14 Nisan 2011 Perşembe

Buram buram bahar.........

 Ateşim çıkmış 39'a,sebebi ise bademcik iltihabıymış ve daha kötüsü geçmesi için yediğim penisilin içerikli ağrılı iğneler..
Bunun yanında eşimi uzun bir iş gezisine göndermem,başarısız bir pasta ve etrafımda dolaşan sitemkar yakınmalar dahi baharın tadını çıkarmama engel değil...Çünkü ben bir nisan kızıyım,bir yaşımı daha devirdim......


Kendim için yaptığım karaorman pastası...
Görüntüsüyle beni hayal kırıklığına uğratsa da lezeti tam not aldı.
Ama enazından  bir daha ki sefere acele etmeyip kremasının iyice koyulaşmasını bekleyip öyle sıvamam gerektiğini ve iç dolgusunun vişnelerini 1 su bardağı değilde enaz 2 katı vişneden yapmam gerektiğini hatta kakaolu pandispanyasını çikolata miktarını arttırıp vişneli-kakaolu suyla iyice ıslatmayı ihmal  etmemeyi unutmayacağım:))

Tabi birde vişneleri iyice suyunu süzdürmeden süsleme yapmayacağımı..........


Ve en güzel doğumgünü hediyem......
şuanda misss gibi kokular saçan çiçekleriyle evimi süsleyen sümbüllerim.......








Yani anlayacağınız ne hastalık,ne eşimin yokluğu ne başarısız bir pasta,ne de soğuk bir hafta beni ilkbaharın tadını çıkarmaktan alıkoyamaz.............


Hepinize bol güneşli bahar günleri diliyorum,
şimdilik hoşçakalın......

31 yorum:

  1. Mutlu yıllar İjlal hanım,sağlıklı ve uzun bir yaşam dileklerimle... Pastanın görüntüsü harika canınızı sıkmayın!

    YanıtlaSil
  2. nice senelere, doğum gününüz kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  3. sevgili ijlal öncelikle geçmiş olsun ve yeni yaşın sana sağlık mutlulukla beraber gönlünden geçenleri getirsin iyiki doğdun ve biz seni tanıdık pasta için kendine haksızlık etme çok güzel görünüyor sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğmuşsun "Nisan Kızı"
    Güzellikler getirsin hep Sana hayat....

    YanıtlaSil
  5. doğum günün kutlu olsun :) ne güzel her şeye pozitif bakmak lazım değil mi...pastan nefis görünüyor,çiçekler harika kokusu buralara kadar geldi...

    YanıtlaSil
  6. ne kadarda güzel dekorlar bunlar bayıldım!

    YanıtlaSil
  7. Mutlu yıllar tatlım... Yeni yaşın güzelliklerle gelsin... Pastan da dekoratif objelerin de harika görünüyor. anı yaşaman ve yakalaman da öyle...

    YanıtlaSil
  8. Nice mutlu yıllara, sağlıklı sıhhatli insallah. sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Mutlu yılaarrr,pasta nefis görünüyor.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun İjlal'cim ve doğum günün kutlu olsun. Pastayı beğenmemişsin ama güzel yaa.. Haksızlık etme kendine. Sümbüllere ve evine bayıldım. Ne kadar zarif, pastel renkleri ne güzel kullanmışsın. Çok zevkli bir kadın olduğunu düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  11. sevgili ijlal pasajın aldığı kesinti haricinde benim bildiğim bir kesinti yok çok güzel olur şimdiden hayırlı olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  12. nice sağlıklı yaşlara , bu arada kendinize haksızlık etmeyin pasta harika görünüyor ...

    Asıl ben ev dekorasyonunuza bayılıyorum , şu dağ başından kurtulup bir ev sahibi olursam evinizden kopyalar alabilirim :))

    arka fondaki etamin kırlent de gözümden kaçmadı ...

