20 Ekim 2011 Perşembe

Büyük bir acı bugün annelerin yüreğinde,biz bu kadar yanarken onların içlerinde ki ateşi düşünemiyorum bile....Bildiğim birşey varsa oda,
insanları sağ değilken vatanın sağolması bana birşey ifade etmiyor artık..Canım kardeşim şuan askerde,ona birşey olursa diye düşünemiyorum bile.Okudu,öğretmen olacaktı,KPSS denen tuzak çıktı karşısına,benim kardeşim ve bu ölen diğer çocukların hepsi masum,hiçkimseye birşey yapmadılar,öğretmen olacaklardı belkide...
Bu kirli satranç oyununda piyon olarak kullanıldı ve öldürüldüler....

5 yorum:

  1. kelimeler yetersiz acılar çok büyük ulusumuzun başı sağolsun demekten başka elden birşey gelmiyor artık yeter bir avuç insana başgelemiyecek kadar güçsüz bir milletmiyiz biz allah analara evlatlara sevgiliye sabır versin
    sizide sağlıkla kardeşinize kavuştursun inşallah:((

    YanıtlaSil
  2. allah ailelerine sabır versin çok acı ...

    YanıtlaSil
  3. Evet,ailelere sabır,ölenlere ise rhmet dilemekten başka yapcağımız birşey yokmu????
    Bence birlik içinde şiddetin ve terörün hertürlüsüne yeter deme zamanı....
    Artık yeter...

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel ifade etmişsin... Bizler bu kadar üzüldük ailelerin üzüntüsünü düşünemiyorum Allah sabırlar versin ve bir daha böyle bir olay yaşatmasın:(

    YanıtlaSil
  5. Es hört sich sehr bedrückend an - leider ist die Übersetzung total schlecht -
    pass auf dich auf
    lg. Ruth

    YanıtlaSil