1 Şubat 2011 Salı

Bu yıl hastalıklardan kurtulamadım..
önce çocuklarım ardındanda ben ağır bir grip atlattık..
Neyseki çocuklar benim kadar ağır geçirmedi bu inatçı keçi gribini,
nerden kaptım bu virüsü bilmem ama hala sızlatan Penisilin iğneler,diyaframımda ve göğüskafesimde ki ağrı,müthiş kuru ve rahatsız edici öksürük ve tabiki iştahsıslık yanıma kar kaldı.............

Neyse ki yanımda olduğunu hissettiğim insanların dualarıyla atlattım sayılır...
Henüz bomba gibi değilim ama yakında tekrar bomba gibi buralarda olacağım......
Ozamana kadar hepiniz sağlık ve huzurla kalın dostlar..
Sevgiler.

18 yorum:

  1. aynı durumdan müzdaripiz malesef:(( ben 15 gün oldu neredeyse hala atlatamadım sizede çok geçmiş olsun..iğne ilaç ne varsa kullandım dr yetmedi biraz daha dedi ve tam olarak düzelmedim düşünün.bu grip feci hakikaten keçi gibi:)

    YanıtlaSil
  2. sevgili evcilik nazar değdi size acil şifalar diliyorum en kısa zamanda iyileşmenizi ve sizi aramızda görmek istiyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok çok geçmiş olsun aileye, toparlanmak bir hayli zaman alıyor ki, bende sonuna geldim !!
    kış hastalıkları varsın olsun, gelip geçiyor şükür ..
    yakında güzelliklerlde buluşmak üzere öyleyse..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. büyük geçmiş olsun canımm, bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  5. Canım bize nazar mı değdi ne?Biliyorsun biz de ailecek hastalıklardan kurtulamadık.Sana da çok çok geçmiş olsun,kendine iyi bak,biz buradayız nasıl olsa,görüşürüz .Öptüm,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun, şu grip bize bir kere uğramadan bitmeyecek bu kış anlaşıldı! tekrar sağlığına kavuşmanı diliyorum ijlalcim

    YanıtlaSil
  7. İjlalcim geçmiş olsun.Grip salgını var kendinize
    dikkat edin sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. tez vakitte iyileşilip,bomba gibi olunur inş.geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  9. bende hastayım gunlerdır.gecmıs olsun canım.

    YanıtlaSil
  10. Gute Besserung und alles Liebe wünsche ich dir.

    Liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  11. Das tut mir sehr leid - ich denke an dich und schicke dir ganz liebe Genesungswünsche - pass gut auf dich auf -
    lg. Ruth

    YanıtlaSil
  12. çok çok geçmiş olsun canım..bir an önce iyileşmen dileğiyle..

    YanıtlaSil
  13. Canim benim, acil sifalar diliyorum sana ve yavrularina... Dilerim en kisa zamanda, eski sagligina kavusursun.... Sevgilerimle, öpüyorum yanaklarindan...

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Evcilik, Çok geçmiş olsun bir an önce toparlanıp gelin güzellikleri paylaşmaya kaldığımız yerden devam edelim :))
    Sevgiyle sağlıkla kalın.....

    YanıtlaSil
  15. Özlettiniz:) ama sağlığınız tabi ki daha önemli siz iyi olunda yine blogda görüşürüz inşallah
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Hepinize geçmişler olsun canım. En kısa zamanda iyileşip aramıza dönmeni bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  17. Hallo Ijlal.
    Dann wünsche ich dir und deinen Kindern gute
    Besserung das ihr bald wieder gesund seit.
    Laß dich mal verwöhnen und pflege dich schön.
    Sei lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil
  18. geçmiş olsun....
    kimi duysam hasta:(

    YanıtlaSil