20 Haziran 2011 Pazartesi

Geçtiğimiz günlerde evimde görmektenve ağırlamaktan mutlu olduğum birkaç konuğum vardı.Hernekadar ilkdefa ağırladığım konuklarım için hazırlamam gereken masanın hakkını veremesemde yinede elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalıştım ve bu günden birkaç kareyi de sizlerle paylaşmak istedim....


Daha önce birkaç kere hayal kırıklığına uğradığım makaronları birdaha denedim ve en azından ilk tepside başarıya yaklaştım....


Tarifin ayrıntıları için tam bir pasta kitabı olan sevgili Zinnur'un bloguna uğramanızı tavsiye ederim...


Herzaman yaptğım ıslak kısırı bu defa içini oyduğum domatesler içinde servis ettim,şık bir kısır sunumu oldu yanlız alt ucunu hafif kesereniz servis tabağına alırken yuvarlanma riskinide ortadan kaldırmış olursunuz....


Ayanlı poaça için Pelinschef'i,


Patlıcanlı,etimekli salata içinse portakal ağacını tıklayınız....

Yanlız ben bu salataya portakal ağacından arklı olarak haşlanmış mantar da ekledim...Görüntüde kullanmak için közlediğim kırmızı biberler peynirli sarma olunca taza soğan yapraklarıyla süslemeye çalıştım ama şimdi bu görüntüyle pek başarılı bir süsleme olmadığını anladım....


Ve fındıklı,portakal pelteli pasta...
Tarifi pek yakında.....

Koşuşturmalarla geçen günlerim var ve ben arşivimde kalan bu görüntülere size bir şekilde ulaşmaya çalışıyorum,tez zamanda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın....

Not:Bu arada hala bazı bloglara yorum bırakmakta zorlanıyorum bunu nasıl aşabilceğim ile ilgili bir fikri olana varsa ve paylaşırsa çok sevinirim....
sevgiler,mutlu haftalar....

20 yorum:

  1. MMMMMMhhhhhhmmmmmmm, sieht das alles lecker aus.
    Ich wünsche guten Appetit.
    Liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  2. sevgili ijlal harika bir sunum hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık bol bereketli muhabbetli sofralar olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İjlal'cim muhteşem bir masa ve menü ellerine sağ
    lık sımsıcak sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bence sen herseyin hakkini vermissin canim benim. ELlerine saglik.... Pastanin tarifini bekliyorum...:) Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. Yemek blogları annemden sonra ikinci uğrak tarif defterim benim:)) ellerine sağlık İjlalcim ne kadar özenli bir masa olmuş!

    zeynep

    YanıtlaSil
  6. Kendinize haksızlık etmeyin dört dörtlük bir masa olmuş:)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. muhteşem hem görsel olarak eminimki hem de lezzet olarak ellerinize sağlık yorum bırakamama sorununu bende yaşamıştım bloğa girmeden önce sorulan mail adresi ve şifreyi her defasında yazmak gerekiyor bilgisayar hatırlatmasından çıkarılırsa düzeliyor

    YanıtlaSil
  8. Yaptığınız El işleriniz gibi masanızda yaptıklarınızda mükemmel ellerinize sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  9. Hepsi birbirinden nefis görünen lezzetler harika bir sofrada toplanmis...süper...

    zehra

    YanıtlaSil
  10. Hakkını verememiş halin buysa :)
    Macaron sık çıkar oldu karşıma,yap diyor sanki,
    keki çok çekti canım ve de portakallı bir tarif olduğu için Kurabiye'de çok sever eminim,bekliyorum tarifi yayınlamanı,
    ellerine sağlık...

    bu arada yorum ayarlarından pop up seçeneğini tıklarsan sanırım durumun düzelecektir,Ben'de de olmuştu aynısı ,
    öpüyorum,sevgiler...

    GENİŞ ZAMANLAR Sedo kız

    YanıtlaSil
  11. Hersey nefis gorunuyo...ellrinieze saglik bloğunuz da çok hoş.bu arAd bende beklrim bloğuma sevgiler aymuc:)))

    YanıtlaSil
  12. Hallo Ijlal.
    Schön wieder was von dir zu hören.Deinen Köstlichkeiten sind aml wieder schön anzusehen.
    da bekomme ich ja richtig Appetit.
    Ich hatte auch viele Schwierigkeiten mit meinen Blog,zur Zeit geht es.Da kann man auch keine Ratschläge geben muß wieder allein gehen.
    Wünsche dir noch eine schöne Woche.Und sei lieb gegrüßt bis zum nächstenmal.
    Tschüs liebe GRüße Jana

    YanıtlaSil
  13. bundan iyisi olmazdı sevgili iclalcim..yaptıklarının hepsi birbirinden güzel..ellerine emeğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  14. nasıl da beğendim masanı, ellerine sağlık cnm..

    YanıtlaSil
  15. şahane bir masa...kendine haksızlık etme:))
    bu arada masa örtüsü de çok güzel...miş:)

    YanıtlaSil
  16. offf hepsi harika sanırım karnım aç bakmaya doyamadım
    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Tam da bahar gibi bir masa olmuş..
    Renkler ne güzel,içim açıldı inanın :)
    Pelteli pasta favorim :)
    Diğerleri de birbirinden özel ve güzeller..
    Ellerinize,emeğinize sağlık..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  18. Cok güzel bir siteniz var.Iyiki bulmusum sizi. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  19. Aman Allahım... Kendimi bu sofranın kenarında düşündüm de :)))))
    Nasıl güzel şeyler bunlar, nasıl zevkle yapılmış, kimbilir nasıl da lezzetlidirler, böyle bir kabiliyetimin olmasını çok isterdim :(

    YanıtlaSil
  20. yaaaa canım cok cekti valla ne yapcaz şimdi? ellerine saglık

    YanıtlaSil