8 Aralık 2010 Çarşamba

ben yaptım.....

Yaptığım birkaç işi gösterip kaçıyorum,malum spor için topu topu 1 saatim var ve bir dakikasını bile kaçırmak istemiyorum....


 Ormandan topladığım kozalaklar ve kayınvalidemin hediyesi eski bir porselen kap....


 
Bir gün içinde işlediğim minik elfler..


 İpleri kopmuş ve renkleri solmuş yeniyıl süslerini atmayın,benim gibi tuhafiyelerden alacağınız değişik renkteki pullu bordürlerle kaplayın....
Bu arada blogumda ki kar efektini çok beğendim,ya siz???


Hepinize şimdilik hoşçakalın diyorum ve kaçıyorum..
Sevgi dolu günler......

33 yorum:

  1. çok güzel olmuş,bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Canım bloğundaki kar efektini de elinin emeklerini de çook beğendim.Ellerin dert görmesin,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. İjlalcim harikasın hepsi çok şık ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden şeker çok şirin işlediğim etamin tablo harika topu nasıl yaptığını merak ettim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Das hast du aber schön gestickt, klasse. Und deine Dekoration gefällt mir auch.
    Liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzel ellerinize sağlık, etaminin modası hiç geçmiyor ne kadar güzel olmuş çok beğendim,karlarda çok güzel yorum yazarken sayfanın altı kar tutucak gibi oluyor :))

    YanıtlaSil
  7. özlemişiz... çok güzeller .)

    YanıtlaSil
  8. İjlal'ciğim, hepsi çok güzel :) kar efektine ise bayıldım. Hasret kaldık kara iyi ki eklemişsin :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi ince bir zevkin eseri:)))

    YanıtlaSil
  10. hepsi birbirinden güzel olmuş... ama favorim kozalaklar... ben de yeni topladım. lame ile boyamayı düşünüyorum. bu arada kar efekti müthiş huzur verici...

    YanıtlaSil
  11. minik elfler çok güzel,işlemeleri çok sevdiğim için bunlar çok hoşuma gitti,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Hepsi çok güzel, çok zevkli, çok neşeli. Karlar da titreyerek iniyor aşağıya. Çok sevdim...

    YanıtlaSil
  13. çok orjinal ve sadece tek ;)ellerine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
  14. Hallo ijlal.
    Hübsche Weihnachtsdeko mit den dicken Zapfen und Kugeln.
    Aber dein Stickbild mit den Wichten ist soooo
    schön.
    Schöne Zeit wünsche ich dir.Liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  15. MERHABALAR TATLIM ARALIK AYINI BU YÜZDEN ÇOK SEVİYORUM YENİ BİR YILIN BAŞLANGIÇ HEYECANINI ÇAM AĞACIYLA VEYA NE BİLEYİM MİNİCİK BİR HEDİYEYLE YAŞAMAK ÇOK HOŞ.. KISA BİR NOTUN ARKASINDAN MERHABALAR DEMEK İSTEDİM . GÖRÜŞMEK ÜZERE HER ŞEY GÖNŞÜNCE OLMASINI DİLEREYEK SEVGİ BUKETİMİ HEMEN ETAJERİN ÜZERİNE BIRAKIYORUMMMM.

    YanıtlaSil
  16. hepsi birbirinden sevimli hele elflere bayıldım.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  17. Kaneviçe harika olmuş ellerinize sağlık
    Artık bloglarda kar yağıyor, kar hasretimizi böyle gideriyoruz:) Gerçi bu sıra çok misafir ağırlıyacağım havalar çok bozmasında misafirlerime zahmet olmasın:)
    Sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  18. hepsi harika.. yeni yıla harika bir başlangıç yapacaksınız...
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  19. Ellerinize sağlık..hepsi harika olmuş..etamine bayıldım..çok sevimli..

    YanıtlaSil
  20. Hallo liebe İjlal,
    du hast einen schönen neuen Header - und wieder so ein wundervolles Stickbild - die beiden sind so süß -
    wie schön dein Blog nun mit dem Schnee aussieht -
    mir gefällt deine Adventsdekoration sehr - die Kugel mit den Pailetten war ja eine große Arbeit - aber die Wirkung ist super -
    ich wünsche dir eine wundervolle besinnliche Zeit im Kreis deiner lieben Familie - pass auf dich auf -
    herzlichst - Ruth

    YanıtlaSil
  21. çok güzeller.. bu ara marifetli bayanların bloglarına bakmak büyük zevk.. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Evcilik ,harika olmuşlar kaniviçeden kızım odasına yapacağım iznizle çok şirin ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  23. harikasın harikasınn. çok sevdimm.
    ***
    bende minik minik el attım bu işlere :)
    ama bak dediğim gibi ! miniminicik ! :))
    kozalak delisiyim desem :)))
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  24. liebe ijlal,
    dein neuer header sieht toll aus.deine weihnachtsdekoration ist wunderschöööööööööööööön.
    das stickbildchen gefällt mir besonders gut.
    deine schneeflocken....super!!!
    wünsche dir einen schönen 3.Advent,
    ganz,ganz,herzliche grüße sendet dir regina

    YanıtlaSil
  25. hepsi çok güzel, ellerine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
  26. ne güzeller, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  27. Sahane, sahane, blogunun son haline bayildim, hele de karlarina... Benim de bir el atmam lazim loguma ya dur bakalim ne zaman.... Canim arkadasim benim, seker hamurunu istersen kendin de hazirlayabilirsin, biraz mesakkatli ama.. Ya da bir pasta malzemeleri blogundan hazir alabilirsin.... Ben her ikisini de yapiyorum... Istersen sana bu konuda yardimci olabilirim... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  28. Çok güzeller, evinin şu anda nasıl göründüğünü merak ettim şimdi :) Çok şirindir eminim..

    YanıtlaSil
  29. elinize sağlık.cok güzeller :)

    ojedelisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  30. merhaba ijlalcim,
    sessizliğini merak ettim... umarım her şey yolundadır... güzel paylaşımlarını özlediğimi bilmeni isterim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. Canım ben geldim..dün seni mimledim,bana bir uğrar mısın?

    YanıtlaSil
  32. Sevgili arkadaşlar hepinize teker teker teşekkür ederim,inanın bu güzel yorumlarla okadar mutlu oldum ki anlatamam..
    iyiki bu blogu açmışım...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  33. Her yeni yıl başka bir güzel.. 2011 yeni yılının sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsını diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil