23 Mayıs 2011 Pazartesi

Vazgeçemediğim Yeşil...

Vazgeçemediğim renklerin başındadır yeşil..
Hem kıyafette,hem takı-tuku da,hemde evdeki bazı gizli köşelerde hissettirir bana herdaim canlılığını.......


E tabi işin içine mutlaka damak tadınıda eklemek lazım:))


Tarif  yurtdışından hediye gelen yumurta likörünün içerisinde vardı,denedim..
Her ne kadar favori muffin'im olmasa da tadı denemeye değerdi.......


En sevdiğim anne yadigarı porselenlerim....
Aslında geri kalanının çoğunu heba eden bir vatandaş olarak her baktığımda içimi sızlatan bir anı...........


Ve uğur getirdiğine inanılan,benimse en çok yeşil camından etkilendiğim fillerim.......

***

Son postlarıma baktıkça,artık işi iyiden iyiye gırtlağa döktüğüm anlaşılıyor,Kortizonların yan etkilerini fazlasıyla yaşıyorum ama az kaldı bu hafta son inşallah........
Artık elişlerime yoğunluk vermek istiyorum,işlemek istediğim o kadar çok örnek biriktiki biliyorum bunlara ömrüm yetmez ama önce yarımları bitirmek lazım.........

***

Hepinize huzurlu,sağlıklı ve bol kahkahalı bir hafta diliyorum dostlar,
şimdilik hoşçakalın,
İjlal..

18 yorum:

  1. yeşil filler jelibon gibi :)

    eskiden hiç bakmazdım yüzüne ama son yıllarda benimde favori rengim yeşil...

    nakışları beklemekteyiz dörtgözle ;)

    Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  2. yine nefis karelerle gelmişsin canım... yeşil dokunduğu her şeye ayrı bir güzellik katmış. işlemelerini özledim kendi adıma.

    YanıtlaSil
  3. Hımmmm nefisss olmuşlar,uzanıp aldım bir tane haberin olsun:)
    Yeşilll...yeşil...
    İçim açıldı.

    kocamannn öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. nasıl özlemiştim seni, arayı açma olur mu? (son günlerin tembellerinden Ahu :)

    YanıtlaSil
  5. Iyi haftalar canim benim... Yesillere bayildim, bilhassa fillere.... Diliyorum, her daim, her sekilde ugur getirsinler sana.... Muffinlerinin de kagitlarina bayildim... Cok sirinler... Eminm lezzeti de sahanedir... Ellerine saglik... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  6. Ahhhh İjlal'cim kortizon deyince yaralarım depre
    şiyor.Kronik ürtiker ve nodüler guatr var bende hayatım kortizonla geçiyor maalesef nasıl olacak bilmiyorum hayırlısı.Muffinler harika ellerine sağlık mutlu haftalar öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. yeşil benim en sevdiğim renk o fillerden bende de var rengi yeşil diye elbette,muffinler harika görünüyor ellerine sağlık..........

    YanıtlaSil
  8. içinizde en tembel benim, boyanmış ancak verniklemediğim o kadar şey var ki...herneyse
    İjlalcim bende yeşil rengi hiç bilmeden çok kullanmıştım, mutlaka bulurdu beni. Özellikle ünv.yıllarımda neredeyse aldığım herşeyin içinde vardı. Tarağım,battaniyem vs..yani daha birsürü sayabilirim ;)

    YanıtlaSil
  9. haklısın Sedocuğum,jelibon gibi görünüyor,elişleri yolda inş...

    YanıtlaSil
  10. :)
    yeşil ferahlıktır:)
    her daim ferah olsun içiniz:)
    kendinize iyi bakın:)

    YanıtlaSil
  11. Harika harika harika!Yeşil güzeldir,ferahlık verir,doğaya yakınlaştırır insanı.Bu gün ikimiz de yeşile uyanmışız ne güzel.İjlalciğim fotoğrafların da harika,muffinlerin de...

    YanıtlaSil
  12. İjlal'ciğim evet çok oldu haberleşmeyeli :) Siteme gelmişsin çok mutlu oldum. Muffinlerin çok şık görünüyor. Yumurta likörünü hep duydum ama hiç denediğim birşey değil fakat merak ettiğim birşey kesinlikle. Pek bayılmamışsın sen ama anlaşılan :)Fotoğraflar çok hoş. Umarım sağlığın iyidir. Kortizon falan demişsin? Kendine iyi bak arkadaşım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. çok cici bici herşey maşallah canım sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Olsada yesek hakketen.Musadenle izliyorum

    YanıtlaSil
  15. Hallo Ijlal.
    Sehen total lecker aus die Muffins.
    Die grünen Elefanten finde ich auch sehr schön.
    Wir haben es auch sehr warm der Sommer ist da.
    Wünsche dir eine schöne Woche und sei lieb gegrüßt von Jana aus Germany

    YanıtlaSil
  16. O yesil fillere hayran kaldim cok sevimliler:))

    YanıtlaSil
  17. Filler çok güzeller, şans getirsin size:)

    YanıtlaSil