2 Kasım 2010 Salı

Üveıt....

Evet hastalığımın üveit olduğunu ve yoğun bir ilaç tedavisi gerektiğini öğrendim,şu aralar çok sıkıntılı günler geçiriyorum en sevdiğim elişlerinden biraz uzak kalacağımı düşünürken neredeyse gözümü kaybetme olayıyla karşı karşıya olduğumu öğrendim,çok yoğun bir antibiyotik ve kortizon tedavisi başlandı..
Üveit,gözün uvea kısmının iltihabıymış ve sanıldığının aksine gözü fazla yormakla alakası yokmuş,birçok sebebi olan bu hastalığın en belirgin sebebi Behçet hastalığı,parazitler,toxoplazma,diabet v,b. imiş..
Şuan herpes yani Behçet hastalığı belirtisi yok,kan testleri yapıldı sonuçlar 10 gün sonra umarım altında yatan sebep masumdur ve en kısa zamanda atlatırım.....
Herne kadar insanın hayat kalitesi düşsede böyle durumlarda hayatın nekadar anlamlı ve yaşanılası anlarla dolu olduğunu anlıyor insan...
Evimden birkaç kareyle,iyi haberler alıncaya kadar veda ediyorum sizlere..
Hepinize tek tek ulaşamayacağım için üzgünüm ama fırsat buldukça mutlaka uğrayacağım ve inşaallah güzel haberlerle dönücem....
Gözüm grip oldu diyorum,iyileşir iyileşmez burdayım.....

Daha önce boyadığım,gümüş rengi şamdanıma ,kızımın oyuncak fincanları çok yakıştı.
Aslında minik tabaklarınıda yapmıştım ama şimdilik bu formuyla sunmak istedim,oyuncak takımı yurt dışından hediye idi ama aynısını hemde çantasıyla takım halinde tahtakale,salı pazarında görmüştüm,çin malı oyuncak satan dükkanlarda bulabilirsiniz.yada evde atmaya kıyamadığınız,eşi kırılmış,tek kalmış porselen fincanlarla da yapılabilirsiniz......
Bu na benzer bir fikri Laura Ashley'in kataloglarından birinde görmüştüm ve bence çok hoş bir fikir...

Bu gördüğünüz ise Mudo'dan aldığım kuş kapaklı porselen demliğim,çok hoşuma gitti,porselen görünce dayanamayanlardanım neyapayım....
İyi olur olmaz Collette'nin blogunda gördüğüm demlik gömleğinden de yapıcam.....

Bu arada gelen ödüllerim ve istatistik mimim vardı,ihmal ettim biliyorum bunun için bana layık gören arkadaşlarımdan özür diliyorum,iyileşir iyileşmez burdayım ve hepinize teker teker dönücem arkadaşlar,
Dilerim Allah'tan en kısa zamanda atlatırım bu sorunu ve hayatıma daha anlamlı bir şekilde devam ederim.....
Sevgiyle,huzurla,sağlıkla kalın dostlar....

32 yorum:

  1. çok çok geçmiş olsun, bir an evvel sağlığına kavuşmanı dilerim, çok özletme kendini:)))

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun canım..İnşallah sonuçlarım çok iyi çıkar..Güzel haberlerini bekliyorum..Şamdan harika olmuş ve fincanlar çok yakışmışlar..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel çok bayıldım her zamanki gbi kuşlu demliğim benmde var boynerden almıştım ama bunu da çok sevdim yeni mi almıştınız?

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun. Benimde gözümde yıllar önce aynı sorun vardı ve sebebi bulunamadı yani o bahsettiklerinizden hiçbiri yoktu bende. Dişteki bir iltihabın bile bunu yapabileceği söylendi.
    Aynu şekilde çok uzun zaman kortizon kullandım. Yaklaşık 10 yıl sonra da kullandığım kortizona bağlı olarak katarakt oluştu sağ gözümde. Hadi buyur burdan yak. Bişiyi düzeltirken başka bişey oldu yani. Ama katarak daha ucuz bir kurulmaymış. Neyse 3 yıl önce katarakt ameliyatı da oldum görüyorum şimdi . Yaşıyorum hala yani korkmayın diye yazdım böyle uzun uzun.

