17 Ocak 2011 Pazartesi

yorgunum........

Öyle yoğunum ki kendime bile zaman ayıramıyorum,bütün bunların yarısıra başladığım ve yarım kalan elişlerimi tamamlama hırsındayım.


Kursta herşey yolunda gidiyor,yeni örnekler ve yeni arkadaşlar derken keyifli bu ortamı bile ihmal edebiliyorum..
İlk Brezilya nakışı işlemem de bitmek üzere,terziye gidip son halini almadan önce paylaşmak istedim....



Bu gördüğünüz ise bizim evdeki yeni dostlarımız, Huysuz ve Şirin...


Ve meleklerin yeni mekanı.......


Geçen günlerde yine blogumda bir @-mail sorunu yaşadım..
Epey bir kafa yormam lazım,umarım blogum çökmez...

Bu arada ödülüyle beni neşelendiren sevgili Gülümse'ye ve yorumlarıyla herdaim yanımda olan siz dostlarıma sonsuz teşekkürler...
Şimdi iadeyi ziyaret zamanı....
Sevgiler,
İjlal...

21 yorum:

  1. İjlalciğim yorgun olmak hasta olmaktan iyidir.Allah sağlık sıhhat versin de koşalım yorulalım canım.Nakışının renklerini çok sevdim,ellerine sağlık,onu nerede kullanacağını çok merak ettim,terziye gidecek diyorsun ya...Huysuz ve Şirin hoşgeldiniz,çok yaşayın mutlu yaşayın...

    YanıtlaSil
  2. cok cok guzel olmus, ellerinize saglik :) bayildim!!

    YanıtlaSil
  3. hem renkleri hem modeli çok hoş olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ijlalciğim varsın yorgun ol colettanın dediği gibi yeterki hasta olma..nakışın bir harika nekadar zarif..son halini çok merak ediyorum..sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  5. Das ist aber viel Arbeit und wunderschön.
    Liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  6. Canım ara sıra yoğunluk lazım bence, yaşadığını hissettiri, işlemen harika gözüküyor ne güzel bir nakış tekniği daha öğrenmişsin, ellerine sağlık .)

    YanıtlaSil
  7. brezilya nakışı ne kadar naif bir işmiş elinize sağlık çok hoş çok beğendim..

    YanıtlaSil
  8. Liebe İjlal,
    das ist eine wundervolle Arbeit, vor allem die kleinen Rös´chen - die Muster sehen sehr kompliziert aus -
    Goldfische hatte ich früher auch einmal - es beruhigt, ihnen zuzusehen -
    ich mag Engelchen sehr gerne - und auch die schönen Vogel-Käfige -
    ich wünsche dir, dass du gesund und munter bist - lg.Ruth

    YanıtlaSil
  9. ijlalciğim allah sağlık sıhhat versin yorgunluk bir şekilde atlatılır nakış ve renk uyumu harika ellerine sağlık bitmiş halini merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. Elislerinizi cok sevdim. Simdi Sidede olmak ne güzeldir kimbilir. Belinden sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. ijlalciğim özlemiştim seni bizi fazla ihmal etme arada ses ver. işin çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. oy kıyamam melekler kafese mi girdi yani:)

    YanıtlaSil
  13. Bu sene herkes yorgun olduğunu söylüyor bende dahil olmak üzere:) Heralde havalardan diyorum ben ama Allah daha büyük sıkıntılar vermesin. Ellerinize sağlık bende bu sene arzu etmiştim böyle bir kursa gitmeyi ama olmadı bakalım kısmetse seneye:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. şekercim harika şeyler yaratmışsın yine. ellerine sağlık. yoğunlukların tatlı yoğunluklar olarak devam etsin. çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. o nakışa bayıldım:)
    son halini görecek miyiz?

    YanıtlaSil
  16. Canim benim, ellerine saglik, harika ciciler yapmissin... Hersey gönlünce olsun arkadasim... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  17. Canim arkadasim, sana da Hallo... Basarisiz deneme demissin.... Simdi galiba ortada bir yanlis anlasilma var.... Benim sana verdigim tarif seker hamuru tarifi, yani pastalari kapladigim hamur.... Cicek yaptigim hamurun tarifi baska, ona Blütenpaste deniyor ve sadece cicek yapiminda kullaniliyor, bir de modelleme hamuru var ki, o da %50 iki hamurun karisimiyla oluyor... Sanirim senin ALmancan cok iyi, simdi sana bir adres verecegim, bu blogta aradigin herbilgiyi detaylariyla bulabilirsin... Anlasilamayan birsey olursa yardimci olmaya hazirim.... Adres söyle; http://tortentante.blogspot.com/2009/02/rezept-fur-rollfondant-sugarpaste.html
    Sevgilerimle, yilmadan calismaya devam....

    YanıtlaSil
  18. Hallo liebe Ijlal.
    Eine schöne Decke die du da stickst,schön so zart.Dein Engelchen ist schön anzusehen.
    Wünsche dir noch ne schöne Woche.
    Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  19. Brezilya nakışını çok beğendim, duyuyordum fakat böyle hoş bir modelde işlenmiş şekilde görünce öğrenmeyi çok istedim. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba
    Bende o cici meleklerinizin mekanı olan kafesi nerden temin ettiğiniz merak ettim en çokta...Şimdiden teşekkür ederim vereceğiniz bilgiler için

    YanıtlaSil
  21. sevgili Adsız arkadaşım,öncelikle ziyaretin için çok teşekkürler...
    Bu kuş kafesi görünümlü mumluğu yaklaşık 1-2 yıl önce Boyner'den almıştım umarım bulabilirsin...
    teşekkürler.

    YanıtlaSil