19 Eylül 2011 Pazartesi

böğörtlenli muffin.....

Okullar açıldı ve bizim maratonumuzda başladı...
Özellikle beslenme prograındaki fırın işleri beni  bu yıl bi hayli uğraştıracak,Öyle bir menü ki benim gibi bir hamurişi meraklısını bile İllallah ettirdi...
Bugünkü kek tarifini geçen gün yol kenarında topladığımız böğörtlenlerle hazırladım.Bu böğörtlenlerin işe yarayacağını söylemiştim..






İlk olarak Sevgili Aygün'ün blogunda görüp beğendiğim ve sonrasında birçok blog'cunun evini süsleyen bu kuş evine vurulmuştum..
Sağolsun sevgili Aysun,evimi bu hediye ile taçlandırdı.
Burdan sevgili arkadaşıma tekrar tekrar teşekkürlerimi gönderiyorum...



Arkadaşlarım beni mimlemişler,mim konuları bi hayli ilginç özellikle bloglarla ilgili olan aslında nezamandır yazmayı düşündüğüm konu ile ilgili..En yakın zamanda bir cevap niteliğinde olan yazımı paylaşacağım ama şimdilik benden bukadar bir sonraki yazıda buluşmak dileğiyle hepinize güzel bir hafta diliyorum...
sevgiyle,sağlıkla,huzurla kalın....

28 yorum:

  1. Ellerine saglik Iclalim... Muffin sahane ama o beyaz ev var.... Bitirdi beni,,, Cookk güzellll....

    YanıtlaSil
  2. Bir kutu böğürtlen alıcam ilk markete gidişimde:)

    YanıtlaSil
  3. İjlal'cim yine harikasın ellerine sağlık.Tabakların harika nerden al
    dığını sorabilirmiyim sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. tarifi hemen not ettim, çok lezzetli görünüyor:)))

    YanıtlaSil
  5. -*-Petunyam,bende çok beğendim,sevindim beğenmene..
    -*-Zeynep'ciğim,tavsiye ediyorum canım sünger gibi,pufidik bir kek oldu,bücürler bayıldı...
    -*-Lolipu,teşekkürler canım,eminim oki'de bayılır bunlara...

    YanıtlaSil
  6. Derya'cığım,teşekkürler canım,beğenmene sevindim..
    Tabakları Decorıum'dan almıştım,demlik ise Salı pazarından..

    YanıtlaSil
  7. Mufin çok güzel gözüküyor ama o çaydanlık var ya aşıkmı oluyorum ne .:))))))))))))

    YanıtlaSil
  8. Bogurtlenli muffin le r nefis gorunuyor, ellerien saglik canim. Ama bende demlgine bayildim.Ne kadar zarif kibar birsey o oyle.
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar zevklisin İjlal'cim. İnan şu blog dünyasında misafiri olmak istediğim tek blogger sensin :) Kuş evine de muffinlere de bayıldım ayrıca..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Tala ve sevgili Sefa,güzel yorumlarınız için teşekkürler Tahtakale Salı Pazarından çok komik bir fiyata aldığım çin malı porselen demlik..
    Bende görünce bayıldım ve hemen aldım...

    YanıtlaSil
  11. Hülya'cığım bu güzel yorumunla beni nekadar şımarttığını bir bilsen,umarım birgün seni konuk etme şnsım olur ama inan resimler bazan abartıyor:))

    YanıtlaSil
  12. Kolaylıklar diliyorum canım Allah hepiminiz çocuğuna zihin açıklığı versin emeklerini ziyan etmesin inşalah muffinlere bayıldım çocuklar çok şanslı:))ellerine sağlık
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. ben sizin blogunuza bayılıyorum yaa..müthiş görünüyorlar ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  14. böğürtlenin o müthif mayhoş tadına bayılıyorum helede mufinle birleşince nefis görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. lezzetinde, fotograflarinda hersey harika görünüyor..ellerine, yüregine saglik..sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  16. muffinlerini afiyetle ye, kuş evini güle güle kullan tatlı arkadaşım, öperim seni ;)

    YanıtlaSil
  17. Muffinler nefis görünüyor,ellerine saglik canim ;)

    YanıtlaSil
  18. muffıne diyecek sözüm yok evciliğim,
    ama şu emlakçıyla acil el sıkışıp O beyaz eve geçmek istiyorum.
    bir ön ayak olsan :)
    sevabına :)

    YanıtlaSil
  19. Hedisyeleriniz cok güzeller bayildimm,muffinlerinizden de bir tane aldim ,nefisti,elinize saglik!

    YanıtlaSil
  20. Hediyelerin güzelliği bir yana benim gibi bir muffın delisin o böğürtlenli muffınlardan gözünü nasıl alır ! Basit de bir tarifi varmış tutturmam zor olmaz umarım :) ellerine sağlık. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler....

    YanıtlaSil
  21. Mufin harika olmuş ellerine sağlık tabağa ve demliğe bayıldım çok zarifler. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Gönül,Ev atölyesi,Nunu,Ahu'cum,Handan,Leyla,Bir terazi kızı,sretli lezzetler,Şirin Aksoy,
    Hepinize teker teker teşekkür ediyor ve sevgi dolu öpücüklerimi gönderiyorum.
    Ah be Nunu'cuğum,O ev benimde hayalim Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah erçeğinede sahip oluruz...

    YanıtlaSil
  23. Böğürtlenli muffinleri çayıma eşlik ederken Aysun acaba bize ne zaman gelecek diye hayallere dalmışım.. eline sağlık herşey harika görünüyor böğürtlenbulduğum an bunu deneyeceğim çünkü çok severim..sevgiler.Ayol bu kafesler ve kuş evleri pek moda şimdilerde ne yapsam ki, bir çıkıp dolaşasım var bunların satıldığı yerlerde..

    YanıtlaSil
  24. Blogun cok güzel ve cok tatli harika fotograflar harika fotograflamissin hepsinide

    YanıtlaSil
  25. Şu kuş evini bende beğeniyorum ama hala almak nasip olmadı.Bende taktım kutulara heryer kutu kutu pense oldu ;))
    Canım bu aralar turta, muffin gibi şeyler çekiyor zaten...hemen yapmalı.Eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  26. muffin harika gözüküyor da

    o tabak, o tepsinin içinde kenarı gözüken etamin,demlik, o beyaz ev ki balkonunda kanaviçe işlemeyi hayal ettim- hepsini ayrı ayrı çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  27. iyi günler sayfanızı bugün tesadüfen keşfettim ellerinize emeğinize sağlık herşey çok güzel ama ben o kuş evine bayıldım.Rica etsem nerede satıldığı ve fiyatı konusunda bilgi verebilir misiniz çok teşekkürler.iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  28. Sevgili Adsız arkadaşım,
    öncelikle hoşgeldin bloguma,beğenmene sevindim..
    bu kuşevi Mudo consept'den alındı hediye olduğu için fiyatı konusunda tam bir bilgim yok ben 130tl.iken beğenmiştim ama yarı yarıya indirime girdiğini duymuştum..
    Umarım bulabilirsin...
    sevgiler.

    YanıtlaSil