    YanıtlaSil
  13. geçmiş olsun canım.resimler o kadar güzelkı bakmaya doyamadım .pastada süper olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  14. bence de alıkoymasın çok tatlısın
    acil şifalar diliyorum sağlık ve mutlu yeni bir yaş dileklerimle birlikte

    YanıtlaSil
  15. hallo liebe Freudin,
    so wundervolle Bilder sehe ich - dein Porzellan ist traumhaft schön - das zarte Rosenherz ist wundervoll - deine Dekoration hast du so wunderbar in Szene gesetzt - der Kuchen ist alle deine Torten himmlich lecker - die Glasglocke ist so schön und all die duften Blumen - auch das Kissen gefällt mir sehr - ganz entzückend sind die Baby-Figuren - ich wünsche dir von Herzen gute Besserung - ganz liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  16. Hallöchen Ijlal.
    Schöne Blümchen und deine Fotos sind wie immer sehr schön.Sehr schönes Geschirr und gemütlich sieht es bei dir aus.
    Von deiner Torte hätte ich gern auch ein Stück kannst du mir ja rüberbiemen.Hi,hi.
    Schönes Wochenende und liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  17. Hi,İjlal.
    How beautiful and delicious! The cake looks wonderful!
    Yuli.

    YanıtlaSil
  18. Sevgili evcilik merhaba, mutlu yıllar sağlık sıhhat içinde güzel yıllar sizinle olsun. Pasta harkulade görünüyor ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  19. İjlal'ciğim, öncelikle geçmiş olsun. Havalar o kadar değişken ki ne kadar korunmaya çalışsak da hasta olmaktan kurtulamıyoruz bu aralar. Yeni yaşın kutlu olsun, sevdiklerinle birlikte nice mutlu seneler diliyorum sana :) Sümbüllerin çok güzel maşallah. Pasta muhteşem görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Çok geçmiş olsun insan her zaman sizin gibi olumsuzluklar olsada hayata mutlu bakabilmeli
    MUTLU YILLAR:)))

    YanıtlaSil
  21. Nice sağlıklı,mutlu yıllara ijlalcim...ah o sümbüller yok mu beni benden aldı..bayıldım
    Pastaya göz ucuyla bile bakmıyorum, diyetteyim ;((
    Detaylarıyla, yaydığın enerjinle çok sewimli bir post olmuş canım...Bu arada çok çok geçmiş olsun, dikkat et kendine..

    YanıtlaSil
  22. Iclalim,,, önce cokkk gecmis olsun, sonra da yeni yasin hayirli ugurlu olsun diyorum canim kardesim benim... Desene biz pespese Nisaniz... Eee artik belki birgün beraber bile kutlayabiliriz... Neden olmasin,,,, Sevgilerimle, saglikli, mutlu yillar diliyorum... Bu arada pastana hic söz etme, harika görünüyor... (Visnelerin sulanmamasi icin üzerlerine birazcik krema sertlestirici dökebilirsin...)

    YanıtlaSil
  23. canım benim iyi misin şimdi? doğum gününü de kaçırmışım zaten :(((
    Hep sağlıklı hep iyi hep mutlu ol İjlal'im, çok ama çok öptüm seni

    Lavanta Bahçesi .)

    YanıtlaSil
  24. Eşiniz döner,hastalığınız en kısa zamanda geçer inşAllah..
    Pasta çok ama çok güzel gözüküyor,çok beğendim ben..
    Hele o sümbüller,ne kadar hoş ve şıklar..
    baharda doğmanın özel'liği işte..
    Tüm hayatınız boyunca bahar tazeliğinde ve güzelliğinde bir ömür yaşamanız dileğimle..

    YanıtlaSil
  25. canım blog adresimi değiştirdim ve yeni bloguma beklerim sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  26. Ben geldim...
    :)
    Canım benim bu keyifli ortamda kahvelerimizi yudumlamak çok keyifliydi.Ellerine,yüreğine sağlık.

    Yeni yaşın gönlünden geçen bütün güzellikleri getirsin sana inşallah.
    Kocaman öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  27. pasta bence çok güzel olmuş ellerine sağlık doğumgününüde kutlarım canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  28. yaptığın her şey gibi güzelliklerle dolu bir yaş diliyorum:)))

    YanıtlaSil
  29. merhabalar bayıldım bayıldım ..gorsel solen gıbı blogunuz..emegınıze saglık.hemen ızlmeye aldım ...sevgıler.zeynep

    YanıtlaSil
  30. Hallöchen liebe Ijlal.
    Hübsche Bilder von dir zu Hause.Wieder eine leckere Torte könnte ich so reinbeißen.
    Hyasinten sind so schön mit ihrem Duft und schmücken deinen Tisch.Ein hübsches Geschirr mit der Verzierung.Wünsche dir schöne Tage und liebe GRüße Jana

    YanıtlaSil
  31. Nice mutlu yıllara:) Hestia'dan sevgilerle...
    http://hestiascottage.blogspot.com/

    YanıtlaSil