28 Aralık 2010 Salı

yeniyıl yeniyıl

Hala rengarenk geçiyor günler,bende zor bela bitirdim çarpıişi geyiğimi...



Yakın çekim yaptım belki işlemek isteyen olur diye ama yinede pek sayılamıyor sanırım...


Bunlar da yeniyıl haftası için yaptığım neşeli kurabiyeler,tarifi yine yabancı bir dergiden.
Malzemeler.
240 gr. un
60 gr. nişasta
200 gr. tereyağı
75 gr. tozşeker
2 pkt.vanilya
1 yumurta
1 çay kaşığı tarçın
arasına böğürtlen reçeli
üzerine pudra şekeri..
Hazırlanışı.
ilkönce oda sıcaklığında erimiş olan tereyağını,yumurtayı ve şekeri birbirine iyice karışacak şekilde yoğurun ve kalan malzemeleri azar azar ekleyin.
Yumuşak bir hamur elde ettikten sonra hamuru buzdolabında enaz 30 dk. dinlendirin..
bisküvit kalınlığında açıp sdilediğiniz kalıplarla kesin ve orta ısılı bir fırında 15 dk. pişirin...


Hepinize güzel bir yılsonu haftası diliyorum...
sevgiyle ve sağlıkla kalın....

33 yorum:

  1. İş yerindeyim, mis gibi kurabiye kokuları geldi burnuma. Akşama denesem :)

    sevgimle

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık çok güzel olmuş :))çok da net sayılabiliyor yani.sanırım çerçevelenip pano olacak.

    YanıtlaSil
  3. ijlalcim şahane olmuş geyik..bayıldım! kurabiyende iştah açıcı görünüyor...
    Ellerine sağlık canım...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sevgili ijlalciğim geyik çok şeker olmuş yeniyıl mutluluklar getirsin

    YanıtlaSil
  5. kurabiyeler nefis görünüyor... geyik de çok hoş olmuş... ellerine sağlık İjlalcim.

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş sevgili evcilik ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  7. hepsi de çok güzel görünüyorlar , geyikler sanırım boynerden :) bende almıştım. kurabiyeler de çok nefis görünüyorlar...ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. kurabiyeler çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. yeni yıla hazırsın bakıyorum canım :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Sieht ja lecker aus bei dir.
    Ich wünsche dir und deiner Familie einen guten Start ins neue Jahr und grüße dich ganz lieb
    Annerose

    YanıtlaSil
  11. Geyik çok cici olmuş, ellerine sağlık.

    Kurabiye süper görünüyor.

    Yapılışına baktımda, reçel ne zaman devreye giriyor anlamadım.

    Kurabiye piştikten sonra aralarına ve üstünemi sürüyoruz.

    Detay lütfen. :))


    Teşekkürler, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. birde buğday nişastası mı?

    YanıtlaSil
  13. Dein gestickter Hirsch ist traumhaft schön - vor allem mit den Sternchen -
    und deine Plätzchen sehen so einladend aus - hmmmm - lecker -
    ich wünsche dir einen schönen Tag - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  14. Kurabiyelere bayıldım çok güzeller. Etamin bu aralar benim de hobim oldu. Nefis bir pano modeli bulmuştum ama o kadar karışıktı ki. Vazgeçtim başka bir modele başladım. Umarım bunu becerebilirim. Çok dinleniyorum işlerken. Bitince de bloğumda yayınlarım resmini.
    Sevgiler ve mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  15. kurabiyeler ayrı şahane,
    emeğin desen bayıldımmm
    ben hep seviyorum işte bu neşeyi ışıltıyı :)

    YanıtlaSil
  16. Geyikte kurabiyelerde çok güzel gözüküyor..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Herşey muhteşem herşey tamanlanmış görünüyor.Kurabiyelerr harika Allahımm yaaa :)

    YanıtlaSil
  18. Hem kurabiyelerin, hem de elisin icin ellerine saglik canim benim... Fotograflar öyle güzel cikmis ki, sanki elimi uzatsam aliverecekmisim gibi duruyor... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  19. Canım,tadını test ederek yorum yapmak daha da güzel:)
    Nefisti,marifetli ellerine sağlık.
    Bugünki yoğunluk içinde kusura bakma tatlım olurmu?Bidahakine sohbetle,bol lezzetle inşallah.
    Geyikse çok şirin,pano halini merak ediyorum.

