23 Mart 2011 Çarşamba

Yeni bir pano daha......

Bir yandan yapıp satayım diyorum bir yandanda evimde onlara uygun biryerler buluyorum........


Bu panoyu daha önce işlemiştim ama ancak çerçevelendi ve son halini de paylaşmak istedim.
Malesef örneğin şablonu elimde yok yabancı blogların birinde yapılmış olarak görmüştüm  ama işlemek isteyen arkadaşlar için yakından fotoğraflamaya çalıştım...


Keten kumaş üzerine Kaneviçe geçirerek işledim ve bitiminde de kaneviçe iplerini tek tek çektim.
Sonuçta ise ortaya böyle bir resim çıktı...


Sizde benim gibi Country tarzı sevenlerdenseniz eminim beğenmişsinizdir.........
Ne dersiniz denemeye değermi????


Hepinize güzel bir hafta dileyerek şimdilik hoşçakalın diyorum,
görüşmek üzere,
Sevgiler.

17 yorum:

  1. Çerçeveli hali pek güzel olmuş,çerçeve ayrı bir güzel..Ben'de mi bir çayevi işlesem acep :) ellerine sağlık...sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Denemeye değmez mi, şahane olmuş...
    Bir önceki postuna yorum bırakmak için uğramıştım ki yine şahane bir pano ile mest oldum..bir öncekini de çok beğendim...
    Country seven biri olarak bayıldım resmen...

    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. cok güzel olmus, ellerine sağlık. satmaya kıyamaman çok doğal :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Zarif, yaratici arkadasim benim, ellerine saglik... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. ijlalcim o kara güzelki.soft insanı tahatlatan huzur veren çalışmalarından bir tanesi daha..senin yaptıkların mükemmek güzellikte..bende bu güzellikleri değerlendirebilirsin.eminim çok talipli çıkar..ellerine sağlık benim zarif arkadaşım...

    YanıtlaSil
  6. çok sevimli ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ein bezauberndes Bild - die Hausfront,die Laterne und der Baum, die Blumenkübel und der gedeckte Tisch sehen wunderschön aus und sind ein echter Hingucker - tolle Arbeit -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  8. Nefis bayıldım bayıldım,ellerine sağlık canım.İyi günlerine tanıklık etsin inşallah !

    YanıtlaSil
  9. Dies ist wieder eine wunderschöne Handarbeit. Das Motiv ist fast romantisch und das Passepartout sowie der Holzrahmen passen perfekt zueinander.
    Großes Kompliment - du Künstlerin!!!!

    Viele liebe Grüße
    Tina

    YanıtlaSil
  10. Ben sizin bu tablolara bayılıyorum:) çok hevesleniyorum ama elimde başka işler olduğu için bir türlü başlıyamıyorum:))) Başlar başlamaz bloğumda yayınlıyacağım:)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. sevgili ijlal çok güzel olmuş çerçeve eskitilmiş bütünleştirmiş güzel günlerde kullan sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Çok çok güzel..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş... ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Hallo Ijlal.
    Wunderschönes Bild liebe Ijlal sieht ganz hübsch aus das Haus und der Baum.Und der Rahmen sieht auch toll dazu aus.Kann ich nur sagen klasse.
    Wünsche dir ein schönes Wochenende und liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  15. Very cute))) Like it very much)

    YanıtlaSil
  16. O kadar güzel olmuş ki.Hemen elime iğne iplik alıp işleyesim geldi.Ellerine sağlık.Sitene genel olarak baktığımda;Çok zevklisin.Tarzın çok hoşşşş....:)

    YanıtlaSil