24 Aralık 2010 Cuma

Işıl Işıl bir Ben..

Malum Yeniyıl yaklaştı ve yeniyılı çağrıştıran herşeyi etrafında istiyor insan...
Hem parlak kırmızılar,yeşiller
hemde yaldızlı renkteki desenler ve objeler...
Bende naçizane salonuma böyle bir hava katmak istedim.....


Gördüğünüz bu ortaboy ağacımı,salonuma uysun diye Vıntage beyazı ve yaldızlı renkteki süslerle donattım..
    Süsler Migrostan alındı..
Heryerde satılan yeniyıl süslerinin en uygun fiyatlı ve orjinal olanlarını Migroslarda bulabilirsiniz....



Geçenlerde tamamen Türkiye'ye taşınmış olan bir Alman çift misafirimdi..
Sağolsunlar gelirken çocuklar için minik bir sepetçik getirmişler ve içini de birbirinden lezzetli çikolatalarla donatmışlar....Çikolatalar tamamen tüketilmeden resimleyebildim..


Buradan kendilerine çok çok teşekkür etmek istedim..
Liebe Chrissi und liebe Manfred ,
Vielen vilen dank für diese hübsche Korbschen..



Ve işte misafirlerim için yaptığım portakal pelteli Cheesecake....



Bu arada sevgili Lolipu ve sevgili Gülo annenin yolladığı bu ödülleri yeni gelen izleyicilerime gönderiyorum


&


Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum,yakında görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın....

25 yorum:

  1. İçim açıldı yine fotoğraflara bakarken. Ne kadar zevkli ne kadar hoş. O salonda oturup güzelim cheesecake'i tadanlar ne şanslılar.
    Harika bir evin var, hep sağlıkla mutlulukla yaşarsın inşallah canım..

    YanıtlaSil
  2. Canım yine harika kareler chesscake harika ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Almanya'da kaldığın nasıl belli oluyor..Oturma köşen tıpkı oradaki kanepelere benziyor..Her gördüğümde orayı düşünüyorum..)Yeni yıl konsepti ise inanılmaz güzel olmuş..Yüreğine sağlık..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Evin hem ışıl ışıl hem de sıcacık,senin gibi...Bana da cheesecakeden ayırdın mı canım?

    YanıtlaSil
  5. süslemeler harika cheesecake çok güzel görünüyor canım sevgiler:))))

    YanıtlaSil
  6. Ah o odada bende olsaydım, o kekten bir dilim alsaydım.. Pek iyi gelirdi inan bana yeterki tadına baksaydım....
    paylaşımın için teşekkürler sevgiler dostçakal

    YanıtlaSil
  7. çok keyifli ve huzurlu bir ortam, cheesecake de her zaman yaptıkların gibi çok lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. Zevk ve zerafet başka bir şey. Bütün resimlerde gözüküyor. ama o demliğe ayrıca bayıldığımı söylemeliyim. şimdiden mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  9. ayyyyyy..altın altın her yer....e hadi gerçek olsun!! :):)

    YanıtlaSil
  10. herşey harika görünüyor canım.antalyada otursaydımda sana bir kahveye gelebilseydim :)cheesecakein herzamanki gibi müthiş görünüyor. tarifini yazarsan, bende yılbaşı gecesi için tatlı arayışındayım, değişiklik olur. ben sadece limonlu ve çikolatalı yapıp duruyorum :))

    YanıtlaSil
  11. :) ne güzel ne güzel
    yeni yılını şimdiden kutlarım, öperim :))

    YanıtlaSil
  12. Her ayrinti cok zarif. Sevgiler Berlinden...

    YanıtlaSil
  13. yazının başındayken daha ah bir ijlale misafir olabilsem diye geçirdim içimden sonra alman misafirlerini okudum:) içim gitti:) ve sonlara doğru biryerlerde bir tatlı fotoğrafı olacağına emindim:))
    öpüyorum canım seni..

    YanıtlaSil
  14. Canim benim, en az o simsicak salonun kadar isiltili, piril piril ve o nefis cheesecake`in tadinda bir yil diliyorum ailenle birlikte... Kendi güzel, gönlü güzel arkadasim benim...

    YanıtlaSil
  15. Gerçekten ışıl ışıl bir görüntü, masanın üstü hem şık, hem iştah açıcı, yaşamının her köşesisağlık, mutluluk dolu olsun...

    YanıtlaSil
  16. Evinizde,süslerinizde pek güzel olmuş..yeni yıl neşesi gelmiş adete evinize..sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Es sieht so festlich aus bei dir - und ich sehe so leckere Dinge -
    ich freue mich, dich kennen gelernt zu haben -
    von Herzen alles Liebe - pass auf dich auf - Glückwunsch zu den Awards - Ruth

    YanıtlaSil
  18. MANDALİNA VE PORTAKALLI LEZZETLERİNİZLE HEPİNİZİ ETKİNLİĞİME BEKLİYORUM


    http://hobidunyam.womanforum.net/ tarafından düzenlenen

    yemek etkinliklerinin mandalina ve portakallı lezzetler *9* " Etkinliğine

    ben http://mandalincikmazi.blogspot.com/ ( Yıldız ) ev sahibeliği yapacağım



    30Aralık-20 Ocak tarihleri arasında düzenlenen etkinliğime katılmak için dilediğiniz çeşitte mandalin ve portakallı tarifler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana isim, tarif adı ve blog adresinizi belirterek mail atmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da katılabilirler hepinizi bekliyorum.


    Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım olursa lütfen kusuruma bakmayın hepinize ulaşmaya çalışacağım.



    TEŞEKKÜR EDERİM


    NOT: hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

    Hepimize kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  19. ijlalcim senin şu cheesecake'lerine bayılıyorum..iştahım kabarıyor doğrusu ;)
    Evin ışık saçıyor..ne hoş ışıl ışıl...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Salon da cheescake'de çok güzel gözüküyor,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  21. Cheescake hastayım o ayrı bir güzel ama evinizin resimlerine bakarken bir sıcaklık gördüm huzur ve sıcaklık bende bu duyduları uyandırdı
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. nasılda severim cıvıl cıvıl evleri..
    hep böyle şen olasın,
    sevgi ve mutlulukla

    YanıtlaSil
  23. Merry *. • ˚ ˚ •. ★ ★ Christmas. *. °. ° * * ★ ★ Joyeux. • ˚ ˚ ★ ★ ˛ ˚ ˛ •
    •. Noël ★ ˛ ˚ _Π_____. * ˚ ★ ★ ★
    ˚ ˛ • ˛ • ˚ */______/~ \. ˚ ˚ ˛ ★ ★ ★
    ˚ ˛ • ˛ • ˚ *| 田田 | 门

    Mutlu Yıllar

    YanıtlaSil
  24. Ağacınızı çok beğendim süslemeler harika.
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  25. selma:
    yeni yaptığın mavi kasnak çok çok güzel omuş ellerine sağlık kurstan arkadaşın selma

    YanıtlaSil