1 Aralık 2010 Çarşamba

Yeniyıl süslemelerine devam....

Zaten çok sevdiğim fenerler,mumler ve melekler evimin heryerini süslüyor,birde yeniyıl süsleri eklenince değmeyin keyfime....


Boyner Ev'den aldığım ev şeklinde ki fener ve noel baba mumu


Ağaca astığım bu kanatları hatırladınızmı???
Hemen birkaçtane daha yapmaya koyuluyorum....
Bana katılmazmısınız??
 burayı tıklayın ve yakından görün..




Ormandan topladığımız kırmızı meyveli dikenli çalılar..
Toplamak pek kolay olmadı ama çok hoşuma giden bu bitkiler de yeniyıl için evimi süsledi...


Blog arkadaşlarımdan Sevgili Ruth, Kleine Kreatıve welt bana çok hoş bir sürpriz hazırlamış,blogunda dağıttığı hediyelere birde yedek ödül hazırlamış ve benide buna uygun görmüş..
Sağolsun arkadaşım bu nazik davranışıyla beni çok sevindirdi..
neler mi??
tabiki en sevdiğim minink dekorasyon süsleri.....




Gördüğünüz gibi Vıntage kartlar,minik melekler ve kar taneleri,yeniyıla uygun bu şirin objelerle sevindirik oldum..
Hiç görmediğin ve sadece sanal olarak tanıdığın bir insanın seni düşünerek içten hazırladığı bu mutluluğun pozitif enerjisi bile insana yeter...

***

Liebe Ruth İch habe mich sehr sehr gefreund wegen deine Kompliment und weiss ich nicht wie ich bedanken muss..
vielen vielen dank für diese schönigkeiten...
Liebe grüsse,
İjlal..

22 yorum:

  1. çok hoş, hediyelerine de bayıldım, ne kadar inceler. Ben de yavaş yavaş evimi yılbaşı havasına sokmaya başlıyorum. Ama önce aklımda olan bir iki süs var onları yapmam lazım:))

    YanıtlaSil
  2. Objelerin çok güzel,güle güle kullanın.Beyaz kap içindeki çiçeklere ve vintage kartlara bayıldım.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. sizin evde yılbaşı süper renkli geçiyor desenize herşey çok şker :))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel, yeni yıl hazırlıkları başlamış :)

    Herşey çok güzel görünüyor.

    Blog arkadaşınının gönderdikleride çok hoş. Güle güle kullan. :)

    Keşke bloğunun linkini verseydin bizde baksaydık. :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. İjlalcim hepsi harika kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ne hoş ne hoş birde o hediyeler pek hoş :))

    YanıtlaSil
  7. liebe Freundin,
    ich freue mich, dass dir die kleinen Dinge gefallen haben -
    du hast sehr schön dekoriert - dein Nikolaus ist wunderschön und Teddybären liebe ich sowieso -
    ich wünsche dir eine schöne besinnliche Adventszeit - lg. Ruth

    YanıtlaSil
  8. detaylar ve hediyeler... hepsi birbirinden şeker...

    YanıtlaSil
  9. hepsi birbirinden güzel ne zevkli hazırlıklar sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller matruşkalarada bayıldım :)

    YanıtlaSil
  11. hepsi ve herşey o kadar şirin görünüyor ki baktıkça insanın içi açılıyor:)

    YanıtlaSil
  12. İclal hanımmm;
    beni de tetiklediniz yarın kuracağım ağacımı süslerimi çıkartıp yıkadım bugün:))

    YanıtlaSil
  13. Hepsi birbirinden güzel, harika bir yeni yıl teması oluşturmuşsun canım. İçim açıldı yine :)
    Hediyelerin çok sevimli güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  14. Biz bu yıl 1 kasımda süsledik ağacı.Geçen haftalarda da evi :) Çok güzel heyecanlar bunlar değilmi ?Sizinde elinize sağlık pek güzel yerleştirmişsiniz.

    YanıtlaSil
  15. Hallo Ijlal.
    Sehr schöne Weihnachtsdeko hast du gemacht.Und so richtig schöne Kugeln am Zweig.
    Wünsche dir eine schöne Adventzeit und alles Gute für dich und deine Familie liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  16. Üzerinde battaniye ile koltuk süper duruyor tam soğuk kış günleri için gerçi antalyada pek gerek kalmıyordur:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. içimi nasılda açtın :)

    YanıtlaSil
  18. hepsi çok hoş, hediyelerinide güle güle kullan:) kabul edersen blogumda sana bir mim var.sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Hepsi ne kadar zevkli ve güzel gözlerim bayram etti .İyi ve mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle....Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  20. hepsi çok şeker.zevk işte.tekli koltuğa bayıldım.Arkadaşlara haber saldım ,yatak oldam için bende eski bir tekli koltuk arıyorum.Çiçekli çiçekli döşeteceğim.

    YanıtlaSil
  21. HEPSİ ÇOK GÜZEL VE ZEVKLİ ŞEYLER..İJLALCİM NE KADAR HOŞ VE NAİF BİR DEKOR TARZIN VAR..SENİ TANIMAYI ÇOK İSTERDİM..SEVGİLER TATLIM..

    YanıtlaSil