6 Kasım 2010 Cumartesi

Yeni bir güne başlarken...

Öncelikle bana verdiğiniz destekten ötürü hepinize sonsuz teşekkürlerimi sunuyor ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum..Bir kez daha bu blogu açmakla nekadar güzel biriş yaptığımı anladım,güzel yorumlarınızı tek tek ailemle paylaştım ve bu güzel enerjiyi canı gönülden hissettim...
Dün kontrolüm vardı ve doktorum en nihayetinde geçmiş olsun dedi,görmem % 5 ten % 40 a çıkmış ve enfeksiyon kontrol altına alınmış,bu beni çok sevindirdi hernekadar ilaç tedavisinin en az 3 hafta daha sürecek olması biraz canımı sıksada kritik bir noktada atlattığıma çok sevindim,umarım enfeksiyon tamamen kurutulur ve daha ağır ilaçlar almak zorunda kalmam...
Bu arada sizinle daha önceden tamamladığım çarpıişi örneğini paylaşmak istedim.
Melekli üçlemenin son halkasını tamamlamıştım ve yayınlamak ancak bugüne kısmet oldu....


Tamamlanmamış bir dünya yarım işim ve yapmak istediğim modellervar,birde yazıldığım ve gidemediğim Brezilya nakışı kursum,Allah daha büyük dert vermesin inşaallah iyi olur olmaz tüm hızla döneceğim etamin dünyasına:))


Geçenlerde yaptığım brownie'yide paylaşmadan geçemeyeceğim.
Bu güzel tarif yine sevgili Aslı'ya ait.
Orjinal tariften ödün vermeden yaptığım bu kekin tek farkı içerisine yarım çay bardağı yumurta likörü kullanmam ve birde kalıbımı biraz daha küçük tutmam oldu okadar.....


Ev halkının çok beğendiği bu Brownie tarifini Sevgili Aslı püf noktalarıyla anlatmış,fazla söze gerek duymadan sizi hemen oraya yönlendiriyorum...
Daha önceden yapmış olduğum ve elimde bulunan süt karameli tarifi içinse buraya bir tık yeterli......


Şimdilik benden bukadar,hemen iadeyi ziyaretlerimi sıklaştırıyor ve güzel dilekleriniz için tekrar tekrar teşekkürlerimi sunuyorum..
Sevgiyle,sağlıkla,huzurla kalın dostlar....

24 yorum:

  1. Öncelikle çok geçmiş olsun İjlalcim. Görmemişim o yazını inşallah şimdi daha iyisindir. Tarifimi deneyip beğendiğin için çok teşekkür ederim. seninki de başka bir güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun .Sonuçlarınızın iyi çıkmasına sevindim.Acil şifalar diliyorum.Bu arada melekleriniz çok hoş olmuş,elinize sağlık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Es bestürzt mich, dich so krank zu wissen - es tut mir so leid - ich nehme dich in Gedanken in den Arm und wünsche dir von ganzem Herzen, dass du bald wieder ganz gesund bist -
    ich liebe deine Stickarbeiten - die kleinen Engel sind wunderschön -
    alles Liebe - Ruth

    YanıtlaSil
  4. Canım benim çok sevindim.Çok geçmiş olsun.
    Umarım bir an önce geçer sorun.
    Browni enfes gözüküyor.Marifetli ellerine,güzel yüreğine sağlık.
    Kocaman öpüyorum canım.
    Unutmadan kuş tutan en güzeli....

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. İjlalcim rahatsızlığının seyrinde olumlu gelişmeler olmasına çok sevindim... Bu kadarla geçmiş olsun inşallah... Bu şirin blogunda seni hep dinamik, üretken, yenilikçi, marifetli ve daha pek çok güzel hallerinle görmek istiyoruz.. Kendine iyi bak...
    Bu arada işlemen ve brownien harika görünüyor...Ellerine sağlık canım...
    Sevgiler ve öpücükler...

    YanıtlaSil
  6. canım çok çok geçmiş olsun tedavinin iyi gitmrsi çok sevindirici bir olay hadi gözün aydın olsun diyorum ve dahada iyiye gideceğini biliyorum ve dua ediyorum.
    Arkadaşım işleri bir harika kekte muhteşem görünüyor yureğine ve emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. canım benim enfeksiyonun kontrol altına alınmasına çok sevindim....çok çok geçmiş olsun...sen bir değersin..yaptıkların herkezin yapacağı şeyler değil...seni çok taktir ediyorum ve keyifle takip ediyorum..meleklerin muhteşem olmuş...sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Evcilik, zarif yorumunuz için teşekkürederim. Güzel haberlerinizi almak beni daha da mutlu etti.Çok geçmiş olsun, geçmiş te kalsın tüm rahatsızlıklarınız inşallah.