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun İjlalcim... sağlık her şeyden önemli... acil şifalar diliyorum... evet... bir taraftan yaşam kalitesi düşerken insan yaşamının güzelliklerinin farkına da varıyor bu sayede... ders olarak çok acıtıcı ve zorlayıcı... ama hayattan alıyoruz hep...

    en kısa zamanda sağlığına kavuşup aramıza dönmen dileğimle... sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. canım çok geçmiş olsun..en kısa zamnda güzel haberlerini bekliyoruz...şamdanın bir harika olmuş..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Çok çok geçmiş olsun İjlal'ciğim. İnşallah kısa zamanda iyileşirsin ve inşallah altta yatan neden önemli birşey değildir.
    Bir an önce aramıza dönmeni diliyorum..

    YanıtlaSil
  8. canım okuyunca emin ol çok üzüldüm her nekadar birbirimizi tanımasakta bir gönül bağı oluşuyor
    Arkadaşım çok çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin her hastalıkta moreli yüksek tutmak şart biliyorsunuz.amdanlarda muhteşem güzel görünüyor yüreğine sağlık.
    Kendinize iyi bakın sevgilerimle öptüm

    YanıtlaSil
  9. ayyyy içim bir tuhaf oldu inan ki
    ne hastalığı hiç sana göre değil ,ama ben inanıyorum çok kısa sürede bulaşacağız tuuurrrp gibi döneceksin sahnelere ..
    çok geçmişler olsun
    yav çok hoş o kuşlu porselen ne hatunsun kafes mumlukta çok güzel görünüyor
    yok yok sen bu işi biliyorsun biz istersen cafeden sonra birde dekorasyon işine el atalım seninle ....
    azıcık keyif verebildiysem ne mutlu
    en kısa zamanda görüşmek üzere acil şifalar...
    mutlu,sağlıklı kal arkadaşım

    YanıtlaSil
  10. canım canım canım çoook çok geçmiş olsun, ama dilerim seninde dediğin gibi sebebi masumdur, ilaçların iyi gelir, biran önce iyileşmen dileğiyle .)

    haberleşiriz, sevgiler ve kocaman öpücükler :D

    YanıtlaSil
  11. Canım benim,geçmiş olsun.Sen ne dersen de sana nazar değmiş.Böyle güzel şeyleri yap,yap.Daha ne olacaktı.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun. :( Umarım bir an önce iyi olursun.

    Evinden sunumlar yine harika.

    YanıtlaSil
  13. İjlal'cim geçmiş olsun canım.Rabbim acil şifalar versin hepimizde.Dertde devada Rabbimden.Benimde kanım sıfırlamış ilaç tedavisine başladım.Bir ay sonra yükselmezse hematolojiye sevk edecekler. Hayırlısı Rabbimden inşallah bir an önce
    düzeliriz.Kucak dolusu sevgilerimi yolluyor öpüyorum.

    YanıtlaSil
  14. Her gün sizden haber almak için bloğunuzu ziyaret ediyorum çok geçmiş olsun inşallah sizinde söylediğiniz gibi altında yatan sebep çok önemli değildir inşallah, sağlık haberlerinizi bekliyoruz.
    En kısa zamanda güzel tariflerinizle dönersiniz inşallah:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. Selam,
    Cok gecmis olsun, acil sifalar diliyorum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  16. acil şifalar diliyorum en kısa sürede iyi olman ve güzel elişleriyle günlüğünü şenlendirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  17. çok çok geçmiş olsun, umarım ciddi birşey çıkmaz.Bir an önce iyileşirsiniz umarım.

