23 Ağustos 2011 Salı

Scone...

En sevdiğim çöreklerden biridir Scone'lar...
Hem pratik,hem lezzetli....




Yanında reçelle kahvaltınızı veya sahurunuzu tatlandırır....


Benim çoçolar pek yemezler ama ben bayılırım bu bol sütlü çöreklere....
Tarifine gelince...
Malzemeler:
2,5 su bardağı un
3 yemek kaşığı tozşeker
1 yumurta
60gr.tereyağı
1,5 su bardağı süt
2 paket kabartma tozu
2 limon kabuğu rendesi ve suyu
isteğe bağlı 1 su bardağı kuruüzüm...
Hazırlanışı:
un+kabartma tozu ve şekeri karıştırın..
küp küp doğranmış tereyağınıda ekleyip yoğurun..
Ortasını açıp sütü ekleyin..
fazla yoğurmadan
diğer malzemeleride karıştırıp yumuşak ve le yapışn bir hamur yapın..
hamurdan çay bardağı ağzı çapında yuvarlaklar yapıp yağlı kağıt serili tepsiye dizin..
üzerilerine süt sürüp 200 dereceli ısıtılmış fırında 20 dk.pişirin...
Afiyet olsun...
sevgiler..

13 yorum:

  1. oo cok severim, not ettim canim,tesekkür ederim tarif icin.

    YanıtlaSil
  2. İjlal'cim ellerine sağlık çörekler en
    fes görünüyor sımsıcak sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Nefis görünüyor fotoğraflar da çok iştah açıcı ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. hmm olsa bu saate bile yerim vallahi :) ellerine saglik enfes görünüyor..sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bende cok severim recelin altina da kaymak olursa daha bir lezzetlenir :)

    YanıtlaSil
  6. hımm nefis ellerine sağlık canım benim,sen yaparsın da sevilmezmi,çocukların hakkını ben alabilirim:)

    kocamann,

    sevgilerimle...


    şeri.

    YanıtlaSil
  7. hımmmm...kokusunu duyar gibi oldum nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. İjlal'im sen yap,çoçolar yemezse bir yiyen bulunur. Örneğin ;BENNN! Ellerine sağlık daha ne diyeyim,görüntü nefis sunum enfes tadını tahmin bile edemiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. çok lezzetli görünüyolar..sunumda çok şık yani..ne diyeyim elleriniz dert görmesin inşlh..:)))

    YanıtlaSil
  10. Yanında çayla yemeye doyamam ben lezzeti..
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. hani bazen birşeylerin içinde üzüm olur ! kek gibi, kurabiye gibi özellikle !
    hani birde kahveye batırırsın usulca.. :)))
    hah tamam ben mutlaka ordayımdır !

    YanıtlaSil
  12. mmmm:))miss miss...
    ellerinize sağlık...
    harika görünüyorlar gerçektende...
    Antalya,dan sıcacık sevgiler...
    takipteyim...

    YanıtlaSil