    Çerceve kombiniz fevkalede şık ve zarif olmuş ellerinize emeğinize sağlık.

    Güzellikleri paylaşma da her daim buluşmak üzere sevgiyle sağlıkla kalın.....

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun, malum bende yoğun günler geçirdiğim için seni ziyaret edememiştim. Sağlığınla ilgili olumlu gelişmelere çok sewindim. Eminim hrşey yoluna girecektir. Buradan bütün iyi dileklerimizi ve güzel enerjmizi gönderiyoruz sana. Tekrar geçmiş olsun cnm...

    YanıtlaSil
  10. Deine Trilogie ist wunderschön! Mir gefallen die Engel-Motive, die dezenten Farben und auch die goldenen Rahmen sehr gut. Herrlich!!!! Auf diesem Wege wünsche ich dir von Herzen ganz viel Gesundheit und baldige Besserung.

    Viele liebe Grüße
    Tina

    YanıtlaSil
  11. Sevgili İjlal,öncelikle çok geçmiş olsun.Bildiğim kadarıyla üveit oldukça ciddi ama tedavisi olan bir göz hastalığı.Hastalığının kontrol altına alınmış olmasına çok sevindim.Akdeniz Ü.Tıp Fak.oldukça iyi bir hastahane orada mı tedavi oluyorsun bilmiyorum ama ,eşim oradan almıştı ihtisasını o nedenle çok iyi doktorlar olduğunu biliyorum.Kalbini ferah,moralini yüksek tut.Kendine çok iyi bak,yeni paylaşımlarında görüşmek dileğiyle,seni çok öpüyorum.Sevgiler,sağlıklı günler...

    YanıtlaSil
  12. Hallo,

    was fuer wundervolle Stickereinen Du hast.Gerne haette ich auch diese gedult.Dein Blog gefaehlt mir gut.
    ich wuensche dir eine schoenes Wochenende beste gruesse Conny

    YanıtlaSil
  13. Hallo Ijlal.
    Schön deine kleine Engelbildchen sehen ganz süß aus.Schön das es dir wieder besser geht mit deinen Augen,weiterhin alles Gute.Und laß die deine leckeren Cookies schmecken.
    Schönes Wochenende und liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  14. liebe ijlal
    es macht mich traurig,das du so krank bist.aber ich hoffe das es dir bald wieder besser geht.
    deine engel-trilogie gefällt mir sehr gut...du kannst wunderbar sticken und deine brownies sehen sehr lecker aus.hier in deutschland regnet es.
    ich wünsche dir von ganzem herzen alles gute und eine schöne woche.
    herzlichst,regina

    YanıtlaSil
  15. İyi haberlerinize çok sevindim yarım kalan işler biter üzülmeyin önemli olan sağlığınız yine çok güzel melekler ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. İjlalcim çok sevindim düzelmene.İnşallah kısa süre
    de tamamen sağlığına kavuşursun.Rabbim nerde hasta
    kulu varsa bizlerle beraber şifa versin.Güzel yoru
    mun için teşekkür ederim.Çarpı işi panolarına ve browniye bayıldım ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. çok geçmiş olsun !! ne hastalıklar var :(
    gelmiş geçmiş olsun dilerim ..
    paylaşımların nefis.. meşgaleler bizi hayata bağlayan en sağlam ipler, tıpkı sevgi gibi.
    ve tutunduğun iplerin ömür boyu seninle olması dileklerimle çok sevgiler yolluyor güzel yıllar diliyorum sevdiklerinle...

    YanıtlaSil
  18. gözünün iyi olduğuna çok sevindim, tekrar geçmiş olsun. Melekleri çok severim. Yaptıkların çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  19. Çok çok geçmiş olsun tez zamanda iyileşirsin inşallah. Melekler ve brownie süper olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  20. Ich wünsche dir alles Liebe und Gute und dass du schnell wieder gesund wirst.
    Schöne deine Stickarbeiten und deine Brownis wie immer super lecker.
    Liebe Grüße Annerose

    YanıtlaSil
  21. Geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum..Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  22. sevgili ijlal iyi gelişmeler için çok sevindim melekler çok güzel olmuş sana şans getirsin bu melekler canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  23. Canım sonuçlarının iyi çıkmasına çok sevindim :) En kısa zamanda sağlığına kavuşmanı diliyorum. Melekler ve brownie müthiş görünüyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  24. bloğunu yeni açmış biri olarak ziyaretim geç olsada bir kanaviçe ve goblen sever olarak melekleri çok çok beğendiğimi dile getirmrk istedi elinize sağlık ayrıca bloğunuz çok güzel

    YanıtlaSil