28 Kasım 2011 Pazartesi

yaklaşan yeniyıl...

Yeniyıl yaklaştı ve bende yavaş yavaş yeniyıl havasına girme çabasındayım....
Bunun için ilk önce kurabiyelerden başladım....



Tarçınlı Yıldız Kurabiyeler:

Malzemeler:

500gr.badem unu
2 yumurta akı
2 çaykaşığı tarçın
250 gr. pudra şekeri
2 yemek kaşığı badem veya başka bir çeşit likör....


İlkönce yumurta aklarını köpürtüyoruz .
Başka bir kapta diğer malzemeleri karıştırıyoruz,yumurta köpüğünü de ekleyip yoğuruyoruz ve şekil verip 175 derece ısıda ki bir fırında 6-7 dakika pişiriyoruz...




Yanına miss gibi kokan bir kahve almayı unutmayın!!!
Hepinize güzel bir hafta diliyorum,hoşça ve sevgiyle kalın....
İjlal..

29 yorum:

  1. İjlal'cim her ayrıntı çok şık kahve
    takımına bayıldım.Kurbişler enfes ellerine sağlık.Sunumda harika sımsıcak sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok severim tarçınlı kurabiyeyi. hatta tarçını (ismimden de belli olabileceği gibi) :) tarif için teşekkürler ;)Bu arada fotoğraflar da harika...

    YanıtlaSil
  3. fincana da, kurabiyelere de, kurabiye fanusuna da bayıldım

    çok şıklar :)

    ne zamandır yapmadım bende tarçınlı bisküvi kalkıp yapasım var

    YanıtlaSil
  4. Mükemmel!!
    Huzurlu bi' yıl için şimdiden başlayan hazırlıklar:) Elinize, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. nasıl bir sunumdur yarabbim. bu sunumlara hayranım lezzetler yine sıradanlıktan çıkmış çok hoş ellerinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Iclalcigim, menekseli kahve takimina ba-yil-dimmmmm.... Kurabiyeler icin de ellerine saglik, zarif arkadasim benim...

    YanıtlaSil
  7. Menekşe desenli çay takımlarına mı baksam, kurabiyelere mi bilemedim. Ellerine sağlık, her şey çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  8. merhabalar:)
    kurabiyeleriniz kadar sunumunuz ve eşyalarınızın şıklığı gözümü kamaştırdı..
    kutluyorum:)
    hepimize güzel bir yıl olsunn:)

    YanıtlaSil
  9. hem kurabiyeni hemde kurabiye kavanozunu çok sevdim..bende ne zamndır böylebir kavanoz arıyordum..adres verebilirmisin...kurabiyen çok şeker..ilk fırsatta denemek isterim,inşallah..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  10. Kurabiyeler nefis olmuş resimlerde şahane bakmaya doyamadım...Ellerinize sağlık...
    Sevgiler...

    www.gonuluncelezzetler.com

    YanıtlaSil
  11. dein Tablett mit dem schönen Geschirr, der weihnachtlichen Dekoration und den leckeren Plätzchen lädt zum Naschen ein -

    ich wünsche dir eine wundervolle Adventszeit mit leuchtendem Kerzenschein und vielen leckeren Düften und schicke dir liebe Grüße aus Deutschland -

    Ruth

    YanıtlaSil
  12. İjlalim,
    kurbişlerin tadına bakmış olmanın ayrıcalığını yaşıyorum,
    nefislerdi ellerine sağlık,

    keyifli günler olsun arkadaşım,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize saglık bayıldım cidden muhteşem fotolar....fanusta harika pasabahce mı esse mı bizde alalım söyle yaaaa;)))sevgiler bizede bekleriz

    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. bu aralar bu tarçınlı kurabiyelere sarmış durumdayım önce ikeada keşfettim . sonra birgün anatolium alışveriş merkezinde tantitoni mağazasında pişiriyorladı nasıl nefis kokuyor pişerken sunumun çok şık olmuş bu arada:)) kavonozdaki görüntü süper

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Fincanlarınız çok hoş gerçekten.Yıldız kurabiyeler cam içinde nekadar albenili duruyor.
    Sunumunuza da bayıldım yine detaylarıyla birlikte.mutlu günler

    YanıtlaSil
  16. Beğenmenize çok sevindim arkadaşlar,çok teşekkürler bu arada soran arkadaşlar;cam fanus Salı pazarından,aynısının bir küçüğü migrosta var ama aynı fiyata bu daha büyük...
    Fincanlar ise Decorıum..
    Maalesef Antalyada ki mağaza kapandı ama Ankara da Ankamoll da görmüştüm....
    sevgiler hepinize..

    YanıtlaSil
  17. Herzamanki gibi yine fotoğrafların bizi aldı götürdü :=) kurabiyeler ve çay inanılmaz sıcak bir ortam yaratmış, en kısa zamanda denemek lazım. bende evime dair fotolar ekledim '@ home' postumdan bakarsan sevinirim :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Oh oh ijlalcim sen yeni yılı getirmişsin. Heves ettim bende, bi koşu kurabiye yapsam mı.. Görüntüler yine senin ince zevkini anlatıyor.

    YanıtlaSil
  19. kurabiyeler çok enfes ve iştah açıcı görünüyor ayrıca çay takımınızda mükemmel bayıldım menekşeyi çok severim..ellerinize sağlık sevgiler.sunum müthiş olmuş

    YanıtlaSil
  20. kurabiyeler nefis sunum çok şık fincanlar ve kurabiye fanusu çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  21. Hallo liebe Ijlal.
    Warst ja wieder fleißig und hast so leckere Plätzchen gebacken.Und dein Tisch ist sehr schön gedeckt.
    Wünsche dir eine schöne Adventzeit und alles für dich und deiner Familie.
    Ganz liebe GRüße Jana

    YanıtlaSil
  22. kurabıyeler harıka gorunuyor canım ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  23. Yine harika görseller kullanmışsın canım ellerine sağlık 2011'i de tükettik darısı 2012 ye:)

    YanıtlaSil
  24. Yılın bu zamanlarına bayılıyorum. Renkler, ışıklar yeni yıl temalı mağazalar, vitrinler.. Sen girmişsin bile yeni yıl havasına. Herşey o kadar güzel görünüyor ki.. Kurabiyeler tam da bu kış günlerine yakışacak güzellikte..

    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  25. cay-kahve takiminiz, kurabiyeler, kurabiyelerin fanusu... hepsi ayri ayri goz dolduruyor, cok zevkli...

    YanıtlaSil
  26. Fotograf makinasinin bozulmasina cok uzuldum ama bu fotograflar harika. Hele kurabiyelerin kokusu burnuma geldi:)) hepsi yilbasinin buyulu havasindan olsa gerek;)

    YanıtlaSil
  27. bayıldım resimlerin tonuna ♥ kurabiyeler fincanlar cok güzel ♥
    kombinasyon süperrrrrrrr hayran kaldım ♥

    YanıtlaSil
  28. Çok şık olmuş,sunumlar ve kombinler. Ellerinize sağlık, eminim kurabiyeler de çok lezzetlidir.

    YanıtlaSil
  29. Kurabiye nefis görünüyor, ambiansta öyle, teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil