14 Haziran 2011 Salı

uzun zaman olmuş!!!

Baya bi uzun zaman olmuş,sizinle birşeyler paylaşmayalı...
Brçok sebebi var bu uzun aranın ama ben bunları anlatarak sıkmak istemiyorum sizi..
Bunun yerine geçtiğimiz günlerde son bulan kurstan sergi görüntülerini paylaşmak istiyorum...
İşte arkadaşların yaptığı birbirinden güzl nakış örnekleri:

stumpwork panolar...

Kırlentler:


birbirinden güzel nakışlarla bezenmiş masa örtüleri:


Çeşitli aksesuarlar:


Çeşitli sebeplerden dolayı yarım bıraktığım kursun hakkını veren arkadaşlarıma burdan teker teker ellerine sağlık diliyorum....


Side belediyesine ve arkadaşım İlksen'e böyle güzellikleri biraraya getirdikleri için çok teşekkür ediyorum...


Nesrin ablamla berebar hepinize selamlarımı yolluyorum.....
sevgiler,selamlar....

Not: fotoğraf makinemi değiştirdim ama henüz ayarlarını tam olarak çözemediğim için fotoğraf kalitesi biraz düşük oldu bunun için üzgünüm....

17 yorum:

  1. Ne kadar Harika bunlar! Bir birinden daha güzel!

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok zevkli , çok zarif...Ellerinize sağlık...Sevgiler
    Baykuş gözüyle.

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin ijlalcim;

    Hayırdır ne yapıyorsun, iyi misin?
    El işleri muhteşem, hayran olmamak imkansız..Yapanların eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. sevgili deniza,baykuş gözüyle ve Sebiciğim hepinize teker teker teşekkürler..
    slında bloglarınıza uğradım fakat yorum bırakmada sorunlar yaşıyorum,hesabıma tekrar tekrar giriş yapıyorum ve her defasında yine de gönderemiyorum,umarım çok kıs zamanda düzelir bu sorun....

    YanıtlaSil
  5. sevgili ijlal umarım herşey yolundadır sergi harika ne güzel çalışmalar ne kadar becerikli hanımlarımız var ben de bazı loglara yorum bırakamıyorum herhelde sorun var gönülün dünyası
    gönül

    YanıtlaSil
  6. Wunderschöne Stickereien.
    Ganz liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  7. Tüm kursiyer arkadaşlarınızın ellerine sağlık, resimleri tek tek zevkle inceledim, hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin,bir daha bu kadar uzun süre ara verme canım !

    YanıtlaSil
  9. canım dün bugün aklımdasın mail atacaktım sana ama postunu gördüm, iyi ol canım sen hep iyi ol ve özletme kendini

    Ahu

    YanıtlaSil
  10. Canım öncelikle sizin ve emeği geçen tüm arkadaşlarının ellerine ve emeklerine sağlık harika işler çıkarmışsınız hepinizi kutluyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Hallo Ijlal.
    Schöne Stickereien schöne Tischdecken und Kissen.Wie ich es verstehe haben die ganzen Frauen diese Decken gestickt.toll.
    Schöne Woche und liebe Grüße Jnaa

    YanıtlaSil
  12. Günaydinlar Iclalcigim.... Ne güzel fotolar bunlar... Sen mavi bluzlu hanimsin galiba degil mi? Yoksa kimsin....:)

    Canim benim, yaprak jelatin kullanirken, yapraklari kirik kirik yapip, minik bir tencereye koyuyor, üzerlerini örtecek kadar buz gibi su ekliyorum... 5-6 dakika sonra o suyu, söyle elimle yumusamis jelatinleri tutarak döküyor ve o sekilde tencereyi cooook ama cok kisik atese oturtuyorum... Jelatinler yavas yavas cözülmeye, erimeye basliyor, bir yandan da minik tahta bir kasikla hafifce karistiriyorum. Ve ardindan, jelatin daha ocakta iken, neyin icerisine katacaksam, o malzemeden yavas yavas birkac kasik karistiriyorum.. (Hani corbaya yumurta katar misali-terbiyeliyorum)... Hicbir pütürüklük kalmayinca ocaktan alip, ana karisima döküyor ve hizli hizli karistiriyorum.... Hepsi bu... Sevgilerimle, kolayliklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  13. evet sevgili petunyam mavi bluzlu hanım benim:))
    diğeride sevgili nesrin ablam..
    bilgi için teşekkürler,işe koyulma vakti..
    ijlal.

    YanıtlaSil
  14. Die Blumenbilder sind toll geworden - ich bin ganz angetan von deinen herrlichen Stickarbeiten - die Kissen, Deckchen, das Täschchen und vor allem das Kleid sind sooo schön -
    ich wünsche dir eine schöne Zeit - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  15. gerçekten uzun zaman oldu sizi görmeyeli inşallah önemli şeyler yoktur çok güzel eserler olmuş herkesin emeğine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Gerçektende uzun bir ara verdiniz ama zaman zaman günlük koşuşturmalar çoğalınca böyle oluyor bende eskisi kadar vakit ayıramıyorum sağlık olsun
    Herkesin eline emeğine sağlık sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  17. yuli-prezent14 Temmuz, 2011

    Everything is so elegant and beautiful, I like it very much!

    Best wishes, Yuli.

    YanıtlaSil