3 Mart 2011 Perşembe

yuppiiiiiiiii

Bloguma tekrar girebilmek ne keyifliymiş meğer.....
2 gün ayrı kalmak değildi zor olan,
birdaha girememek, enazından sizin yaptıklarınızı görememek zordu.......
ama şimdi bunu kutluyorum..haydi şimdi sizde bir dilek tutup bu nefis pastanın mumlarını üfleyin.........


Bu pastanın adı ''schneewitchentorte'' yani pamuk prenses pastası..
tarifi için tık tık... Bu arada bir dut masalı seni göremiyorum,davet istiyor ulaşmak istiyorum..........
Birde Ahu'ya çok çok teşekkür ediyorum,sayesinde bloguma kavuştum ve en azından yedekledim....
sevgilerimle,
hoşçakalın....

14 yorum:

  1. bazı blogerlar hala giremiyor sanırım

    umarım düzelir

    YanıtlaSil
  2. burda olmak, ve sizleri okuyabilmek çok güzel, ben genelde burdaydım sürekli dns ayarlarımı değiştiriyorum ama, yanlız buralarda olmak olmamaktan farklı değil, önemli olan hep beraber burda olmak sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim sevgili evcilik..pastanın mumlarını bloglarımızın bir daha kapanmaması için üflüyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. sevgili ijlal ben de çok mutluyum meğerse hayatımızda çok önemli yerler oluşturmuşuz bir dah ulaşamayacağım diye endişelenmiştim güzel pastayı üflüyor ve dilek tutuyorum bloglarımız hiç böyle bir şey yaşamasın sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Adınıza çok sevindim inşallah bütün blogcular en kısa zamanda bloglarına kavuşur pasta nefis mumları dilek tutup üfledim:))))

    YanıtlaSil
  6. ay sayfa açılır açılmaz pastayı görünce puffffff diye üfleyesim geldi :)) umarm blogspot hakkındaki olumsz konuşmalar yerini gerçeğe bırakmz hayatımızda önemli bir yeri var bloglarımızın..

    YanıtlaSil
  7. ben kendi adıma üfledim canım...yine hep birlikte kalabilmek dileğiyle canım...öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. Mumları üfledim, bir dilim aldım, gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  9. arkadaşım,başlıklarımız pişti olmuş,şimdi gördüm.demek ki aynı tepkiyi vermişiz.olsun yine beraberiz ya.sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Hallo Ijlal.
    Was einen Traumhafte Torte hast du wieder mit viel Liebe gebacken.Sie war bestimmt sehr lecker.
    Wünsche dir einen schönen Wochenanfang und liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  11. şimdi olsada yesek pastadan :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. DNS ayarlarını değiştirdim,siteye giriyorum ama ne yeni yazı yazabiliyorum,ne yorum yazabiliyorum.
    Mecburen com adresi aldım bir çok arkadaş gibi ama bu sefer yeni adresimi bile blogumda yaınlayamadım.
    sizde yeni adresimi vereyim bari.
    www.nurayhobi.com

    YanıtlaSil