27 Aralık 2011 Salı

dileğim...

Her akşam uyumadan önce dileiğim isteklerimin hepsini bu yıl içinde istiyorum.Biliyorum , bunları her insan ister bu yüzden ek olarak diyorum ki;umarım bu yıl herkesin makul ve güzellik için  olan tüm iyi dilekleri gerçekleşir....


Biliyorum sizi çok ihmal ettim,güzelliklerini takip ettiğim ama bir yorum bırakmaya üşendiğim okadar çok blog varki,bu aralar koşuşturmacalarım arasına onları bir türlü sıkıştıramadım,kendimi çok ama çok mahçup hissediyorum...


Malum yeniyıl hazırlıkları yani alışveriş,aralara sıkıştırılan doktor randevuları,ne giysem-nereye gitsem telaşı,ihmal etmek istemediğim kurslarım,yetiştiremediğim arkadaş ziyaretleri,çocukların sınav haftası evde yetiştirilmesi gereken işler,mutfak,bla,bla,bla....Bu liste daha çok uzar gider,en azından blogumu ihmal etmemek adına birşeyler yayınlıyorum.Umarım hoşunuza gidiyordur...


Bu Limonlu kekimin tarifini daha önceden vermiştim,bu kez baton kalıpta pişirdim,kelepçeli kalıptaki randımanı alamasamda yinede kek sevenlerden tam not aldı....


Hepinize güzel bir salı gecesi diliyor,şimdilik hoşçakalın diyorum...
Sevgiyle kalın,
İjlal..

30 yorum:

  1. İjlal'cim inşallah 2012 senesi tüm dünya için hayırlara vesile olur.Kek
    enfes görünüyor olsada yesem sevgiler

    YanıtlaSil
  2. herşeyin telafisi mümkündür :)
    herşey gönlünce olsun yeterki
    elelrine sağlık..
    yeni yılını şimdiden kutluyorum
    çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. meleğe bayıldım , kek de çok güzel görünüyor , eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Yeni yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesini dilerim, mutlu yeni yıllar.

    YanıtlaSil
  5. Keeeekkkk...hem de limonluuuuu..... canım çektiiiii... noolcak şimdiiii....

    YanıtlaSil
  6. bende öyle inan,
    en büyük mahcubiyetim beni bıkmadan sıkılmadan takip eden yorum yazanlara vakit ayırıp bir iki kelam edememek..öyle kötü hissediyorum ki kendimi ama insan bazen çok kaptırıyor kendini gündelik sıkıntılara...

    YanıtlaSil
  7. ya yaptıgınız işler ve evinizin dekarasyonuna hayranım inşallah yeni yıl size ve tüm sevdiklerinize en başta saglık,mutluluk ,huzur ve bol kazanç saglasın.(amin)

    YanıtlaSil
  8. tüm dileklerinizin kabul olması dileğimle...
    koşturmacalar hepimizde var demek ki..
    bende yetiştiremiyorum bir çok işi..
    :)kolaylıklar bizlerle olsun inşallah..
    kekiniz nefis her zaman ki gibi...
    elleriize sağlık..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
  9. Canım, inşallah hepimizin gönlünden geçenlerin gerçekleştiği bir yıl yaşarız sağlıkla, huzurla.. Kek nasıl güzel poz vermiş meleğiyle.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Dein Engel ist so schön -

    der Kuchen sieht so zart saftig aus, könnte glatt reinbeißen -

    ich wünsche dir eine schöne Woche und alles Gute, Gesundheit und viel Freude im neuen Jahr -

    liebe Grüße aus Deutschland - Ruth

    YanıtlaSil
  11. nefis görünüyor allah kolaylık versin sen saydıkça ben yoruldum
    şimdiden nice sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum
    herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  12. Bloguma yazı bile giremeden sadece resim ekliyorum kimi zaman...kafam öyle dolu, bedenim öylesine yorgun ki...sevdiğim arkadaşlarımın bloguna bazen bakamıyorum bile..Neyse 2012 tüm güzelliğiyle gelir inşllh...limonlu kek mi bayılırım...en sevdiklerimden ;)

    YanıtlaSil
  13. Dönem dönem hayatımızda çok yoğun geçen zamanlar oluyor Allah hepimize kolaylık versinde üstesinden gelelim:)limon aromasını sevdiğim için limonlu kekide çok severim ellerine sağlık canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Hermoso bizcocho y bellos pensamientos para año nuevo,te deseo una próspero año 2012 y muchas bendiciones,abrazos y abrazos.

    YanıtlaSil
  15. amin canım ,limomlu kek nefıs gorunuyor mutlu seneler dılerım

    YanıtlaSil
  16. Mutlu seneler İjlalim

    Sağlık, huzur, bolluk ve sevginin daimi olduğu bir yıl olsun

    Çok çok öptüm

    Ahu

    YanıtlaSil
  17. mutlu yıllar....
    sağlık,huzur,mutluluk ve gönlünden geçen her şeyi getirsin 2012:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. 2012 de tüm hayallerinin gerçekleşmesi dileğimle... mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  19. Guten Rutsch ins Neue Jahr liebe
    Ijlal für dich und deine Lieben.
    Alles Gute für 2012 Gesundheit und Wohlergehen.
    Und laßt euch euch leckeren Kuchen schmecken.
    Liebe GRüße Jana

    YanıtlaSil
  20. Sana ve sevdiklerine "2012 hiç bitmesin, bi 5-10 yıl sürsün, hatta 2013 gelmese de olur, hep bu yılda kalalım" diyeceğin süper bir 2012 diliyorum :))

    YanıtlaSil
  21. TÜM DİLEKLERİNİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİYLE,MUTLU YILLAR..

    YanıtlaSil
  22. iyi seneler..bu güzel kek standını nereden buldunuz acaba.

    YanıtlaSil
  23. sevgili adsız,bu dikdörtgen bir porselen servis tabağı ve ben Decorıu^m'dan almıştım...
    İlgin ve ziyaretin için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  24. Bir hatrini sormak istedim,umarim iyisindir..Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  25. Umarım herşey yolundadır,bir süredir sizden post gelmeyince merak ettim,kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. Sana huzurlu bir haftasonu dilemek icin ugradim.... Seni ve tariflerini cok özledim... Bu arada kardesin ALmanya`nin neresinde yasiyor, belki yakinizdir.... Ben Münster`deyim... Belli mi olur, seninle bulusamadim ama belki kardesinle karsilasabiliriz....::)) Sevgilerimle canim arkadasim...

    YanıtlaSil
  27. İjlal hanım, çoktandır yoksunuz.
    Güzel telaşeler yaşıyorsunuzdur, inşallah...
    En kısa zamanda görüşmek dileğiyle, sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Iclalcigim, kandilini kutluyor, Rabbimden, hepimizin dualarinin kabul olmasini diliyorum.... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  29. 72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

    YanıtlaSil
  30. İjlalllll....
    arkadaşım nerelerdesin,inşaallah yaramaz bir şey yoktur.Sayfanı her gün yokluyorum haberin ola...sevgiler..

    YanıtlaSil