8 Mart 2011 Salı

Vıntage bir melek daha....

En sevdiğim ev dekorasyon mağazalarından biride Kervan Çeyiz,
Orada her seferinde kendime göre Vıntage görünümlü objeler bulabiliyorum...
Yeni sezon ürünleri biraz pahalı olsada indirimli zamanlarını kaçırmıyorum......
İşte ordan aldığım bir duvar saati.....





Buralara bahar geldi derken İstanbul'a kar yağdı...
Mart ayının herzamanki şakalarından birini yapacağını bekliyordum ama bukadar sertini ummazdım doğrusu....
İşte evdeki minikler için yaptığım bahar keki.....


Tarifini daha önceden yayınladığım için tekrar yazma gereği duymadım,burayı tıklarsanız tarifine kolayca ulaşabilirsiniz.....
Sadece busefer minik Cupcake kalıplarında değilde normal bir kek kalıbında yaptım ve de köy yumurtası koyduğum için rengi aşağıda gördüğünüz gibi tamda portakallı kek görünümünü aldı......


Sevgili Dostlar burada olmak çok güzel,umarım artık bloglarımızla sorun yaşamaz ve paylaşmaya,öğrenmeye devam ederiz....
Hepinize sevgiyle,sağlıkla,neşeyle dolu güzel bir hafta diliyorum...

17 yorum:

  1. Was du immer so leckeren Kuchen backst. Klasse der sieht super gut aus.
    Liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  2. duvar saati çok cici... güzel günlerde kullanman dileğimle... sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok özlemişim yaw.Wordpresten buldum adresini ama güncelleme olmadığı için anladım blogspottan devam ettiğini,Ben'de geldim sonunda.Saat çok şık,iyi günlerde kullanılsın,gözüm gönlüm şenlendi yine :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik canim arkadasim, kek, bilhasaa rengi harika görünüyor.... Ama o saate bayildim... Güle güle kullan... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. çok şık bir saat güle güle kullan,kervan çeyizi bende çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  6. Saate bayıldım, çok güzel, güle güle kullanın. Ama kek harika görünüyor. Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  7. Saat tam benlik ijllacim...zevkine hayran kaldım
    vintage söz konusu olunca dur orda ;)
    iyi günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  8. Liebe İjlal,
    du machst so wunderwunderschöne Sachen - und backst und kochst immer sooo lecker - ich wünsche dir alles Liebe - pass auf dich auf - bleib gesund -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  9. ijlalcim harika bir seçim..en güzel günlerde kullan tatlım..kekinde adı gibi çok güzel görünüyor..sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. duvar saatini çok beğendimmm

    YanıtlaSil
  11. sevgili ijlal saat harika çok beğendim çok zevklisin ayrıça çarpı işi taboda çok hoş kek nefis herzamanki gibi süpersin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. saatte kek de harika olmuş :)

    elinize sağlık olsun

    YanıtlaSil
  13. saat çok şıkmış. kek çok sevmem ama , bu keki görünce iştahım kabardı

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım..saati çok beğendim çok şık..

    YanıtlaSil
  15. Zürafalı fotoda beyaz çerçeve dikkatimi çekti,nereden buldun ?
    Bir de mimin var ben de ...

    YanıtlaSil
  16. Very nice, I like it!
    Welcome to my blog: http://fullmoontheedgeofthesoul.blogspot.com/

    YanıtlaSil