17 Ağustos 2011 Çarşamba

Küçük mutluluklar....

Bazan sizi mutlu eden minik şeyler ansızın çıkar karşınıza,
tıpkı karşıma çıkan bu döküm çerçeve gibi..


Boyasam mı, malum eskitilmiş beyaza,içine aynamı yerleştirsem yoksa işlemelerden birtanemi uydursam bilmiyorum ama neyaparsam yapayım yakışacağını biliyorum....


Birde Englısh home ziyaretinden elimde kalanlar...
Bayılıyorum bu dükkana,
daha önce kervanda gördüğüm bu kokulu kireçtaşlarının daha güzelini Englısh Home yapmış,ilgilenlere duyurulur....


Veeeeeeee çoçolarımla hayat devam ediyor,
Allah uzun bir ömür boyu sağlık versin..




Hepinize güzel bir gün diliyorum bu arada bazı arkadaşlara yorum bırakamıyorum ve de bana yorum bırakmada zorlanıyorlarmış bu arıza nasıl düzelir bilen ve yorum bırakabilen yazarsa sevinirim....
Sevgiler...

12 yorum:

  1. gsel paylaşım:) denize giresim geldi:/

    YanıtlaSil
  2. valla deniz harika görünüyo kıskandım:)

    YanıtlaSil
  3. çerçeveyi bir an beyaz olarak düşündümde ne kadar hoş olur içinede belki ayna sizin zevkinizle hayat bulacaktır eminim bu arada blog şifre ve mail girişindeki hatırlatma linkini kaldırıp her defasında bloğunuza şifreyle girerseniz yorum bırakabiliyorsunuz bir defasında başıma gelmişti sevgilerle:)

    YanıtlaSil
  4. Çerçeve güzel,
    Kireçtaşı hoş,
    Çoçolar hayatın anlamı,
    Gelsin güzel günler,kocamaaan mutluluklar...

    Ben yorum sorununu GOOGLE CHROME yükleyerek aştım,şimdi herkese yorum bırakabiliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Canım bu çerçeveleri ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun, sendeki de harika bir örnek, bir metalparlatıcı yardımı ile onu bir güzel parlatır içine de güzel bir işleme yaparsın sen, hayatınızdan kareler harika, Maşallah size ve özletme kendini ;)

    aa bir de o taşlardan Chakra'da da var ;)

    öpücük

    YanıtlaSil
  6. çerçeve harika ne güzel işlemelerle süslersin kimbilir çoçolar çok şekerler mutluluğunuz daim olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çerçeve çok güzel, bu haliyle de, eskitme beyazla da. Kireç taşını da çok beğendim, en güzeli tabiiki çoçolar :)

    YanıtlaSil
  8. Umarım bu yorumum gelir:)

    O kadar hoş bi çerçeve ki,başka yerde görsem tam arkadaşıma göre derim,
    Eminim sen güzel yüreğinden dökülenleri aktarırsın,ve evinin en güzel köşesine yerleştirirsin.

    canım benim kocaman öpüyorum.

    sevgilerimle...

    (şeri)

    YanıtlaSil
  9. iyi tatiller
    sevgilerrr.....

    BİR DUT MASALI- NuNu

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nunu,
    hoşgeldin tekrar aramıza,çok sevindim seni gördüğüme...
    Canım,busefer aldım güzel yorumunu çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Çerçeveye bayıldım. İçine ne yaparsanız yapın harika olacaktır.

    YanıtlaSil