    YanıtlaSil
  18. çok geçmiş olsun,ben de uveit geçirdim,herpese bağlandı benimki...sonra hiç bir problem kalmadı...merak etme...
    fincanlı şamdana bayıldım,muhteşem olmuş...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  19. Geçmiş olsuun.Tedavini aksatmadan devam et inşallah sapasağlam olur gözlerin ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Hallo Ijlal.
    Deine Tassen sind alle so schön. Du hast aber auch sehr schönes Porzellan,weiß mit Muster sieht immer gut aus.
    Auch das niedliche kleine Geschirr von deiner Tochter sieht besonders nett aus auf dem Kerzenständer.
    Liebe Ijlal ich wünsche dir gute Beserung mit deinen Augen.Und das du bald keine Beschwerden mehr hast.Alles liebe und Gute für dich.Es wird schon wieder.
    Bei uns ist es schon sehr kald und viel Regen die Blätter fallen jetzt alle ab.Der Winter ist da.
    Dann Tschüs,liebe Grüße von Jana aus Germany.

    YanıtlaSil
  21. Tesadüfen yolum düştü blogunuza içim ısındı,fotoğraflarınız tarzınız çok hoş sevgiler.Sinem

    YanıtlaSil
  22. auch ich wünsche dir, dass du sehr bald wieder völlig gesund bist - es tut mir sehr leid, dass es dir nicht gut geht -
    der Kerzenleuchter und auch die Porzellanteile sind sehr sehr schön -
    nun drücke ich dir die Daumen, dass du bald wieder im Bloggerland sein kannst - ganz liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  23. Canım geçmişler olsun. İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşursun. Acil şifalar diliyorum sana canım. Kuş kapaklı porselen demliğine bayıldımm, güle güle kullan tatlım.

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Evcilik,Acil Şifalar diliyorum. Sonuçlar iyi çıkacak allahın izniyle moralinizi yüksek tutun geçici bir rahatsızlık ve olumsuz düşünceliri atın çöpe gitsin. Güzel haberlerinizi bekliyorum.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  25. çok çok geçmiş olsun, en kısa zamanda iyileşmeni diliyorum, acil şifalar canım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Canım benim,aradım ama ulaşamadım.Hem evden,hem cepten..Meraktayım,haber bekliyorum.

    Öptüm kocaman.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  27. Merhaba:)
    Hepimizin dua ve sevgileriyle bu hastalığı en kısa zamanda atlatacağınızı umut ediyorum.Çok ama çok geçmiş olsun:) İyi koruyun gözlerinizi, onlar bize lazım..Güzel mamalar yaparken, ciciler işlerken.....
    Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  28. ARKADAŞIM BUGÜN NASILSIN ?
    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  29. canım çok geçmiş olsun bol bol dinlen kısa sürede atlatacağına eminim allah çaresiz hastalık vermesin sevgiler :)

    YanıtlaSil
  30. Sevgili arkadaşım sana acil şifalar diliyorum ve inşallah en kısa zamanda tedavi olursun. Dualarımız seninle. İlk defa duydum bu hastalığı, daha ne tür hastalıklar vardır kimbilir.. Lütfen bu konuyu araştır ve tadavini aksatma Güzel bloğunu ve seni çok seviyoruz sevgiler, çoook geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
  31. ay kuzum ben ne salağım kusuruma bakma emi...yazının başını okumamdığım için geçmiş olsun dememişim özür dilerim rabbim şifa versin sağlığın bir an önce yerine gelsin inşşalah...

    YanıtlaSil
  32. Sevgili arkadaşlar hepinize güzel dileklerinizden dolayı teker teker teşekkür ediyorum,şuan gözümün daha iyi olduğunu öğrendim ve biliyorumki bu pozitif dilekler ilaçlardan daha etkili...
    iyiki varsınız..
    teşekkürler..

    YanıtlaSil