23 Ekim 2011 Pazar

CUMHURİYET;
Sen çok özelsin,çünkü bizim ülkemiz için,imparatorluktan sonra başımıza gelen en güzel şeysin...
Fakat cumhuriyetin anlamını unutanlar,adınla imparatorluğu yeniden inşa etme arzusundalar....
Dilerim yurdumda tam demokratik bir cumhuriyet ölümsüzleşir ve hakettiğimiz refahı bize getirir....
***
Almanya da yaşayan 7 yaşında ki yeğenimin sorusuyla irkildim ogün,,

Bu bizim Türkiye'miz mi???Neden hep bizim Türkiye'miz de insanlar ölüyor????
***
İçimden hala güzel şeyler paylaşmak gelmiyor,nedense birçok şey anlamını yitirdi...
Aslında ben o ilk şoku atlattım sayılır. yine güzel pastalar yapıyorum,hatta ilk pasta siparişlerimi almaya başladım.Kursum ise devam ediyor,birkaç elişi ve dekoratif fikrim var ama gelin görün ki bunları paylaşmak,nedense beni buruklaştırıyor..
Milletçe yaşadığımız bu trauvma çabucak geçsin,küllerimizden doğup sımsıkı sarılalım ve hep birlikte çözelim sorunlarımızı,
KANAMADAN,KANATMADAN...

Sürekli birileri birilerini suçluyor..Ve bende diyorum ki artık suçlu aramayın çünkü cezası hepimize kesiliyor...
Yüce Mevlananın bir sözünü hatırlatmak istiyorum..

Küsmek ve darılmak için bahaneler arayacağına,sevmek ve sevilmek için çareler ara.....
sanırım ülkemize en iyi gelecek şey şuanda bu öğreti......


Artık güzel şeyler olsun gayrı...
Bıktım artık  yurdumda hergeçen gün artan ölü sayılarından...

7 yorum:

  1. İjlal'cim sorma şu son 10 gündür ülke
    miz çok acı sınavlardan geçiyor.Rab
    bimin izniyle son olsun inşallah sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. evet guzel haberler duymak istiyoruz artik... allah herkesin yardimcisi olsun insallah.

    YanıtlaSil
  3. Dileğimiz tabiki bu ve yaşananlardan yüzsüzlerin ders almış olması ama nerede.. sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Evet çok haklısınız üst üste gelen kötü haberler insanın kolunu kanadını kırıyor:(

    YanıtlaSil
  5. ENYROSE adresimi değiştirdiğimin bilgisidir.
    Sizden ricam kumanda panelinden izlediğim blokları yönet den
    ENYROSE adresini izlemeyi durdurup
    Yine kumanda panelinden izlediğim bloklar Ekle
    http://pembeblogum.blogspot.com/ adresini ekleyerek beni takip edebilirsiniz.
    İlginiz için teşekkür ederim…

    YanıtlaSil
  6. barış,kardeşlikle dolu,
    kimsenin oyununa gelmeyen insanların yaşadığı bir ülkede
    yaşamak istiyorum/istiyoruz!

    asıl bayram bu olurdu...olması zor!
    yinede bayramını kutluyorum evcilikciğim:)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Cepaynası,dileklerine katılıyorum umarım sesimiz çoğalır ve hakettiğimiz refaha kavuşuruz..
    Bende bayramını kutluyorum canım..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil