum.....

    YanıtlaSil
  19. Bende bayılıyorum:))ellerine sağlık canım sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. Nefis cidden ewet cok pişmiş gibi sen yeme onu bana gönder;)sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Nefis olmuş nefis.. O kadar güzel ki bloğun her geldiğimde içim açılıyor. Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  22. aaa nasıl kışkırtıcı ama.insanın önüne alıp bir hamlede yiyesi geliyor:)ellerinize sağlık:)AYDA

    YanıtlaSil
  23. Excelente receta luce hermosa ,el angel es maravilloso,abrazos y saludos.

    YanıtlaSil