25 Şubat 2011 Cuma

Baharı özleyen bir sofra.......

Geçenlerde birkaç sevdiğim arkadaşım konuğumdu.
Bende onlar için seveceklerini umduğum birkaç lezzeti biraraya getirdim..
Bu masada nelermi vardı????
İşte ogünden birkaç kare.......
( tarifleri için isimleri tıklayın ).



Köy ununa Pizza......


Birçok isimle anılan ve bizdeki adıyla Sarmısaklı bulgur köftesi....


Kıymalı ve peynirli poaçalar.....


Tarçınlı ve böğörtlen reçelli bisküvitler..........


 Makarna salatası..........


Ve varlıklarıyla soframı neşelendiren dostlarım......

* * *
Hepinize güzel ve  güneşli bir haftasonu diliyorum...
şimdilik hoşçakalın.....

25 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel gözüküyor.eminim lezzetleri de şahanedir.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Tatlım bu ne kadar güzel bir masa olmuş böyle..İçim ısındı adeta fotoğtafalarına bakarken..Ellerine ve gönlüne sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. İjlalciğim muhteşem zarif bir masa ve menü bayıl
    dım.Misafirlerin çok şanslılar öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar zevklisin, ince ayrıntılara nasıl da dikkat ediyorsun. Çok güzel bir sofra bu. Baharı ben de çok özledim. Gelsin bir an önce..

    Kurabiyelere bayıldım en çok. Ne kadar zarif görünüyorlar. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. menü çok güzelmiş arkadaşım.o masada olmak vardı şimdi.ellerine sağlık.hayırlı cumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sofra nefis görünüyor:)eminim bu mamaların başında bol sohbetli harika bir gün olmuştur:)

    YanıtlaSil
  7. von dir wird man ja mit wundervollen Leckereien verwöhnt - dein Besuch wird sehr erfreut gewesen sein - das sieht alles total toll aus - auch die Servietten sind so schön - ich wünsche dir ein harmonisches Wochenende - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  8. nefis görünüyorlar... afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  9. MMMMMMMMhhhmmmmm, sieht das alles lecker aus.
    Schönes Wochenende und liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  10. Canim benim, mamalar ve masa sahane ama benim gözüm elisi pecetelere takildi...Emeklerine saglik.... Sevgilerimle, sana da güzel bir hafta sonu diliyorum...

    YanıtlaSil
  11. o lavanta kesesiyle peçeteleri mis kokulu yapman ne şık ne dahiyane bir fikir! seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  12. oyy oyy oyyy sofraya bak

    balıklama dalasım geldi :)

    YanıtlaSil
  13. arkadaşım hepsi nefis olmuş kurabiyeler harika.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  14. İjlal peçeteliklerine hayran oldumm, benmde alabilecğeim biryerde mi satılıyorlar?

    YanıtlaSil
  15. şu gümüş olan peçete bileziklerinden bahsediyorum canım:)

    YanıtlaSil
  16. hem göze,hem mideye bayram ettirmeişsin.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  17. Hallo Ijlal.
    Ich möchte mich allzugern an deinen gedeckten Tisch setzen.Es sieht ja alles so lecker aus,du verwöhnst deinen Lieben all zu gern.Man sieht es.
    Deine gestickten Servietten sind so hübsch.
    Wünsche dir ein schönes Wochenende,bei uns ist immer noch kaltes Wetter eben Winter.
    Sei lieb gegrüßt Jana aus Germany.
    Tschüs.

    YanıtlaSil
  18. şıklığınızdan ve zerafetinizden ödün vermemeişsiniz İclal Hanım..
    ellerinize sağlık olsun..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  19. sevgili ijlal hepsi birbirinden nefis lezzetler ve yine zarif ve şık bir sofra peçetelere bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Canım benim,
    harikalar döktürmüşsün yine,marifetli ellerine sağlık.
    Masa çokkk güzel görünüyor.
    İlk fırsatta görüşelim.

    Kocamann öpüyorum

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. Deine Fotos sind toll. Der Tisch ist mit den feinsten Speisen gedeckt. Orchideen-Blüten schmücken den Tisch und alles sieht so aus, als ob die Gäste jeden Moment das Zimmer betreten werden. Ich denke du bist eine sehr gute Köchin und Gastgeberin!!!!

    Viele liebe Grüße
    und ein schönes Wochenende
    Tina

    YanıtlaSil
  22. hepsi birbirinden güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil
  23. Herşey mükemmel görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. Maşallah hepsi birbirinden güzel görünüyor arkadaşlarınıza afiyet olsun :)))))

    YanıtlaSil
  25. bu arada peçete yüzüğü dikkatimi çekti tel kari sanırım

    çok şık

    güle güle kullanın

    YanıtlaSil