13 Kasım 2010 Cumartesi

Bayrama girerken..

Bundan 1 ay kadar önce başladığım ve rahatsızlığımdan dolayı birtürlü bitiremediğim Kuzulu bir çarpıişi örneğim vardı elimde,maalesef sadece bakıyorum artyık birde gelip geçtikçe bir xxx.
Fakat mutfaktan da çıkmıyorum,eşim yeter artık seni buzdolabının önünde bir
şeyler yerken görmeye bir türlü alışamıyorum diyor,kullandığım ilaçlar sağolsun şimdiden birkaç kilo almamı sağladı bile ama yinede küsmedim henüz aynalara,direniyorum.......


Ben yinede mutfakta şekiller yaratmaya çalışıyorum,
Bu gördüğünüz mini krem bar....
herne kadar tarif biraz kıvamına uymasa da tadıyla ağızlarda iz bırakacak bir kurabiye oldu......



Mutfakta oyalanmayı seven herkesin ağızda eriyen kıyır kıyır bir kurabiye tarifi vardır,işte bende herzanman yaptığım bu kurabiyelerimi yaptım ve kalıplarla kesmek yerine dikdörtgen bir kalıba döşeyip öyle pişirdim..
Üzerine ise kremalı bir karemel yapıp döşedim ve son olarakta çikolatayı eritip üzerine gezdirdim...
Sonuç ise:
2 haftadan fazla bir süre buızdolabında saklayacağım,nefis ikramlık kurabiyeler....


Bu arada kahveye ara veriyorum hala,yerini Saleple dolduruyorum..
Mado'nun organik ve nişastasız salebini denemeyenleriniz varsa hemen gidip alın derim gerçek salep lezzetini kaçırmayın....

Birde karşı komşumda yediğim ve çok hoşuma giden bir börek var sırada,,
Aslında herkesin bildiği,hazır yufkadan ıspanaklı börek tek farkı içini çiğden hazırlamam oldu..
Sağolsun arkadaşım Devrim gelip benim için hemen döşeyiverdi.....
Ispanakları iyice yıkadıktan sonra doğruyoruz 2 kuru soğanıda doğradıktan sonra sıvıyağ ekleyip ovuyoruz ve yufkaların arasına serpiştirip irice rulolar yapıp tepsiye döşüyoruz,Üzerine ise sadece yoğurt ve sıvıyağ döşeyip pişiriyoruz..
Sonuç hafif ve lezzetli ıspanaklı börek....




Benden şimdilik bukadar arkadaşlar,bilgisayarda fazla durmamak için birkaç tarif veya postu birden yayınlayacağım artık tabi daha uzun süreli..
Bu arada elimden geldiğince bloglarınıza uğrayacağım,uğrayamazsam şimdiden affola en azından biraz daha düzelene kadar..
Hoşça ve sevgiyle kalın......

20 yorum:

  1. ellerine sağlık İjlalcim.. çok nefis görünüyorlar...
    sen iyi ol yeter ki kilolar alınır verilir...yarım çarpı işleri de bir gün elbet bitirilir... yeter ki sağlık daimi olsun...
    kendine çok iyi bak... sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık... hem göze hem damağa...

    YanıtlaSil
  3. Liebe Freundin,
    ich finde es so schade, dass ich deine Worte nie ganz verstehen kann - die Übersetzung ist so schlecht, dass die Sätze keinen Sinn ergeben.
    Wenn es dir nicht gut geht, dann drücke ich dich in Gedanken und wünsche dir von Herzen alles Gute - dein Kuchenrezept ist so verführerisch, ich würde es gerne nachmachen. Ganz wundervoll hast du die Leckerei auf dem wunderschönen Teller dekoriert.
    Ganz liebe Grüße - Ruth

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı günler.Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyorlar.

    Saygılar

    YanıtlaSil
  5. Her ikisi de nefis gözüküyor,ellerine sağlık..Havalardan mıdır nedir bugünlerde ben de kendimi sık sık buzdolabının önünde buluyorum :)
    Sağlık olsun napalım :)
    Hayırlı bayramlar diliyorum..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Guten Tag meine Liebe,
    wie geht es dir? Ich hoffe du bist wieder gesund!
    Deine Kuchen / Cokies sehen sehr lecker aus, die würde ich gern probiern. Auch die Spinattorte ist sehr appetitlich.

    Viele liebe Grüße
    Tina

    YanıtlaSil
  7. kendine dikkat et ijlalcim, sağlığın herşeyden önemli...sanada iyi bayramlar cnm..

    YanıtlaSil
  8. buzdolabı kapısı zamanı geldi galiba hafızamda yer bırakacağı kesin dikdörtgen lezzetlerin bu arada gidip salep almalı zamanı geldi :) mutlu ve sağlıklı bir bayram diliyorum şimdiden sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ijlalcim ellerine sağlık..ne kadar güzel görünüyorlar ...aman kendine dikkat et..yeterki iyileş...bende senin buradan baylamını kutlamak istiyorum...iyi bayramlar..ve nice bayramlara...sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. canım boşver kiloları iyileşmen çok daha önemli ama bu güzel lezzetlere kim dayanabilir çok güzel görünüyorlar mutlu ve sağlıklı ailenle nice bayramlar:)

    YanıtlaSil
  11. kurabiye de, börek de çok nefis görünüyor...
    mutlu bayramlar:))

    YanıtlaSil
  12. fotoğraflar okadar cezbedici ki şuan yanımda olsalar diyet vesaire gözüm görmezdi eminim:))

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık, kurabiyeyi deneyeceğim. kendine dikkat et, çabucak iyileş. sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran, gerçekten güzel ve bereketli bir bayram diler sevgilerimi sunarım

    YanıtlaSil
  15. HER SEYE KADIR OLAN YUCE ALLAH, BIZLERI, DOGRU YOLDAN VE SEVDIKLERIMIZDEN AYIRMASIN! HAYIRLI VE BEREKETLI KURBAN BAYRAMLARI DILEGIYLE

    YanıtlaSil
  16. ijlalcim ama bu güzel kurabiyelerin tarifi yokkkkk...ben pişirmek istedim...

    YanıtlaSil
  17. Çok sevgilerimi iletip,
    sevdiklerinizle mutlu bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Önce böreğinizi yemiş üzerine de saleple birlikte kurabiyenizi yemiş gibi oldum, sıcacık fotoğraflar, iyi bayramlar, sevgiler, sinem

    YanıtlaSil
  19. hayırlı bayramlar diliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. Bende hepinizin bayramını en içten dileklerimle kutluyor,geçireceğiniz en güzel bayram gününüz olmasını dilerim arkadaşlar...
    sevgiler,selamlar hepinize..

    YanıtlaSil