15 Kasım 2010 Pazartesi

Hepinize mutlu bayramlar..

Bugünün özelliğidir,bayram öncesi son koşuşturmalar.
Bende bugün baya bir koşuşturdum öyleki sabahtan yayınlamayı planladığım postumu ancak şimdi hazırlayabildim...


Kurban bayramı dahi olsa evde bence en tadımlık ikramlıklardır kurabiyeler,bende birkaç çeşit sevdiğim kurabiyeyi hazırladım ve bunlardan ilkini sizler içinde yayınlamak istedim...
zencefilli ve kurutulmuş yabanmersinli kurabiyeler....


Malzemeler.
1 su bardağı esmer şeker
3 çay kaşığı zencefil tozu
2 yemek kaşığı kurutulmuş yaban mersini veya zencefilli şeker veya kuruüzüm
2 su bardağı un
180 gr. doğranmış tereyağı
1 yumurta
Hazırlanışı.
şekeri,zencefili,unu ve tereyağını karıştırıp katı bir hamur elde edin.Karışıma yumurtayıda ekleyin
Yağlanmış bir tepsiye dilediğiniz gibi şekil verip orta ısılı bir fırında yaklaşık 25 dakika kahverengi bir renk alana kadar pişirin...


Hepinize tekrardan mutlu bayramlar diliyorum ve güzel yorumlarınız içinde ayrıca teşekkürler ediyorum...
Sevgiler,selamlar.

17 yorum:

  1. Hayırlı bayramlar. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Mutlu bayramlar tatlım, sana mail gönderdim gerçi .)

    YanıtlaSil
  3. canım sanada sağlıklı ve mutlu bayramlar koyun mumuluklara bayıldımçok şirinler:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de iyi bayramlar diliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Kurabiyeleri yiyeceklere afiyetler olsun. Mutlu bayramlar:)

    YanıtlaSil
  6. Parabéns!
    http//varaldeartesanatos.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz, sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel bayramlara.

    YanıtlaSil
  8. öncelikle kuzulara bittim çok tatlılar zencefilli kurabiye tarifini hemen uygulayacağım galiba zencefili bolca keskin bir tadı olmalı
    çok teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Canim arkadasim, senin de bayramini kutluyor, bu nefis kurabiyler icin ellerine saglik diyorum... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  10. nasıl güzel bir post böyle... bayıldım...
    iyi bayramlar İjlalcim, tüm sevdiklerinle birlikte... sağlıkla, mutlulukla...

    YanıtlaSil
  11. Sizede sağlıklı ve sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz güzel bir bayram dilerim
    Sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  12. Du zeigst immer so leckeres Gebäck auf deinem Blog, da bekommt man gleich Lust es nachzubacken.
    Leider finde ich keinen Übersetzer, was sind es denn für Kekse?

    Liebe Grüße
    schickt Gabriele

    YanıtlaSil
  13. Mutlu bir bayram diliyorum İjlal'ciğim, hayatından bayram sevinci eksik olmasın :) kuzu mumluklarına da bayıldımmmm :)

    YanıtlaSil
  14. ailenizle birlikte güzel bir bayram tatili diliyorum. iyi bayramlar, sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. İYİ BAYRAMLAR ..SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  16. Hi Ijlal.
    Deine Plätzchen sehen ja wieder lecker aus so richtig zum reinbeißen.
    Schöne Woche noch liebe Grüße Jana

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık arkadaşım bloğuna bayıldım

    YanıtlaSil