    Kocamann öptüm.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. Kırmızı renkli olduğu için biraz sayılması gerçektende zor oluyor ama görüntü çok güzel ellerinize sağlık
    Kurabiylerde nefis görünüyor sizede güzel bir hafta sonu dilerim
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  21. harika görünüyorlar...
    mutlu yıllarrr....

    YanıtlaSil
  22. hallo liebe Ijlal.
    Den Elch den du gestickt hast sieht wunderschön aus.Du kannst so wunderschön sticken.Und deine Plätzchen sind ja total lecker hm,hm.
    Liebe Ijlal wünsche dir und deiner Familie
    Einen Guten Rutsch ins Neue Jahr und alles Liebe und Gesundheit.
    Wünscht dir liebe Ijlal Jana aus Germany.

    YanıtlaSil
  23. Merhaba,
    ellerinize sağlık çok güzel şeyler yapıyorsunuz. bende etamin işlemesini çok severim, daha önce yaptığınız sevimli elfleri de çok sevmiştim :) ilk fırsatta onlardan yapmak niyetindeyim.. elinizde başka örnekler varmı? bir de örnek kağıdı formatında yayınlamanız ya da bana göndermeniz mümkün olurmu acaba?
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  24. Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi diliyorum.Dün rüya yarın hayaldir... Rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür, gönlünüz neyin özlemini çekiyor ise size onu getirsin... Yeni yılınız kutlu olsun ..!! Mutlu Yıllar...

    YanıtlaSil
  25. Mutlu, sağlıklı, bütün isteklerimizin gerçekleştiği bir yıl diliyorum. Geyik çooook güzel olmuş, bayıldım. Kurabiyleri de denemek şart gibi görünüyor. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  26. Sağlıklı ve güzel bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  27. Hi Ijlal.
    Ich wünsche dir und deiner Familie ein Gutes Gesundes Neues Jahr und alles Liebe für euch.
    Sei lieb gegrüßt von Jana

    YanıtlaSil
  28. Sevgili arkadaşım etamin geyiğe bayıldım. Geyik motifini yapmak isteyenler dıştan sayılarını sayarak motifi çerçevelesinler ve içini tamamen doldursunlar derim.. artık ben yapamıyorum bunları ellerim malum..Kurabiyeler de harika olmuşlar bende inşallah torunuma böyle ciciler yapacağım.. canım ayrıca Bloğunu okurken hani dışarıyı seyrediyormuş hissi veren kar taneciklerine de bayıldımmmmm, lütfen bunu bende istiyorum nereden aldın bana bildirirmizin bende bloğuma uygulayayım..Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  29. işlemende kurabiyelerinde harika gözüküyor, ellerine sağlık İjlal'cim, eee ne zaman geliyorsun buralara?
    :)

    YanıtlaSil
  30. nerelerdesin, sesin çokmıyor, iyimisin arkadaşım, merak ettim seni?

    YanıtlaSil
  31. Hallo Ijlal,

    dieser Weihnachts-Winterelch in rot sieht aber hüsch aus, genauso wie deine tollen Plätzchen, die bestimmt schon aufgegessen sind!

    Auch dir ein frohes und gesundes neues Jahr
    mit lieben Grüßen

    GAbriele

    YanıtlaSil
  32. Sevgili arkadasim, bloguma biraktigin o simsicak yorumun icin cok tesekkür ediyorum... Seker hamurunun hazirlanmasini bir ara blogumda yayinlamayi düsünüyorum ama eger senin acelen varsa mail olarak atabilirim.... Sevgilerimle, kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  33. Sevgili arkadaşlar hepinize güzel dileklerinizden dolayı teker teker teşekkür ederim,ve bende hepinize güzel bir yıl diliyorum..
    sevgiler,
    İjlal.

    YanıtlaSil