23 Aralık 2011 Cuma

Daldan dala atlıyorum

Şu an içinde bulunduğum nakış işleme hevesini durduramıyorum..Burdan oraya sıçrayıp duruyor..Bu yüzden içeride yarım kalan onca iş varken ,
ben busefer de bu panoya el attım...


Deseniyle ilgili ayrıntıları yakında paylaşacağım,hele bir çıksın ortaya dimi????


İadeyi ziyaretlerimi aksattım biliyorum ama evdeki yoğunluk beni çılgınca bir koşuşturmacanın içine soktu.Hele birde işin içine yerli malı haftası girince ve iki okullu çocuğun varsa koşuşturmaca iki katına çıkıyor.Buyüzden ancak postlarımı yayınlayabiliyorum birde sizden gelen mesajlarla rahatlıyorum(ne garip bişey)...


Bu elmalı turta benim kısıtlı zamanlarımın en büyük kurtarıcısı oldu.Denemek isteyenler buradan tarifine bakabilirler..
Şiddetle tavsiye ederim....

***

Şimdilik hepinize güzel bir haftasonu diliyorum,
hoşça ve dostça kalın....
sevgiler..

11 yorum:

  1. inanın benide özendiriyorsunuz bu güzel el emeklerine:)
    öyle güzel öyle cici ki anlatımlarınız,bayılıyorum..
    minik bir tablo denemem olabilir kızımın odası için:)
    sizden imrendiğim için ama:)
    yağmurlu bir antalya gününde cam kenarında ne hoş olurdu çayımın yanına turtanızdan bir dilim olsa...
    nefis görünüyor..
    ellerinize sağğlık..
    mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  2. evdeki işlerinizde büyük büyük kolaylık versin rabbim.panoyu merakla bekliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Eminim harika bir sonuç olucak,el nakışıda epey uğraştırıcı emeklerinize sağlık,sevgiler mutlu haftasonları..

    YanıtlaSil
  4. nakış işleme hiç demediğim bir uğraş bir gün öğrenmeliyim diye düşünüyorum.turta nefis ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Meine liebe Freundin,
    ich wünsche dir und deiner Familie ein wundervolles Weihnachtsfest und ein gesundes neues Jahr -

    herzliche Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  6. Canım benim,
    bu işler bitmez...
    panoyu kap gel sen bi-ara ama bitince belki unutursun burda...
    tüh!gelemedim turta'da varmış!
    :)

    ellerine sağlık.

    öpüyorum.
    şeri...

    YanıtlaSil
  7. yine güzellikler göreceğiz belliki ama ben kazaziyedeyim hala İjlalcim.akıbetini merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. yine güzellikler göreceğiz belliki ama ben kazaziyedeyim hala İjlalcim.akıbetini merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. Pano çok güzel olacak. bitirincede görmek isterim:)

    YanıtlaSil
  10. merakla beklemedeyim sonucu :)

    YanıtlaSil
  11. işleme muthiş görünüyor merakla bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil