8 Mayıs 2011 Pazar

Frambuaz kokulu bir bahar.........

Uzun bir aradan sonra tekrar buralardayım.......
Bu arada bende dinlendim desem yalan olur.Misafirler,bahar alışverişleri,tekrarlayan üveit atağı gibi hem tatlı hemde tatsız telaşlarım vardı.......




Kayınvalidemin gözden çıkardığı 40 yıllık vitrini porselenlerimin ueni mekanı oldu.
Hernekadar henüz boyanması gereken yerleri olsada iyi bir marangoz bulana kadar böyle kullanmaya devam........



Bu arada en başta kendi annem olmak üzere tüm annelerin bu özel gününü kutluyorum..
Kızımdan gelen bu güzel ikram da sizlere gelsin.......


Buzluktaki frambuazlarla yaptığım bu pastanın ilham kaynağı sevgili Petunyam..........
Fındık yerine bademunu kullandığım ve birkaç damla acıbadem aroması ve yumurta likörüyle tatlandırdığım keki bölmeye kıyamadım ve üzerindeki kremasınıda jelatin yerine krema sertleştirici ve süzme yoğurt+krema ikilisiyle hazırladım....
Ayrıntılı tarif için sizi Filiz'in bloguna yönlendiriyorum...


Şeker kızımın pozlarınıda paylaşmak istedim:)))





Resimleri yüklemede baya bir sorun yaşıyorum,yüklenen resimlerin kaliteside çok düşük umarım sistemden kaynaklanan geçici bir durumdur...........


Hepinize mutlu ve güzel bir hafta dileyerek şimdilik hoşçakalın diyorum..
Sevgiler,
İjlal...

17 yorum:

  1. Özlettin kendini...
    Geçmiş olsun diyeyim önce,umarım hastalığın bir daha tekrarlamaz.
    Vitrinin hoşgelmiş yeni evine,yakışmışta yeni yerine,iyi günlerde kullanılsın...
    Maşallah fıstık kızına :)
    Meyveli tatları çok seviyorum,canım çekti şimdi, o yüzden Bana pastane yolu göründü ...
    Anneler günün kutlu olsun,sevgiyle kal ...

    YanıtlaSil
  2. İjlalciğim önce çok geçmiş olsun dileklerimi sonra da anneler günü kutlamamı kabul et canım.Fotoğraflarını açamadım ama sorun bende,benim internet sağlayıcım çok sorunlu.Gece geç saatte tekrar deneyeceğim ama kutlamamı geciktirmeden yazmak istedim.Çok öpüyorum canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. anneler günün kutlu olsun canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. sevgili ijlal geçmiş olsun inşallah bu son olur anneler gününü kutluyorum kızınız çok şeker maaşallah pasta nefis görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ne kadar tatlı bir kızın varmış maşallah Allah bağışlasın hayatınız hep tatlı telaşlarla dolsun

    YanıtlaSil
  6. Hallo Ijlal.
    Schöner Vitrinenschrank.Und dein Geschirr ist sehr schön tolle Blumenmotive ist so richtig passend für deinen Schrank.leckere Torte zum
    Muttertag von deiner niedlichen Tochter serviert.Sie ist so ein hübsches Mädchen.
    Dann wünsche ich dir noch einen schönen Muttertagsabend.Und liebe Grüße Jana aus Germany.

    YanıtlaSil
  7. ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUNNNN...Arkadaşım,maşallah doğaya Allah nazarlardan sakınsın.Elbiseyi istıyorum kesın söyle Doğaya olurmu?bara giderken gıyerım artık:)))
    Pasta nefisss.ellerine sağlık.


    öpüyorum

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. iclalcim ALLAH bağışlasın..çok şeker bir kızın varmış..ALLAH nazarlardan korusun..anneler günün kutlu olsun canım..

    YanıtlaSil
  9. Gecmis olsun size,insallah daha iyisinizdir,Anneler Gününüz kutlu olsun,sevgiler...

    Bu arada kiziniz cok tatli Allah bagislasin,nazar degmesin!

    YanıtlaSil
  10. İjlalcim; bahar ile birlikte tüm karamsarlıklar ve hastalıklar üzerimizden gider umarım...kızın lokum gibi maşallah! Daha nice birlikte geçireceğiniz anneler gününüz olsun!

    Vitrin'e bayıldım, yeni yerine çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  11. Ich hoffe sehr, dass es dir wieder richtig gut geht -
    deine Tochter ist ein sehr süßes und hübsches Mädchen - du kannst sehr stolz sein -
    ganz wundervoll ist deine Vitrine mit dem herrlichen Porzellan -
    der leckere Kuchen ist wieder Verführung pur -
    ich wünsche dir eine wundervolle Zeit - genießen wir den Frühling mit Sonne, duftenden Blüten und den zwitschernden Vögelchen -
    ganz liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun canım, dilerim bi daha tekrarlamaz... büfen ve cicilerin çok hoş... pastan da nefis görünüyor... kızçen ise çok çok tatlı... (elbise sine ayrıca bayıldım.) Allah nazarlardan saklasın...

    YanıtlaSil
  13. canım hoşgeldin :) ayrıca geçmiş olsun :(
    tatlım fotoğraflarını flickr gibi bir siteye yükleyip sonra sayfana çeksen işin daha kolay olur belki :)
    öpüldün
    Ahu

    YanıtlaSil
  14. iclal hanım merhabalar:)
    sizi okumak çok güzeldi:)
    böyle uzun aralar vermeyin am olur mu :)
    birde porselenler çok güzeller:) acaba benim takımlarda 40 yıl sonrasını görür mü:))

    YanıtlaSil
  15. öncelikle geçmiş olsun, hem özlemiş hemde merak etmiştim seni. vitrin çok güzel, güle güle kullan.
    kızında çok tatlı, allah bağışlasın. ama pasta olmadı ben rejimdeyim :( size afiyet olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. İjlalim; hoşgeldin.

    Ruhum ısındı / gönlüm yumuşadı yine.
    Hep diyorum ya senin fotoğraflarında derin bir çekicilik mevcut. Belki ortak zevklere sahip olduğumuz için, ziyadesi ile hoş buluyorum.

    Bu arada çok geçmiş olsun. Şafi olan tez zamanda şifa versin inşaAllah.

    Küçük Hanım gerçekten çok güzel, Rabbim nazarlardan korusun. Sizlere / sevdiklerine bağışlasın. Elbisesine de bayıldım bu arada :)

    O bizlere pasta ikram eder de almaz mıyız ?

    Frambuazlı hem de...

    Ellerine / gönlüne sağlık.

    Kalbi sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun ve sizinde anneler gününüz kutlu olsun pasta ve küçük hanım çok güzel görünüyor maşallah diyelim:)))

    YanıtlaSil