27 Kasım 2010 Cumartesi

Yeniyıl eğlencesi başlıyor...

Kuşkusuz benim için yeniyıla girmenin en eğlenceli tarafı evimi süslemektir.Kimileri buna özenti v.b diyebilir ama adı herneyse beni eğlendirdiği sürece yapacağım kesin...
Sonuçta bayramların hepsi dünyada bir barış ortamı yaratmak için olduğundan,eğlendiğim sürece kutlayacağım ....








Şimdilik bukadar ama yeniyıla kadar evimi süslemeye devam......
Hepinize güzel bir haftasonu dileyerek şimdilik hoşçakalın diyorum...
Sevgiler ve selamlar...


16 yorum:

  1. ay ay ay... nefis nefis nefis...

    YanıtlaSil
  2. İjlalciğim mutlu hafta sonları dilerim.Her kade birbirinden özel.Evine konuk olmak isterdim.Ay
    rıntıları sabırsızlıkla bekliycem öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım yılbaşı süslerine.Çok güzel görünüyorlar,evlere çok renkli ve neşeli bir hava kattıkları da kesin.Ne derlerse desinler,süslere devam.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok şeker..çok zevklisiniz..bayıldım..size de iyi hafta sonları..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Katılıyorum canım sana,heryer rengarenk ve canlı oluyor,insan hep güzel dilekler içerinde buluyor kendini,negatif enerjimizi alıyor bu renk cümbüşü,aynen şuan senin yansıttığın karelerinde olduğu gibi...
    Harikalar.

    Güzel,mutlu haftasonları canım,öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Bizde her yıl kızımla bazı objeler alarak evimizi süslerin hatta bu gün yeni birşeyler aldım bile görünce dayanamıyorum:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Detayların hepsi birbirinden güzeller canım..seni mutlu ediyorsa kime ne ayol,boşver ;)

    YanıtlaSil
  8. Was sind das nur für süße Elche, die du dekoriert hast. Die Porzellankanne mit dem Vögelchen und auch die Rosenwindlichter aus Porzellan sind so wunderschön. Lass uns die schöne Adventzeit genießen.
    Ich schicke dir liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  9. yeni yılı kutlayacağız bunun için hazırlanmaktan son derece mutluyum, heyecanlıyım (:

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel, devamını merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  11. Çok güzeller..Bende yılbaşında evi süslemeyi çok seviyorum:))

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, ilk gelisim blogunuza :) bayildim su geyiklere acaba nereden aldiniz?, amigurumisini orsem caldin modeli diye kizarlar mi acaba ? :))

    YanıtlaSil
  13. So lovely! :-))) Hugs Yvonne

    YanıtlaSil
  14. Bald ist Weihnachten ..... Überall werden die Häuser festlich geschmückt, Geschenke werden gekauft oder gebastelt und es werden Plätzchen gebacken. Zu dieser dunkelen Jahreszeit gehören viele Kerzen, die am Abend ein gemütliches Licht zaubern. Auch du hast dein Haus sehr schön weihnachtlich dekoriert. Ich wünsche dir eine schöne Zeit ..... Bei uns schneit es heute, alles hat ist weiss.
    Viele liebe Grüße
    Tina

    YanıtlaSil
  15. Cok sirinler.... Hayranim zevkine arkadasim, evinin her kösesi "huzur" diye bagiriyor sanki... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  16. HARİKA! Cep aynasından geliyorum,inanın burası başka ,çok hoş ayrıntılar..:))

    YanıtlaSil