6 Nisan 2011 Çarşamba

Merhaba Blog....

Yokum sanmayın,buralardayım ama malum Blogspot kapatıldıktan sonra pek tadı kalmadı buraların....
E tabi birde sırf post olsunda neolursa olsun diyenlerden değilim bu yüzden sık sık uğrayamıyorum buralara...
Aileme daha çok vakit ayırıyorum,bahar geldi ya balkonumlayım ve birde mutfaktan hiç çıkmıyorum......

Anlayacağınız baharın tadını çıkarıyorum :))
Ve işte birkaç karelik, plansız gidilen ve kırlardaki çiçeklerin albenisine dayanamayan bir çekirdek aile hikayesi...




Birde balkondaki güzellikler varki hersabah onlarla beraber yaptığım kahve keyfinin yerine hiçbirşey koyamıyorum...




Şakımasıyla baharın hertarafta olduğunu hissettiren ''Çaylak''



E tabi olmazsa olmazlarımdan biri
Bademli Muffinler

Tarif Fransız bir Blogtan alındı..
Malzemeler.. 
200 gr. un
50gr.Bademunu
3 çaykaşığı kabartma tozu
125 gr. pudra şekeri
75gr.tereyağı(oda sıcaklığında erimiş)
2 yumurta
125ml.süt
1 su bardağı kuru kayısı (küp küp doğranmış)
1 çimdik tuz
üzeri için 30gr. inceyaprak badem...
Hazırlanışı.
Yumurta,şeker ve süt çırpılır.
İçerisine tereyağı da eklenip birkaç dakika daha çırpılır,diğer bir kapta kuru malzemeler karıştırılıp yavaşça sıvı karışıma ilave edilir,kayısılarda eklendikten sonra kalıplara paylaştırılıp üzerlerine yaprak badem serpilir...
Orta ısılı bir fırında yaklaşık 20 dk. pişirilir..
Afiyet olsun

22 yorum:

  1. sevgili ijlal harika resim kareleri ailenle mutluluğun daim olsun hep bahar havasında olsun tarif harika ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ohh içim açıldı valla, ne güzel fotoğraflar böyle, yuvanız hep huzurlu olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne hoş resimler. Harika bir yerde yaşıyorsun İjlal'cim. Mutluluğun daim olsun, sevenlerinle beraber..
    Muffinler süper, haftasonu misafirlere yapsam mı ne?
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel fotolar içim ısındı muffinlerde harika görünüyor ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  5. bebekler de topladıkları çiçekler kdr güzel maşallah.balkondaki çiçeklere de bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel kareler allah nazarlardan saklasın..Hep hayal etmiştim böyle bir yerde yaşamayı ama malesef ki kalabalık şehrin stresi hepimizi almış çemberine:(

    YanıtlaSil
  7. Antalya'nın en güzel günleri sıcak havaların eli kulağındadır.Nice mutlulukları hep birlikte yaşamanız dileğimle...Çaylak'ı da öptüm :)

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar iç açıcı görüntüler.Çekirdek aile mutluluğunuz bu güzel çiçekler ve muffinler eşliğinde hiç bozulmadan sürsün gitsin;)))

    YanıtlaSil
  9. Hallo liebe İjlal,
    wie schön von dir zu hören. Zur Zeit gibt es immer wieder Probleme mit Blogger. Aber wir verlieren den Kontakt nicht.
    So schöne Fotos von deinen lieben Kindern und dir zeigst du in eurem schönen Garten - der Frühling ist eine wundervolle Zeit - dein Sohn guckt ganz lausbübisch - und wieder hast du eine Leckerei gezaubert - hmmm -
    ich hatte früher auch Wellensittiche - einen grünen und einen blauen - habe sehr an den Tierchen gehangen -
    ich wünsche dir eine wundervolle Frühlingszeit - herzlichst - Ruth

    YanıtlaSil
  10. Blog niye kapatildi ki? Boyle garip birsey duymamistim. Hangi ulkede yasiyorsunuz acaba.

    YanıtlaSil
  11. bu onuncu yorum beni çok utandırdı:(((
    hangi Ülkede yaşıyoruz,bunu yabancı birine nasıl anlatmalıyım....
    Ülkemle gurur mu duymalıyım yoksa utanmalımıyım anlamadım:(((

    YanıtlaSil
  12. Bende geçen hafta havaların iyi gitmesine aldanım hafta sonu misafirlerim için balkonu hazırlamak istedim ama sonra öyle bir soğuk çıktıki balkon sefasını unuttuk:) Siz bizim yerimizede keyfini çıkarın baharın bizim buralara daha uğramak niyetinde değil:)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ben aslında size bir de e-mail atmak istemiştim ama iletişim kısmında bulamadım adresinizi.Size bir sorum olacaktı,gördüğüm kadarıyla çiçeklerden bayağı anlıyorsunuz,ben yeni evliyim ve ev hediyesi olarak bi çiçek geldi bize.Bayağı da büyüdü artık saksısı küçük gelmeye başladığından bizde bi kaç hafta önce değiştirdik saksıyı ama ne yazıkki bir türlü canlanmadı çiçek.Suyunu filan da ihmal etmedik ama her akşam eve geldiğimizde yerlerde buluyoruz:(Ne yapmamız gerekli bi tavsiyede bulunabilir misiniz acaba?Şimdiden teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  14. herşey bir yana balkondaki çiçeklerle birlikte, şekersiz bir türk kahvesi içmeyi nasıl arzuladım bilemezsiniz !!!

    yarın sabah benim yerime içermisin ???

    YanıtlaSil
  15. Ozur dilerim oyleyse Turkiye de yasiyorsunuz sanirim- farketmedim :) Almanya filan zannetmistim.

    YanıtlaSil
  16. Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim,çiçeğin ismini bende bilmiyorum ki:)ama büyük yeşil yapraklı,çiçek açmıyor yaz kış aynı şekilde toprağını da değiştirmiştik:(nurbahçeyi inceleyeceğim belki faydası olur.K.maraşlı değilim ama çoğunluk maraşlılarla birlikte çalışıyorum:)Ayrıca çok içten olduğunuzu da belirtmek isterim:)

    YanıtlaSil
  17. Muhteşem görünüyorsunuz,Ana-oğul-kız...Allah evlatlarınla mutlu bir ömür geçirmeni nasip eder inşallah. Bende bir an evvel oğlumla balkon keyfi yapacağım vakitleri bekliyorum. Malum izmir de hala serinlik var.
    Çiçeklerine ve özellikle saksılarına bayıldım...gözden kaçmadı ;)Aaa bide tabi nefis muffinler...ama mümkünse o kaçsın..yaz geldi kilolara elveda deme zamanı geldi de geçiyor..

    YanıtlaSil
  18. ne güzel kareler cıvıl cıvıl mutlu mutlu:) daim olsun keyfiniz..ben papatyaları koparsam nasıl olur:)

    YanıtlaSil
  19. Die Fotos deiner Kinder auf der Blumenwiese sind sehr schön. Pflücken sie Blumen für Mama?
    Deine Blumenfotos sind herrlich und der kleine grüne Vogel erinnert mich an meine Kindheit. Wir hatten damals einen blauen Sittich.

    Ganz viele liebe Grüße
    Tina

    YanıtlaSil
  20. Canim benim, bayildim fotograflara ve o sahane yavrulara... Masallah.... Baharin adi da, kendi de bir baska degil mi??? Ne mutlu sana ki, günese kavustun.... Insallah bizlere de tez vakitte gelir, o simsicak günesli günler... Sevgilerimle, ellerine saglik arkadasim...

    YanıtlaSil
  21. -Sevgili Gönül çok naziksin canım,teşekkür ederim.
    -Filiz,Amin canım cümlemize inşallah,
    -Hülya,Suzan tavsiye ederim gerçekten sünger gibi oldular....
    -Peri masalı,sihirli günce ve Tülay,çok teşekkürler,çok naziksiniz..
    -Sevgili ev atölyesi ve Colette'ciğm hernekadar güneş yüzünü gösterse de ara sıra Nisan yağmurlarından nasibimizi alıyoruz..
    -Sevgili Tülay umarım yardımcı olmuşumdur..
    -Meyra'cığım bir papatya falı için koparabilirsin:))
    Filiz'ciğim çok teşekkür ederim canım,biran önce sıcacık güneşinize kavuşmanı dilerim..
    -Sebi'ciğim çok teşekkürler hayatım,haklısın bu bahr havaları bebekler için biraz yorucu olabilir dikkat etmekte fayda var.

    YanıtlaSil
  22. -Muhterem hanım,nedemek canım hergün yaparım o keyfi sizin yerinize de,İnşallah birlikte yapmak ta nasip olur...
    -Liebe Ruth und Tina,Danke sehr für eure lieben Kommentar..

    YanıtlaSil