20 Aralık 2010 Pazartesi

Tekrar merhaba....

İlk defa bukadar ara verdim bloguma...
Bu arada hem bir haftalığına kızkardeşimi ağırladım,hem doktor kontrollerimi yaptırdım,hem basit nakış teknikleri kursuna yazıldım hemde Platese hız verdim...(herhalde doğru yazmışımdır).
Neyse ki kontrollerim temiz çıktı tabi  rutin kontroller devam edecek..
Herne kadar gözüme çok yüklenmemem gerekse de basit nakış çarpışine göre daha az göz yorucu olduğu için eskisi gibi yüklenmiyorum kendime...Birde Kortizonun etkilerini silmek hakikaten kolay değilmiş,umarım bu spor işe yarar da fazlalıklar çabucak gider:))


Birde geçenlerde tekrar tekrar yaptığım ve tadına doyamadığım elmelı payımı sizlere sunmak istedim....




Tarifi için burayı tıklayın çünkü tarifi daha önceden yayınlamıştım...


Bu arada yokluğumda aldığım güzel yorumlara ve içten dileklere çok çok teşekkür ediyorum,hepinize uğramaya çalışacağım...
Bir sonraki Posta kadar hoşça,sevgiyle ve selametle kalın dostlar...

27 yorum:

  1. Canım hoşgeldin elmalı pay ve sunum harika ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ijlalcim hoşgeldin canım...
    Yokluğun gerçekten hissediliyor..
    aman kendine dikkat et..yine resimlerinle içim açıldı...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. iyi haberlerine sevindim İjlal'cim, öptüm seni .)

    YanıtlaSil
  4. Bende açıkcası bu kadar ara verince sağlık probleminizmi nüksetti diye düşünmüştüm neyseki öyle değilmiş tekrar geçmiş olsun
    Tarifte çok güzel görünüyor ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Canım hoşgeldin.İyi ve sağlıklı olduğunu duymak beni çok mutlu etti.Her geçen gün sağlığına daha da kavuşacak,bıraktığın yerden ,eskisinden de güzel paylaşımlarla bizi mutlu edeceksin,buna kalben inanıyorum.Senin ve tüm sevdiklerinin yeni yılı şimdiden kutlu olsun !

    YanıtlaSil
  6. hoş geldin... umarım bundan sonra her şey yolunda gider de ara vermek zorunda kalmazsın... elmalı payın görünümü ve sunumu da çok güzel.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Ich habe dich vermisst und bin froh, wieder von dir zu hören.
    Von Herzen wünsche ich dir, dass du ganz gesund bist -
    danke für die Bilder von deinem wunderschönen und gemütlichen Zuhause - der Rosenkranz ist zauberhaft -
    herzlichst Ruth

    YanıtlaSil
  8. Senin açından herşeyin yolunda olmasına sevindim. Hep iyi ol. :)

    Senden bloğuna yağan kar tanelerinin kodunu rica etsem bana yorum olarak bırakırmısıın? :)

    Teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba sevgili evcilik...sayfadaki ayrintilar harika, sevgiler benden

    zehra

    YanıtlaSil
  10. Yeniden merhaba :)

    Kar tanelerini hallettim. Bilgi vermek istedim. :)

    YanıtlaSil
  11. tahlillerinin temiz çıkmasına çok ama çok sevindim..gözün aydın..mumluğun bir harika..hatta daha önce yapmış olduğum mumluğu seninki gibimi yapsam diye düşündüm..ellerine sağlık tatlım..tartın da herzamanki gibi enfes görünüyor..

    YanıtlaSil
  12. hoşgeldin.iyi olmana çok sevindim. turta nefis görünüyor.ellerine sağlık, çok öptüm :))

    YanıtlaSil
  13. ne güzel bir fotoğrafla geldin ve şu plates işine de çok sevindim ben de harıl harıl spora gidiyorum ijlalcim:)
    birde dün blog buluşmamız vardı ahuyla kulaklarını çınlattık hissettin mi öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  14. sesinizi duymak cok guzel :) nakis kursundan biseyler paylasirsiniz di mi, ozledik sizin el islerinizi, kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Elmalı pay eminimki harikadır,ellerine sağlık.
    Kareler sıcacık yine,şamdandaki noel baba çok sevimli,çok yakışmış yerine...
    Görüşmek üzere,

    Kocamannn öpüyorum.


    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. sevgili evcilik çok özledik güzel postlarını yine güzel bir sunum harikasın sevgiler iyi olman beni çok mutlu etti :)))))

    YanıtlaSil
  17. Hoşgeldiniz..yeniden..yokluğunuzu hissettik gerçekten..sevgiler..(noel babalı obje çok hoşmuş)

    YanıtlaSil
  18. elmalı pay çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık, tepsiniz ve çay fincanınızda çok hoş, arada çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  19. Hallo Ijlal.Leckeren Kuchen wie immer könnte ich so reinbeißen.
    Und niedliche DEko der Weihnachtsmann am Kerzenständer mit den herrlichen Rosen.
    Schöne Weihnachten für dich und deinen Familie,liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  20. canım aramıza döndüğüne ve sağlıklı olduğunu görmek çok güzel
    bloguma uğrarsanız size layık süprizim var

    YanıtlaSil
  21. Bloğunuzdaki yeni yıl dekorasyon objeleri gerçekten çok şirin, yeni yılınızın da böyle iyilik ve güzellikler içinde geçmesini dileriz...

    YanıtlaSil
  22. valla İstanbul da olsam kalkıp gelicem çaya, tartlarından yemek için:)) Burada ahucum dan gelen ödülü ben de sana yolladım:)))

    YanıtlaSil
  23. liebe ijlal,
    bei dir ist es so gemütlich......der kuchen sieht wie immer sehr lecker aus.der kerzenständer mit dem nikolaus....echt süß.
    ich wünsche dir und deiner familie ein schönes
    weihnachtsfest und für das jahr 2011 alles gute.
    ganz liebe grüße sendet dir regina

    YanıtlaSil
  24. İclal Hanım hoşgeldiniz..
    umarım artık daha iyi daha mutlusunuzdur..
    nakışa hayranım ama birtürlü csaret bulamıyorum..
    izlemekle yetiniyor.. sevgiler yolluyorum size..

    YanıtlaSil
  25. merhaba,

    sofraların çok güzel görünüyor. porselenlerini ve çatal bıçak takımını nereden aldığını merak ettim, bir sakıncası yoksa.

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Betül hoşgeldin bloguma beğendiğine sevindim porselen tabaklarımı Decorıum ve Karacadan tercih etsemde genelde yurtdışından kalan çeyizliklerle idare ediyorum:)
    Gümüş kaşık takımı Chrisstoffle mağazalarında bulabilirsin(bana ise yurt dışında kaybettiğim amcamdan yadigar) ve diğer kaşık takımları ise Almanya'dan zamanında çeyizim için ayrılanlardan....
    ilgin için teşekkürler canım,umarım yardımcı olmuşumdur..

    YanıtlaSil
  27. Çok teşekkür ederim.

    Yemek ve çatal-bıçak takımları gün geçtikçe çeşitlense de yine de güzel bir tasarım bulmak kolay değil. Büyük markalarda bile. O nedenle merak etmiştim.

    Sağol tekrardan :)

    YanıtlaSil